طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت کلینیک

مراکز درمانی برای معرفی خود و ارایه خدمات مطلوب تر، نیازمند وب سایت اختصاصی و حرفه ای هستند. معرفی تجهیزات و رزومه پزشکان، خدمات آنلاین مانند: نوبت دهی اینترنتی، نشر مقالات علمی و آموزشی، مشاوره آنلاین، ثبت اخبار پزشکی بطور طبقه بندی شده و … مهمترین مواردی هستند که کلینیک ها می توانند با طراحی سایت اختصاصی کلینیک از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک ها و درمانگاه ها با داشتن امکاناتی همچون: ثبت ژورنال های پزشکی، نمایش خدمات پزشکی، تور مجازی ، رزرو و تعیین وقت آنلاین خود می توانند از یک طراحی سایت مرکز درمانی کاملی برخوردار باشند..

طراحی سایت کلینیک ، باید در مورد ظاهر و گرافیک و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) حرفه ای انجام شده باشد. تا کاربران با ورود به سایت درمانگاه با خدمات آن کلینیک و یا درمانگاه مواجه شوند. نحوه درست قرار گیری امکانات اصلی در منو مانند: مشاوره، رزرو آنلاین، معرفی خدمات، سوالات متداول، صفحات  درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت طراحی سایت کلینیک را زنده تر و اصولی تر می نمایایند.

ویژگی های طراحی سایت کلینیک

مهمترین ویژگی های طراحی سایت مرکز درمانی ، نمایش خدمات و تخصص های پزشکان و معرفی کامل کلینیک می باشد.

ارائه خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن درمانگاه، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان کلینیک، نمایش تصاویری از بخش های مختلف درمانگاه بصورت تور مجازی و یا سه بعدی، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک ها و مطب ها مد نظر قرار گیرند.

بهینه سازی وب سایت کلینیک و وب سایت درمانگاه ها

بعد از امکانات ویژه سایت های کلینیکی، رعایت و اجرای اصول سئو ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل می باشد. چرا که با استفاده از این تکنیک، سایت توسط مشتریان و کاربران دیده خواهد شد. توجه به این نکته ضروری است که بیش از %۸۰ بازدیدکنندگان سایت ها از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد می شوند. پس بهینه کردن یک سایت برای گوگل مهمترین ویژگی است که یک سایت باید دارا باشد.

اهداف ساخت وب سایت کلینیک

معرفی کلینیک یا درمانگاه، اطلاع رسانی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، یافتن بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و تجهیزات کلینیک بصورت تور مجازی و … از جمله اهدافی است می توان با طراحی سایت کلینیک های درمانی به آن نائل آمد.

با استفاده از یک سایت کلینیک حرفه ای می توان بغیر از ارایه خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای جایگاه و رتبه سایت در کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت های کلینیک در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت می توان به آن رسید. با داشتن پرونده پزشکی الکترونیک، سیستم رزرواسیون آنلاین ، کاربران می توانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

امکانات اولیه طراحی سایت کلینیک

۱ – طراحی بخش معرفی خدمات و تجهیزات کلینیک ، معرفی خدمات بطور مجزا مانند: کولپوسکوپی، نوار قلب، جراحی موضعی، بخیه، سرم تراپی، اکسیژن تراپی، اندازه گیری فشار خون، داروخانه، تست ورزش، ارتوپدی، آنژیوگرافی و … همچنین تجهیزات و  دستگاه های موجود مانند: اتوکلاو و استریلزاسیون،  اسپیرومتر، الکتروانسفالوگرام، اولتراسونیک، فراکشنال لیزر و غیره و در کلینیک های زیبایی خدماتی مثل: کاشت مو، لیزر، ليپوماتيک، رژیم غذایی، جوانسازی پوست، رفع جوش و لک، تزریق ژل و بوتاکس، میکرودرم ابریژن و…

۲ – طراحی صفحه پزشکان، برای ارایه بیوگرافی و رزومه پزشکان و متخصصان کادر کلینیک و نیز معرفی تخصص و سوابق تحصیلی و علمی ایشان.

۳- طراحی صفحه تماس با ما برای نمایش محل درمانگاه یا کلینیک در نقشه گوگل به همراه آدرس و تلفن های تماس درمانگاه.

۴ – طراحی بخش مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین بخش بسیار سودمندی برای بیماران می باشد. چون در این بخش تمامی بیماران می توانند پرسش های خود را از طریق سایت از پزشکان و متخصصان درمانگاه بپرسند و پس از ارسال جواب سوال از جانب شما، یک ایمیل که شامل جواب است به بیمار ارسال خواهد شد. این بخش می تواند نقش بسیار مهمی در بهینه سازی رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و افزایش ورودی سایت شما از طریق گوگل داشته باشد..

۵ – طراحی صفحه مقالات علمی و مطالب آموزشی پزشکی و سلامتی و پیشگیری از امراض با قابلیت های:  دسته بندي مقالات، افزودن مقاله جديد بهمراه تصاوير مختلف، ایجاد، ویرایش و حذف.

۶ – طراحی سیستم نوب دهی آنلاین، با توجه به مراجعات زیاد و شلوغی مراکز درمانی، نوبت دهی آنلاین به نیاز مهمی برای تمامی بیمارستان ها و درمانگاه ها تبدیل شده است. در این سیستم، ثبت وقت مورد نظر توسط کاربر از طریق پُر کردن فرم آنلاین موجود انجام می گیرد. در کلینیک ها و درمانگاه هایی که مراجعان زیادی دارند برای اینکه خدمات را سریعتر به بیماران ارایه دهند و همچنین جهت جلوگیری از اتلاف وقت، این سیستم کارآیی بیشتری دارد.

از مهمترین ابزارهای بخش رزرو آنلاین، سیستم ارسال پیامک یادآوری برای بیماران می باشد، کلیه ی نوبت هایی که توسط خود بیمار  یا منشی در سیستم ثبت شده اند، به سیستم هوشمند اس ام اس یادآوری متصل می گردند.

۷ – طراحی صفحه اخبار با قابلیت درج بی نهایت خبر و رویدادهای جامعه پزشکی و  اطلاعیه های مربوط به سایت درمانگاه .

۸ –طراحی صفحه راهنما، اگر درمانگاه بزرگ و دارای طبقات متعددی باشد جهت سولت دسترسی مراجعان و جلوگیری از سردرگمی آنها این صفحه طراحی می شود.

 

۹- بخش نظرات و امتیازدهی کاربران در رابطه با مشاوره، خبر، مطالب آموزشی و…

۱۰- طراحی صفحه پرسش و پاسخ های متداول و رایج، قابلیت طرح سوال از طرف کاربران یا بیماران و امکان پاسخگویی از طرف متخصصان و پزشکان و قابلیت لیست گیری از سوالات از ویژگی های این صفحه است.

۱۱- طراحی پنل تبلیغات برای درج آگهی های مرتبط مانند شرکت های دارویی، تولیدکنندگان لوازم بهداشتی، تجهیزات پزشکی و … بصورت های بنری و عکسی و متحرک و یا بصورت متنی.

۱۲ – طراحی بخش گالری تصاویر با امکان تعریف موضوع آلبوم و درج عکس‏های نامحدود.

طراحی سایت کلینیک

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید