طراحی سایت گالری

طراحی سایت گالری

گالری مکانی برای ارائه آثار هنرهای تجسمی است تا یک هنرمند بتواند به بهترین نحو ممکن آثار خودش را به نمایش بگذارد. امروزه بسیاری از هنرمندان و آنهایی که دارای گالری هایی هستند، می توانند با طراحی سایت نمونه کارها و کاتالوگ های خود را بصورت آنلاین به مشتری نمایش دهند و به فروش برسانند.

در طراحی سایت هنری چه امکاناتی می توانید داشته باشید؟

  • نمایش نمونه کارها به صورت دسته بندی شده

امکان نمایش آثار به صورت نمایشگاه آنلاین برای همه، آپلود عکس برای علاقه مندان جهت اشتراک هنر و آثارشان از جمله امکانات مهمی است که سایت گالری می تواند داشته باشد.

  • معرفی بیوگرافی، سوابق و رزومه شغلی

شرح کاملی از بیوگرافی، سوابق و رزومه شغلی تان را می توانید در این قسمت برای کاربران و بازدید کنندگان از وب سایتتان  ارائه دهید.

  • فرم تماس ارتباط کاربران با شما

یکی از راه های ارتباطی کاربران با شما قرار دادن فرم تماس در وب سایت می باشد.

  • بخش اخبار و مقالات

برای افزایش ترافیک وب سایت خود می توانید اخبار و مقالات مرتبط با هنر را در وب سایت خود نشر دهید، اگر مطالب شما جذاب باشد کاربران بیشتری از این طریق به وب سایت شما می رسند.

  • بخش نظرسنجی

برای پیشرفت کاری خود و گرفتن بازخورد از کاربران، می توانید برای نمونه کارها و آثار خود در وب سایت بخش نظر سنجی یا دکمه های لایک و دیس لایک قرار دهید.

  • طراحی ریسپانسیو

یکی از ضرورت های طراحی های مدرن، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو می باشد. طراحی سایت موجب می شود وب سایت شما در اندازه های مختلف نمایشگرها به صورت کاملا استاندارد و بدون نیاز به اسکرول افقی نمایش داده شود.

  • طراحی گرافیکی منحصر به فرد

ظاهر گرافیکی یک سایت هنری نسبت به سایر سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین در طراحی سایت هنری باید گرافیک و المان های طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد باشد.

  • فعال کردن امکانات فروشگاهای در سایت هنری

با توجه به افزایش خرید و فروش های اینترنتی، فروش اینترنتی آثار و محصولات خود از طریق وب سایت می تواند منبع درآمد بسیار خوبی برای شما باشد.

 

با فروشگاه ساز پرسینا آشنا شوید

با خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی پرسینا آشنا شوید

هدف از طراحی سایت هنری چیست؟

هدف اصلی از طراحی سایت گالری، کسب درآمد بیشتر از طریق وب سایت و نمایش نمونه کارها و آثار هنری و یا فروش محصولات می باشد.

شما می توانید در هر زمینه ی هنری که فعالیت می کنید نمونه کارهای زیبای خود را در قالب یک سایت در معرض دید همگان قرار دهید، اینترنت به عنوان یکی از مهم ترین ابزار های ارتباطی در عصر حاضر می تواند موجب معرفی شما و مهارت های شما شود. بنابراین طراحی سایت گالری تصاویر را به کسانی که در زمینه ی آثار نقاشی، آثار طراحی، آثار گرافیکی و انواع هنر های دستی و طراحی دکوراسیون و… فعالیت دارند توصیه می نماییم.

اگر طراحی سایت  هنری با هدف معرفی آثار خود در بازار و قرار گرفتن در رتبه های بالای موتور جستجو بهینه سازی شده باشد، مشتریان زیادی را جذب خواهد کرد. پرسینا این اطمینان را به شما می دهد تا با هزینه ای مناسب سایت گالری را با سلیقه خودتان برای شما طراحی و پیاده سازی کند

طراحی سایت گالری

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید