طراحی سایت فیلم و موسیقی

 طراحی سایت فیلم و موسیقی

امروزه با پیشرفت موسیقی در کشورمان و استعداد های آن ایجاد طراحی سایت موسیقی بسیار ارزشمند است

علاقمندان به فیلم و موسیقی ، همواره در حال افزایش هستند و کمتر کسی پیدا می شود که به فیلم و موسیقی علاقه نداشته باشد به همین علت طراحی سایت فیلم و موسیقی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و  افراد دنبال سایتی هستند که بتوانند فیلم و موسیقی دلخواه خود را در آن پیدا کنند و در صورت پیدا کردن سایت مورد نظر از کاربران دائمی آن می شوند.اینگونه سایت ها معمولا بازدیدکنندگان بالایی دارند به همین دلیل  با کمی دقت در طراحی و بهینه سازی سایت و با در نظر گرفتن تنوع و کیفیت لازم  برای موزیک ها و فیلم ها موجود در طراحی سایت فیلم و موسیقی می توان سایتی موفق در این زمینه ایجاد کرد و کاربران وفاداری را برای سایت پیدا کرد.

صاحبان این سایت ها می توانند در طراحی سایت فیلم و موسیقی ، قسمت هایی از سایت را برای قرار دادن تبلیغات از طرف سایت های دیگر در نظر بگیرند تا از این طریق بتوانند درآمدی کسب کنند.

هم چنین در طراحی این سایت ها می توان برای دانلود فیلم ها برای کاربران مبلغی را در نظر گرفت ، تا کاربران با پرداخت آنلاین آن مبلغ از طریق درگاه های در نظر گرفته شده ، بتوانند لینک دانلود فیلم را دریافت کنند و دانلود را انجام دهند . می توان برای کاربران دائمی و قدیمی سایت تخفیف ها و امتیازاتی را در نظر گرفت و از این طریق کاربران را تشویق به استفاده بیشتراز سایت و دانلود بیشتر فیلم و موسیقی کرد.

در طراحی سایت فیلم و موسیقی ، با ایجاد تولید محتوای مناسب و اخبار جدید در رابطه با فیلم و موسیقی و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و سئو سایت ، می توان رتبه ی سایت را بین سایت های مشابه دیگر افزایش داد و  با جستجوی کلمات کلیدی توسط افراد در موتور های جستجوگر ، جزو اولین سایت های نمایش داده شده قرار گیرد .

قسمتی را باید برای جستجو اسم فیلم و موسیقی قرار داد تا کاربران بتوانند با جستجوی اسم فیلم یا موزیک مورد علاقه ی خود آن را به سرعت پیدا کند و همین طور می توان فیلم ها و موسیقی ها را در دسته بندی های مختلف قرار داد و قسمتی را برای جدیدترین ، محبوب ترین و … تعریف کرد تا کاربران راحت تر بتوانند فیلم و موسیقی دلخواه خود را پیدا کنند.

می توان با در نظر گرفتن پروفایل برای هر یک از کاربران ، آن ها را بیشتر درگیر سایت کرد و کاربران با ثبت نام و عضویت در سایت بتوانند پروفایلی برای خود داشته باشند و از طریق آن بتوانند سوابق دانلود های خود و پرداخت های انجام شده را پی گیری و مشاهده کنند.

با قرار دادن توضیحاتی برای هریک از فیلم ها و موسیقی ها می توان کاربر را در انتخاب ، کمک و راهنمایی کرد ، به طور مثال می توان برای هر یک از فیلم ها خلاصه ای از داستان فیلم ، ژانر ، کارگردان و بازیگر ها را در توضیحات  فیلم قرار داد و برای موسیقی ها ، نوع موسیقی ، ترانه سرا و تنظیم کننده و … را در مشخصاتش قرار داد. با قرار دادن این امکانات قطعا کاربران از انتخاب خود راضی تر خواهند بود و در دفعه های بعدی هم برای دانلود فیلم و موسیقی  به سایت شما بر می گردند.

طراحی سایت فیلم و موسیقی

از امکانات و خدماتی که باید در طراحی سایت  فیلم و موسیقی قرار داد :

– امکان ثبت نام و عضویت کاربران در طراحی سایت فیلم و موسیقی

– امکان نمایش فیلم ها و موسیقی ها در دسته بندی های متنوع در طراحی سایت  فیلم و موسیقی

– نمایش توضیحات و مشخصات هر یک از فیلم ها و موسیقی ها

– در نظر گرفتن امتیازات و تخفیف هایی برای کاربران ویژه در طراحی سایت فیلم و موسیقی

– ایجاد پروفایل برای هر یک از کاربران در طراحی سایت فیلم وموسیقی

– ایجاد بخش فروشگاهی برای فروش محصولات فرهنگی در طراحی سایت  فیلم و موسیقی

– ایجاد بخشی برای پرداخت های آنلاین و تعریف درگاه ها در طراحی سایت فیلم و موسیقی

طراحی سایت فیلم و موسیقی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید