طراحی سایت علمی پژوهشی

طراحی سایت علمی پژوهشی

سایت های علمی پژوهشی امروزه در فضای مجازی بسیار رشد کرده اند چرا که محققان و دانشجویان می توانند به راحتی از سراسر کشور و یا جهان با هم در ارتباط باشند همچنین آنها می توانند موارد تحقیقاتی خود را به اشتراک بگذارند امروزه به علت سرعت بالای اینترنت می توان فایل ها رو به راحتی در فضای مجازی جا به جا کرد . بنابراین طراحان هنگام طراحی سایت علمی پژوهشی باید چند فاکتور علمی پژوهشی را در نظر داشته باشند نرم افزار تبادل اطلاعات بین کاربران سایت یکی از مهم ترین قسمت های است که باید در این نوع سایت ها داشته باشد . فاکتور دیگری که باید مورد توجه طراحان قرار گیرد فرام ها با موضوعات مختلف پژوهشی می باشد در این فرام ها پژوهشگران به تبادل اطلاعات بر اساس موضوعات مختلف با یکدیگر می پردازند .

 پیشرفت دنیا از نظر تکنولوژی چنان سریع است که گاهی حتی متوجه آن هم نمیشویم . شاید به این دلیل که اخبار مربوط به پیشرفت تکنولوژی را پیگیری نمیکنیم .  دانشمندان و محققان که به وجود آورنده تحول و پیشرفت عصر کنونی هستند تمایل دارند تا اخبار کارهای علمی خود را به گوش افراد برسانند .

این مهم ، تنها با طراحی وب سایت علمی امکان پذیراست . شبکه های اجتماعی شاید در ابتدا بتوانند اخبار را به مردم  منتقل کنند اما در دراز مدت هیچگاه  نمی توانند کارایی یک وب سایت علمی  را داشته باشند .

وب سایت علمی با طراحی منحصربفرد  و مطالب جذاب میتواند مخاطبان را وادار کند که هرروز اخبار جدید وب سایت را دنبال کنند  بازدید کننده وفادار شما شوند  و حتی مطالب وب سایت علمی شما را  برای دیگر دوستانشان ارسال میکنند . به این طریق وب سایت شما به یک وب سایت پربازدید تبدیل میشود . مرور گوگل برای وب سایت های پر بازدید رتبه ی خوبی در نظر میگیرد . از طریق تبلیغات دیگر وب سایت ها در وب سایت خود میتوانید درآمد کسب کنید .

در طراحی وب سایت علمی میتوان هزاران بخش و صفحات اجرا و پیاده سازی کرد . این بستگی به بودجه و علاقه شما دارد که تا چد امکانات بخواهید .

ویژگی ها و امکانات طراحی وب سایت علمی

طراحی سایت به زبان asp.net

امنیت بالای وب سایت از لحاظ نفوذ تخریب گر ان

قابلیت ارتقا و اضافه نمودن امکانات وب سایت در آینده

طراحی سایت بصورت رسیپانسیو وواکنش گرا

ایجاد صفحات بصورت نامحدود و منو های نامحدود و تو در تو

گالری تصاویر و فیلم

نمایش اسلاید شو

امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

مدت زمان طراحی وب سایت علمی

مشخص و واضح است که هر چه امکانات وب سایت زیاد باشد زمان طراحی آن نیز زیاد خواهد شد . میانگین حدود دو هفته کاری زمان طراحی وب سایت علمی به طول می انجامد .

سئو و بهینه سازی وب سایت علمی

سئو لازمه بازده هر وب سایتی است . بدون سئو شانس  دیده شدن وب سایت توسط کاربر تقریبا زیر صفر میرود .

حالا که شما تصمیم به طراحی وب سایت علمی برای نقل و انتقال اطلاعات خود گرفته اید چرا اینکار را به نحو احسنت انجام ندهید ؟

با سئو میتوان وب سایت را برای موتور های جست و جو بهینه کرد .مرکز طراحی سایت شیراز ضمن یافتن کلمات کلیدی که بیشترین سرچ با آنها شده است میتواند با کارشناسان خود که در خصوص سئو به تخصص کافی رسیده اند وب سایت علمی شما را برای گوگل و سایر موتور های جست وجو بهینه کند . با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل میتوانید وب سایت خود را به وب سایتی پربازدید تبدیل کنید . البته این نکته را باید متذکر شد که وب سایت علمی چون دارای  مقالات علمی بیشماری است ناخودآگاه پربازدید میشود زیرا همیشه مطالب و مقالات علمی  طرفدار برای خواندن داشته است .

همچنین فیلم آموزش سئو را برای افرادی که بنابه هر دلیلی بدنبال یادگیری سئو هستند تهیه کرده ایم . با خرید دوره آموزش سئو تمام مفاهیم پایه و اصلی سئو را فرا میگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بسته آموزشی میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید .

همچنین دسته بندی مناسب بر اساس پژوهش ها می تواند به محققان در به دست آوردن اطلاعات کمک نماید قسمت دیگری که باید در طراحی سایت علمی پژوهشی مورد استفاده قرار گیرد بخش جستجو می باشد داشتن فیلتر های متنوع که کاربران بتوانند با استفاده از آن به سرعت به مقاله و پژوهش ها سایت دسترسی داشته باشند بسیار حا~ز اهمیت می باشد یکی دیگر از موارد که باید طراحان مورد توجه قرار گیرد داشتن پژوهش های پر طرفدار می باشد که باید در ابتدای صفحه اصلی برای کاربران قابل نماش و توجخ داشته باشد .

طراحی سایت علمی پژوهشی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید