طراحی وب سایت هنری

طراحی وب سایت هنری

شما با طراحی یک سایت کوچک هنری برای آموزشگاه هنری خود یا خودتان می توانید بسیاری از مشکلات را به راحتی حل نمایید.شما در سایت خود می توانید امکانات مختلفی را به مشتریان خود بدهید وباعث ترویج ورونق هنرتان در نزد مردم شوید.

۱-داشتن یه سایت هنری مفید  و کارا میتواند  هم چون نشان و برند شما (brand) در بین هنردوستان عمل کند به طور حتم به بهتر شناخته شدن شما کمک میکند وداشتن محتوای خوب در سایت باعث جذابیت سایت وافزایش طرفدار های شما میشود.

۲-داشتن بانک اطلاعاتی در سایت هنری

شما با دارا بودن سایت هنری خود می توانید  برای خودتان بانک اطلاعاتی نیزداشته باشید٬ چرا که وقتی میخواهید گالری  آلبوم هنری ٬یا اثری نو را خلق کنید میتوانید با در دست داشتن ایمیل های مشتری هایتان برای آنها به صورت دسته جمعی پیام ارسال کنید و آن ها را از آخرین اخبار خود به راحتی مطلع سازید و داشتن تعداد بسیاری از ایمیل های کاربرهایتان بانک اطلاعات شما هست .

۳-بدون محدودیت بودن در سایت هنری و تفاوت آن با شبکه های اجتماعی

هنگامی که شما در یک شبکه اجتماعی مطلبی یا عکسی از هنر خودتان ارسال میکنید فقط ارسال کننده آن محسوب میشوید و نمیتوانید کار خاصی در مورد نحوه ارسال و نتیجه ای که می خواهید بکنید. اما در وب سایت هنری خودتان آزاد هستید به طوری که همه چیز تحت کنترل خودتان قرار دارد و به راحتی میتوانید نحوه ارسال و مطلب گذاریتان را کنترل کنید و حتی میتوانید موقعیت سایت خود را با مطالب به روز و جذاب در موتور های جست وجو در لینک های اول قرار دهید و با استقبال بیشتری روبه رو شوید .

۴-هنر خود را به راحتی به دیگران عرضه کنید و محصولات هنری تان را بفروشید.

شما در وب سایت خودتان  می توانید همانند یک فروشنده موفق باشید به آسانی می توانید محصولات هنری خود اعم از تابلوهای نقاشی ٬صنایع دستی٬ فایل های آموزشی تان و…را بدون هیچ واسطه ای بفروشید و برای خودتان در آمد زایی کنید.

۵-گالری ونمایشگاه آنلاین در وب سایت هنری

شما بدون داشتن مکان و جای خاصی وصرف هزینه ی خاصی برای برگزاری نمایشگاه وگالری هنری تان ٬محصولات هنری تان را به سهولت در سایت و گالری آنلاینتان قرار دهید و آثارتان را به نمایش عموم مردم قرار دهید.

طراحی سایت آموزشگاه هنری

در بخش طراحی سایت آموزشگاه هنری امکانات متفاوتی نیز ارائه میشود از جمله:

۱-معرفی هنرمندان و گرایش های تخصصی هنری آن ها

۲-معرفی هنرکده و اهداف فعالیت و تاسیس آن

۳-گالری آنلاین آثار هنری

۴-ضوابط و شرایط آموزشگاه در صورت برگزاری دوره آموزشی و آکادمیک

۵-برگزاری دوره های آموزش مجازی و آنلاین برای هنر جوها

۶-درج اطلاعات تماس و آدرس آموزشگاه

۷-ثبت و دسته بندی هنر های مختلف و موجود در آموزشگاه

۸-اخبار هنری

و سایر امکانات که با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی اضافه خواهدشد.

طراحی وب سایت هنری برای یک هنرمند

داشتن وب سایت هنری و شخصی میتواند از جمله امکانات زیر را برای شما مقدور سازد

۱-معرفی هنرمند با بیوگرافی کامل

۲-زمینه فعالیت هنری

۳-به نمایش گذاشتن تمامی آثار هنرمند با مشخصات کامل

۴-ثبت اخبار با توجه به زمینه هنری

۵-…

و افزودن سایر بخش ها با توجه به زمینه فعالیت هنری هنرمند امکان پذیر است .

شرکت طراحی سایت رسام وب با جدیدترین و به روز ترین کد نویسی های دنیا و با طراحی قالب و دیزاین های کاملا اختصاصی شما را به جزو جذاب ترین ها و موفق ترین های دنیای اینترنت نماید.

سئو (بهینه سازی سایت )

یکی از مهم ترین اهداف و اصول طراحی سایت رسام وب بهینه سازی و در اصطلاح سئو می باشد چرا که موفقیت بیشتر و بازدیدکننده بیشتر سایت و در نتیجه افزایش مشتری شما فقط وفقط زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما جزو اولین ها باشید و این نیازمند آن است ک سایت هنری شما بهینه شود.همچنین بهینه سازی سایت در بحث برندینگ نیز در حال حاضر جزو مبحث های جدا نشدنی شده است.

شما باید در جست وجوهای کلمه های خاص در صفحه اول موتورهای جست وجو باشید برای مثال با جست وجو تابلو نقاشی آب روغن نام آموزشگاه یا نام هنری تان شما جزو اولین ها باشید.

در این صورت شما به معروفیت و محبوبیت خاصی در بین مردم می رسید و هنردوستان به راحتی با سایت هنری شما وآثارتان آشنا خواهند شد.

فرقی نمی کند در چه رشته ای از هنر فعالیت می کنید.

موسیقی٬آواز٬خیاطی٬گل آرایی٬صنایع دست ساز٬معماری٬مجسمه سازی٬گرافیک٬نقاشی٬عکاسی و هزاران هنردیگر همگی نیازمند طراحی یک وب سایت هنری می باشند زیرا پیشرفت ،نیاز تلاش و به روز بودن در دنیای امروزی است پس هر چه زودتر جزو موفق ترین ها و محبوب ترین ها باشید.

 

طراحی وب سایت هنری

 

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید