طراحی سایت مجله ی اینترنتی

مجله ها از جمله انتشاراتی هستند که مردم علاقه زیادی به آن ها دارند.از ابتدای ورود مجله های روی ویترین کتابخانه ها تا به الان ، روز به روز به محبوبیت نشریات و مجلات در بین مردم افزوده میشود و به همین دلیل است که ما شاهد انواع و اقسام مجلات مختلف در هر زمینه ای هستیم.اما امروزه با گسترده شدن اینترنت ، مردم دیگر حاضر نیستند به کتاب خانه ها مراجعه و مجله های مورد نظر خود را خریداری کنند ، زیرا راه آسان تر و ارزان تری نیز برای دنبال کردن مجله وجود دارد.آن هم استفاده از مجله های آنلاین است. اگر به دنبال بازدید بالا و درآمد زایی اینترنتی هستید حتما به فکر طراحی سایت مجله اینترنتی باشید.

دنیای اینترنت و وب سایت میتواند کسب و کار آنها را به شکل کاملا متفاوتی دگرگون کند .
بنابراین چنانچه شما ناشر یک مجله بزرگ هستید و بر روی ارائه نسخه چاپی مجله خود سرمایه گذاری نمودید میتوانید با تنظیم یک برنامه درست بدون اینکه به سیستم کسب و کار سنتی خود آسیبی را وارد نمایید, نسخه اینترنتی و البته محدود را هم در اختیار بازدید کنندگان آنلاین وب سایت خودتان قرار دهید. مطمئن باشید طرفداران پر تعداد خواندن نسخه های چاپی شما هم از این استراتژی جدید و نوین شما خوشحال خواهد شد.

طراحی سایت مجله ی اینترنتی

طراحی مجله اینترنی خود به دو بخش تقسیم می شود

 

۱- طراحی سایت برای روزنامه ها 

۲- طراحی سایت مجله اینترنتی

 

ویژگی های سایت مجله اینترنتی

۱- ارائه مجلات و روزنامه تاریخ روز
۲- آرشیو روزنامه ها و مجلات
۳-ثبت نام خوانندگان و هوادارن برای ارائه سرویس های بیشتر و بهتر
۴-درج و مدیریت نظرات کاربران برای هر نسخه از مجله و روزنامه
۵-دسته بندی مجلات و روزنامه ها بر اساس نوع مخاطب

فرصت را غنیمت شمارید و با پشتیبانان نیماد برای شروع مراحل طراحی سایت مجله اینترنتی خود اقدام نمایید.

هدف از ساخت مجله اینترنتی چیست ؟

همانطور که در بالا اشاره شد ، مجله های اینترنتی از بازدید بسیار زیادی برخوردار هستند و این میتواند بهترین خبر برای کسانی که قصد راه اندازی مجله اینترنتی را دارند ، باشد.زمانی که مطالب سایت شما روزانه ، میزبان بسیاری از کاربران اینترنتی باشد بسیاری از شرکت ها آمادگی خود را برای قرار دادن تبلیغات خود در سایت شما اعلام میکنند و این به معنی درامد زایی میلیونی برای سایت شماست.

مهم ترین ویژگی در طراحی سایت مجله چیست ؟

مهم ترین ویژگی که در طراحی این گونه سایت ها باید رعایت کرد بحث سئو ( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ) میباشد.

بیشتره ترافیک یک سایت از موتورهای جستجو است .این یعنی اگر سایت طبق آخرین دستورالعمل های سئو ، بهینه نشده باشدهیچ شانسی در موفقیت و سود دهی ندارید.

خوشبختانه ما در طراحی سایت ، تمام اصول سئو را به خوبی رعایت میکنیم و به شما اطمینان میدهیم که سایت شما پس زمانی اندک در صفحات اول جستجو قرار خواهد گرفت به طوری که روزانه هزاران نفر میهمان سایت شما باشند و از مطالب سایت شما دیدن کنند.

 

طراحی سایت مجله ی اینترنتی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید