طراحی وب سایت باشگاه ورزشی

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی

افراد بسیاری برای پیدا کردن باشگاه مناسب برای رشته دلخواه ورزشی خود در محل زندگی و کار خود به جست وجو می پردازند. تبلیغات اینترنتی زیادی نیز در خصوص کالاهای مختلف ورزشی در سایت های تبلیغاتی به چشم می خورد و به معرفی رشته های ورزشی می پردازند.

مسلما طراحی سایت باشگاه ورزشی می تواند تمامی این امکانات و اطلاعات را به طرز جامع تر و اختصاصی تری به مخاطبان آنلاین شما معرفی کند و باعث شناخته تر شدن نام باشگاه ورزشی شما در بین مردم شود.

اهداف و ویژگی های طراحی سایت باشگاه ورزشی

با طراحی وب سایت ورزشیمی توانید تمامی خدمات و سرویس هایی که برای رشته های مختلف ورزشی ارائه می دهید را به مخاطبان آنلاین خود معرفی کنید و آن ها را جزو مشتریان خود کنید.
در بخش دیگری از سایت خود به نام درباره ما می توانید درمورد رزومه باشگاه ورزشی خود و مدارک و گواهینامه هایی که در طول دوران ورزشی کسب نموده اید بپردازید و اطلاعات مفیدی را به بازدید کنندگان سایت ارائه کنید.در صفحه وبی مجزا در سایت می توانید به معرفی تجهیزات باشگاهی خود و معرفی کالاهای مختلف ورزشی بپردازید و از این حیطه نیز باعث جلب نظر مشتریان خود شوید.در بخشی دیگر از سایت باشگاه ورزشی خود نیز می توانید به معرفی مربیان ورزشی خود بپردازید و رزومه باشگاهی و سابقه فعالیتی آنان را در اختیار مشتریان قرار دهید.در بخشی از سایت می توانید تایم های ورزشی برای بانوان و آقایان را در ساعت ها و کلاس های مختلف را تعیین کنید و بازدید کنندگان سایت شما بتوانند به راحتی برای خود برنامه ریزی کنند.
صفحه وب تخفیف نیز می تواند برای تشویق بازدیدکنندگان به پرداخت آنلاین گزینه مناسبی باشد ودرنتیجه باشگاه ورزشی شما را در میان مردم شناخته تر کند.

 

امکانات و ماژول های مدنظر برای طراحی باشگاه ورزشی

۱- صفحه وب مجزا برای معرفی تجهیزات وامکانات باشگاهی
۲- بخش معرفی دوره های مختلف ورزشی
۳- قرارگیری رزومه مربیان و وسابقه فعالیت آنان
۴- نمایش برنامه زمان بندی ترم ها و تایم اختصاصی بانوان و آقایان
۵- طراحی سیستم رزرواسیون آنلاین به همراه پرداخت آنلاین
۶- درج تمامی راه های ارتباطی باشگاه شما اعم از شماره های تماس ،ایمیل و نمایش آدرس دقیق
و صدها امکان دیگر که می تواند برحسب سلیقه و انتخاب شما به طراحی سایت باشگاه ورزشی افزوده شود.

دلایل موفقیت وب سایت باشگاه ورزشی

مسلما زمانی از طراحی سایت ورزشی خود نتیجه خواهید گرفت که بتوانید بازدید کنندگان زیادی را به سایت جذب نمایید.برای جذب مخاطبان آنلاین می توانید با قرار دادان مقالات و اخبار مختلف ورزشی در بهینه سازی سایت تاثیری مثبت بگذارید و باعث ارتقا رتبه گوگل خود شوید.داشتن دیزاین گرافیکی متناسب با حرفه کاری تان و رعایت رابط کاربری مناسب نیز می تواند در جذب مشتری تاثیر به سزایی بگذارد و موفقیت خوبی را برای سایت و شما به وجود بیاورد.

هزینه پیاده سازی و طراحی سایت باشگاه ورزشی بستگی کامل به امکانات و ماژول های درخواستی شما برای طراحی سایت و زمان و ارزش کاری دارد و قیمت ها بر اساس آن برآورد می شود .

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید