طراحی قالب گرافیکی سایت و خلاقانه

گرافیک ایده آل سایت

طراح قالب سایت  در جهت پیشبرد اهداف وب سایت به نکاتی همچون: طراحی جذاب محل قرارگیری اطلاعات متناسب با محتوای آن، تناسب نوع، رنگ قلم و پس زمینه مربوط به صفحات، برخورداری از امکانات صوتی، گرافیکی و ویدئویی جذاب در جهت زیبا جلوه دادن به مطالب سایت، ایجاد صفحات و اطلاعات سایت به دور از یک روند همیشگی و کلیشه ای، وضوح کافی تصاویر و اشکال موجود در طراحی سایت، رعایت اصول کاربر پسندی در طراحی تصاویر،جلوه های گرافیکی و محل قرارگیری امکانات سایت توجه خاصی دارند.

مهارت در طراحی قالب حرفه ای سایت

با توجه به این نکته که طراحی سایت یک فرایند بسیار گسترده است و شامل بخش ها و زمینه های مختلفی می باشد، تا بتواند مشتریان را مجاب به بازدید از قسمت های مختلف وب سایت نماید، گرافیست سایت با  دانش به تمام نرم افزار های گرافیکی و کدنویسی قالب با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های دنیای وب نسبت به دیگر طراحان برتری داشته و همیشه در حال مطالعه در جهت خلق قالب های بی نظیر و متفاوت وب سایت می باشند.

طراحی و پیش بینی امکانات ضروری سایت

پیش بینی امکانات ضروری هنگام طراحی سایت طوری لحاظ می شود که: قابلیت جستجو در تمامی مطالب سایت وجود داشته باشد، صفحات سایت در حالات مختلف نمایش مناسب دیده شوند، امکان ارتباط بین سایت و موتورهای جستجو وجود داشته باشد، کاربران بتوانند نظر های خلاقانه خود را به مسئولان سایت اعلان کنند، تمامی فایل های موجود در سایت فرمت مناسبی از لحاظ حجم و کارایی داشته باشند، وب سایت دارای نقشه سایت باشد، امکان دریافت نسخه کم حجم تر صفحات حجیم با قالب ساده برای کاربر وجود داشته باشد.

طراحی قالب گرافیکی و خلاقانه سایت

یکی از مهمترین و حساس ترین گزینه ها در طراحی سایت، گرافیک سایت یا همان طراحی قالب سایت می باشد آنچه كه در نگاه اول، بازديدكننده سايت شما را جلب كرده و مهری بر تایید کیفیت خدمات، محصولات و تبلیغات شما می زند، طراحی حرفه ای گرافیک سایت (طراحی قالب وب سایت) شما می باشد. اهمیت طراحی قالب سایت زیبا و حرفه ای به مانند دکوراسیون چشمگیر بکار رفته در محیط کار شما می باشد. طراحی ضعیف و سرسری گرافیک وب سایت های شرکت های تجاری، یکی از عوامل مهمی است که باعث کاهش درآمد آنها می شود. بررسی های طراحی وب سایت شرکتهای بزرگ خارجی نشان می دهد که بسیاری از مشتریان در زمان تصمیم گیری برای خرید یک کالا، بر مبنای نحوه طراحی وب سایت شرکت فروشنده قضاوت می کنند و در صورتی که این طراحی نامناسب باشد از خرید محصول یا خدمات مربوط به شرکت یاد شده منصرف می شوند. گروه طراحی قالب سایت “وب کو وب” با در نظر گرفتن استاندارد های طراحی، رنگ بندی مناسب و کمپوزسیون، با بهره گیری از بهترین گرافیست های ایران، حرفه ای ترین و زیباترین قالب های سایت را برای مشتریان خود ارائه می دهد. طراحی سایت، زمینه هنری پویایی است که پیشرفت تکنولوژی و ظهور تکنیک ها و روش های جدید طراحی وب در آن مطرح است. “طراحی سایت یک زمینه هنری خلاقانه و متفاوت است.”

هدف از طراحی سایت خلاقانه و هنرمندانه

با پیشرفت وب زمینه ای ایجاد شد تا انعطاف بیشتری به امکانات وب سایت ها داده شود و کم کم اصطلاح “خلاقیت و هنر طراحی وب سایت” بر سر زبان ها آورده شود. در زمینه طراحی سایت حرفه ای جنبه های گوناگونی باید در نظر گرفته شود و به سبب پیشرفت روزافزون اینترنت و خلاقیت های طراحان وب سایت، همواره بر این موارد افزوده می شود. این امر موجب می شود هر روز شاهد پدید آمدن وب سایت هایی با شکل و ایده های خلاقانه ای باشیم. اهمیت و ظرافت در این کار به جایی رسیده است که در حوزه روانشناسی نیز گرایشی در این زمینه ایجاد شده و توجه گرافیست ها و هنرمندان به اثرات روانشناختی رنگ ها، وب سایت های مدرن و تاثیرگذاری را خلق کرده است. طراحان وب سایت ما با در نظر گرفتن هدف سایت و مخاطبان آن و با استفـاده از المان های متناسب با رویکرد سایت و به کمک ذهن خلاق و ذوق هنری خود، طرحی خلق می کنند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در تمامی صفحات وب سایت، نماهای تکرار شونده و خسته کننده ای را در معرض دید مخاطب قرار ندهند. یکی از زیباترین و هنرمندانه ترین انواع طراحی وب سایت که به خصوص در بستر وب ۲ مورد توجه قرار گرفته، “وب سایت هایی با زمینه وسیع” است. این ایده نو که به علت ارتقا سرعت اینترنت و افزایش دقت و رزولوشن نمایشگرها مورد توجه قرار گرفته، بیشتر در وب سایت های شخصی، گالری تصاویر، وب سایت های تخصصی و دارای موضوع خاص، سایت های تبلیغاتی، سایت های معرفی کننده هتل ها و اماکن توریستی و… قابل مشاهده است. هدف اصلی در طراحی این وب سایت ها ایجاد یک تاثیر خیره کننده و مفهومی بر مخاطب است. یکی از عواملی که موجب محبوبیت این نوع طراحی در چند سال اخیر شده، روح بخشبدن به وب سایت های خشک و کسل کننده نسل قدیم بود به طوری که با ورود به این وب سایت ها احساسی خوشایند به بیننده دست می دهد. این سایت ها در اکثر موارد با استفاده از هنر انیمیشن سازی، جذاب تر و پویاتر می شوند. ترکیب گرافیک مناسب و فایل های متحرک، زیبایی سایت های یاد شده را دو چندان کرده است. مشتریان  در راستای طراحی سایت خود لازم است به چند مسئله مهم و اساسی در زمان طراحی وب سایت مدرن و پیشرفته توجه کنند: نکته اول آنکه چه نوع طراحی سایت برای شما مدنظر است؟ وب سایت شما می تواند به صورت یک بروشور طراحی شود که حاوی اطلاعات مختصری از نوع خدمات و تولیدات شما باشد. همچنین یک وب سایت می تواند بصورت تفریحی که بینندگان خاص خود را داشته و معرف شما نیز باشد، یا یک وب سایت تجارت الکترونیکی که هدف آن ایجاد بازاری در دنیای مجازی به همراه یک معرفی کامل از شرکت شماست. دومین سوالی که باید به آن پاسخ دهید آن است که چرا نیاز به طراحی وب سایت دارید؟ آیا می خواهید ارایه دهنده یک سرویس، فروشنده تعدادی محصول، گردآورنده اطلاعاتی در خصوص ارتقا آگاهی درباره موضوعی خاص باشید یا به دنبال درآمدزایی بیشتر و معرفی خود به دیگران هستید؟ در نهایت باید مشخص کنید که با داشتن یک وب سایت خواستار رسیدن به چه اهدافی هستید؟ این موضوع بسیار مهم است که بدانید بهره مندی پس از طراحی سایت چه مزیت هایی را برای شما به همراه خواهد آورد. سعی کنید چشم اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت خود را مشخص کنید. البته این امر نیازمند شناخت نوع مخاطبان در اینترنت قبل از اقدام به طراحی سایت شما، خواهد بود.

خلاقیت در طراحی قالب گرافیکی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید