طراحی پوستر و بنر شهری

طراحی پوستر، بیلبورد یا بنر چیست؟

در طراحی قالب سایت  باید به این نکته توجه کرد که طراحی سایت هر شرکت در واقع برند سازی آن شرکت است و بیلبورد و بنر یک سایت یا یک شرکت باید مناسب با رنگهای طراحی قالب سایت باشد تا گرافیک سایت درستی به کاربر بدهد بیلبر یا بنر شهری به تابلو بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای تبلیغات را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا میگذارد. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می گردد. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند که در سایت به این بنر های اسلایدر سایت می گویند که طراحی اسلایدر سایت بسیار برای یک طراحی گرافیکی قالب وب سایت مهم می باشد.

پوستر چیست؟

طراحی پوستر تلفیقی است از هنر گرافیک و هنر تبلیغات، در طراحی پوستر در طراحی قالب سایت یا طراحی اسلایدر سایت در نظر داشته باشید که طراحی اسلایدر یک سایت در طراحی قالب آن  همانند پوستری است که در سطح شهر پخش می شود.

هرچند که این دو در موازات و کنار هم، همواره حرکت نموده اند و مکمل یکدیگر می باشند. پوسترها طراحی های گرافیکی هستند که جهت تبلیغات، طراحی و منتشر میگرددند تا کابران را تحت تاثیر قرار دهند. در تعریف جزئی تر پوسترها برای اطلاع رسانی مطلب، رویداد یا موضوع خاصی به کار برده می شود و چون در زمان و مکان خاصی و برای مقصود خاصی در همان زمان و مکان طراحی می شود، اثر گذرا و ناماندگاریست. مخاطبان پوسترها عامه مردم هستند و هر پوستر طیف و گستره فراوانی از جمعیت را، مخاطب قرارمیگیرد  که در طراحی گرافیکی قالب سایت و طراحی وب سایت ، سایت شما در صفحه اول هما پوستری می باشد که شما را به کاربر معرفی می کند پس در طراحی قالب گرافیکی وب سایت بسیار دقت کنید.

طراحی پوستر و بنر شهری:

طراحی پوسترپوستر نقاشیپوستر رستورانطراحی پوستر و بنر شهری

 

پوستر درسیطراحی بنر شهریبنر شهریطراحی پوستر تشریفات

طراحی جلد کتاب :

طراحی جلد کتاب

طراحی پوستر

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید