طراحی سایت مجله اینترنتی

طراحی سایت مجله اینترنتی

متاسفانه در ایران ناشران زیادی هستند که اطلاع چندانی از  کسب و کار در دنیای اینترنت ندارند و یا نمیخواهند قبول کنند که دنیای اینترنت می تواند کسب و کار آنها به را دگرگون کند. در ایران نیز در زمینه مجلات اینترنتی وب سایت های خوبی وجود ندارد و یا اگر وجود داشته باشد کیفیت مناسبی ندارند و با تصاویربد کیفیت باعث می شود کاربران رغبتی برای حضور در این وب سایت نداشته باشند. بنابراین شما خواننده گرامی در صورتی که ناشر یک مجله بزرگ هستید می توانید با تنظیم یک برنامه درست بدون آسیب به سیستم کسب و کار سنتی خود برای نسخه اینترنتی خود سرمایه گذاری کرده و آن را در اختیار بازدیدکنندگان آنلاین نیز بگذارید. این استراتژی نوین حتی برای طرفداران نسخه چاپی شما نیز جذاب خواهد بود.

 

با ارائه سرویس آرشیو خبری و طراحی سیستم جست و جو لزومی نخواهید داشت که نسخه هر روز را به صورت آنلاین در اختیار کاربران بگذارید. و آنها می توانند در دسته بندی های ماهانه, سالانه و یا هفتگی آنها را جست و جو کرده و دانلود نمایند.

این وب سایت ها به دلیل حجم اخبار و تصاویر انبوه ظاهر گرافیکی ندارند چرا که شلوغ به نظر خواهند رسید. بنابراین میتوانید مطمئن باشید که بهترین و جامع ترین روش را برای طراحی وب سایت مجله اینترنتی شما در نظرخواهیم گرفت.

تنوع موضوع و مطالب و استفاده از تکنولوژی ها در این وب سایت ها باعث خواهد شد در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشید پس از هم اکنون می توانید به فکر جذب آگهی باشید.

وجود بخش اخبار در مجله اینترنتی باعث حضور هر روزه کاربران در وب سایت شما شود پس میتوانید به عنوان یک برنامه بلند مدت به فکر راه اندازی این بخش باشید. زیرا مشتریان فعلی و خوانندگان شما نیز بعد از راه اندازی این بخشخوشحال شده و برای پیگیری اخبار به وب سایت سر خواهند زد.

 

معمولا در این گونه وب سایت ها مطالبی که برای کاربران ارائه می شوند عبارتند از:

  • طراحی صفحه وب ارائه مجله و روزنامه به تاریخ روز
  • طراحی صفحه وب آرشیو روزنامه و مجله
  • طراحی صفحه وب برای ثبت نام هواداران و ارائه خدمات بیشتر به آنها
  • طراحی صفحه وب جهت درج و مدیریت نظر کاربران برای هر نسخه از مجله و روزنامه
  • طراحی صفحه وب برای دسته بندی مجله و روزنامه براساس نوع مخاطب
  • و دیگر آیتم های تخصصی طراحی وب سایت مجله اینترنتی

مطمئنا نبود شما در فضای محازی باعث خواهد شد از رقیبان خود فاصله بگیرید و آنها از شما سبقت بگیرند و شاید نتوانید هیچوقت این فاصله را جبران کنید

طراحی سایت مجله اینترنتی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید