طراحی سایت دانشگاهی

طراحی سایت دانشگاهی

 

ارزش علم و بحث آموزش در میان بسیاری از افراد و در سرتاسر جهان بسیار بالا و مهم بوده و هست به طوری که با پیشرفت دنیای تکنولوژی افراد بسیاری برای یادگیری بسیاری از مباحث و آشنایی با اموزشگاه ها و دانشگاه های مختلف اقدام به جست و جو در فضای مجازی می کنند تا با امکانات موجود در آن دانشگاه و رشته های تحصیلی موجود آشنا شوند و سپس اقدام به حضور در دانشگاه بکنند حتی بسیاری از افراد از سایر کشورها جهت آشنایی ابتدایی به سراغ اینترنت رفته و در پی یافتن رشته مد نظرشان با دانشگاهی آشنا می شوند و بعدها به ادامه تحصیل در آن دانشگاه مشغول می شوند .

هدف از طراحی سایت دانشگاهی

مسلما نمی توان از طریق تماس تلفنی به اطلاعات زیادی درباره دانشگاه و رشته ای دست یافت و یا حتی این امر امکان پذیر نیست که با رفتن به دانشگاه در هر زمانی به هدف خود دست یافت چرا که طبق قوانین دانشگاهی و آموزشی هر اقدام دانشگاهی و دانشجویی نیازمند زمان خاصی می باشد و باید در آن زمان های معین به دانشگاه به صورت حضوری مراجعه کرد بنابراین تنها راه حل ممکن برای حل این مشکلات طراحی سایت دانشگاهی یا طراحی سایت اموزشگاه می باشد.

دلایل موفقیت سایت دانشگاهی

سایت دانشگاهی از جمله ی گسترده ترین سایت ها از نظر طراحی برای کارایی و اهداف بسیار محسوب می شود و باید نیازها و اهداف زیادی برای قشر زیادی از دانشجویان و کارکنان اداری دانشگاه را ایفا نماید. در این راستا اگر سایت دانشگاهی و طراحی سایت اموزشی با اصول حرفه ای سایت طراحی نشده باشد   می تواند باعث نارضایتی دانشجویان ،اساتید و کارکنان شود و درنتیجه کارایی لازم را نداشته باشد. برای این منظور توجه به طرح گرافیکی سایت و رابط کاربری مناسب آن با استفاه از دیزاین گرافیکی زیبا و متناسب آن ،استفاده از طرح ها و سیستم های اختصاصی ارزش و کارایی سایت را بالا برده و تمامی نیازهای مخاطبان را برطرف می سازد و باعث موفقیت سایت می شود.

ویژگی های سایت دانشگاهی

در سایت دانشگاهی می توانید موسسه آموزشی و دانشگاه خود را با معرفی تمامی بخش ها و دپارتمان های موجود معرفی کنید و تمامی امکانات آن ها را به بازدیدکنندگان سایت خود شرح دهید علاوه برآن به تفصیل و معرفی رشته های موجود در دانشگاهتان با شرایط و قوانین ثبت نام تحصیل بپردازید و با این کار می توانید دانشجوهای زیادی را به دانشگاه خود جذب نمایید.
ارائه اطلاعیه ها و اخبار و مقالات مختلف دانشگاه در سایت می تواند برای دانشجویان بسیار مفید واقع شود و اعلانات مجازی می تواند مهم ترین پارت دانشگاهی باشد. شرح قوانین دانشگاهی در سایت می تواند بسیاری از سوالات دانشجویان را رفع نماید.بخش تقویم آموزشی و گزارش ترم ها و کلاس های در حال برگزاری می تواند بازدید کنندگان خاص خود را داشته باشد و گزارش مختصری از سمینارها و مسابقات در حال برگزاری در دانشگاه در قالب ویدیو برای دانشجویان و اساتید می تواند سودمند باشد.قرار گیری رزومه اساتید در رشته های مختلف می تواند برای دانشجویان جالب باشد.بخش انتخاب واحد ثبت نام آنلاین در سایت نیز می تواند از ویژگی های اصلی طراحی سایت دانشگاهی باشد.
امکانات و ماژول هایی که می توان برای طراحی سایت دانشگاهی در نظر گرفت:
۱- امکان انتخاب واحد آنلاین
۲- صفحه وب تابلوی اعلانات و اطلاعیه های دانشگاهی
۳- بخش اخبار و مقالات دانشگاه
۴- صفحه وب های مجزا برای اساتید و دانشجویان و کارکنان اداری دانشگاه
۵- بخش قوانین و شرایط دانشگاه
۶- صفحه وب فرهنگی برای امور فرهنگی دانشگاه
۷- سیستم ثبت اطلاعات و مشخصات دانشجویان و اساتید
۸- قرار گیری رزومه کاری و اطلاعات اساتید
۹- معرفی رشته ها و زیر شاخه های موجود با مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاهی
۱۰- ثبت تمامی راه های ارتباطی دانشگاه (اطلاعا ت تماس و آدرس دقیق در نقشه گوگل)
و صد ها امکان دیگر که در هنگام صحبت با شما برای طراحی سایت می تواند به طراحی سایت دانشگاهی افزوده شود.

طراحی سایت دانشگاهی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید