طراحی سایت خبری

سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. سایت های خبری از جمله سایت های هستند که طی یک مدت کوتاهی بازدید کنندگان فراوانی را به سمت خود جذب می کنند، و به سرعت هواداران خاص خود را پیدا می کنند که علاوه بر مطالبی که روزانه باید به روز رسانی شوند طراحی خاصی را نیز می طلبد.

دلیل این موضوع اهمیت امر خبر و اطلاع رسانی از یک طرف و نیاز جامعه به دریافت جدیدترین اخبار اینترنت از طرف دیگر است. قطعا با توجه تعداد کاربر آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، سایت های خبری در صورتی که طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی تولید کنند می توانند مخاطب قابل توجهی را به خود جذب نمایند. طراحی سايت خبری از جمله ی تخصصی ترین طراحی سایت ها می باشد که باید از تمامی منظر های نوع طراحی سایت، سئو ، سرعت و گرافیک زیبا ، بطور صحیح و مخصوص سایت خبری طراحی شده باشد.

طراحی سایت خبری به منظور گسترش سریع اخبار، ارشیو اخبار برای اطلاع رسانی به افراد می باشد. نحوه نمایش اخبار ، نحوه ارشیو اخبار ، به روز ترین اخبار تمامی بخش های تاثیرگذار در طراحی سایت خبری می باشد تا کاربران بدون سردرگمی به اخبار مورد نظر خود دست یابند.

طراحی وب سایت خبری باید با چینش مناسب اخبار و دسته بندی ها و نیز طراحی بهینه از نظر سرعت و سئو کاربران را به درستی هدایت کند. امکان نظر دهی آسان کاربران، عضویت کاربران ویژه و مشارکت آنها در ارسال خبر، دسته بندی قوی اخبار از نظر موضوعی و منطقه ای، امنیت بسیار بالا، گرافیک جذاب، امکانات متنوع در نمایش خبر (اخبار پربازدید، خبر های ویژه، مقالات تحریره، نمایش لیستی و ستونی اخبار به انتخاب کاربر و … )، داشتن فیلد و Rss از مطالب بصورت موضوعی و کلی و … از جمله ویژگی هایی است که در طراحی سایت خبری باید در نظر گرفت.

روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی و افراد شخصی ای میتوانند با داشتن یک سایت خبری حرفه ای پا را فراتر از حیطه ی کاری خود و زمانی بگزارند. داشتن یک وب سایت خبری به این منزله است که میتوانید بدون داشتن محدودیتی در مکان و زمان، خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید. اصول طراحی در سایت خبری بسته به نوع فعالیت و موضوع سایت خبری می باشد. اگر وب سایت بر اساس موضوع خاصی طراحی شده باشد، قالب آن باید مرتبط با آن موضوع ایجاد و طراحی گردد. طراحی سایت خبر مرتبط با شهر یا استان خاص نیز با توجه به آن منطقه باید فکر شود.

سیستم درآمد زایی وب سایت های خبری بر اساس تبلیغات بنری و لینکی و پاپ آپی می باشد. ریپورتاژ ها نیز از دیگر مسائلی است که میتواند برای صاحبان سایت منبع درآمد باشد.

گرافیک سایت تا حد امکان سبک و گیرا باید باشد و نمایش خبر ها و متن ها بصورت واضحی باید لحاظ گردد. سرعت نمایش وب سایت و خبر نیز مسلما باید بسیار بهینه انجام گیرد. در کل امکانات وب سایت خبری باید بطور صحیح و کار شده در قالبی خاص و منحصر به فرد طراحی شود.

شرکت طراحی سایت هفت ستاره با تحلیل وب سایت های خبری موفق و در نظر گرفتن امکانات کاملی از سایت های موفق در این عرصه در موضوعات مختلف خبری و دادن مشاوره ی کامل در این زمینه، میتواند شما را در طراحی سایت خبری چندین گام جلوتر ببرد.

اما مهمترین اصل در طراحی سایت خبری مسئله ی دیده شدن سایت از طریق موتورهای جستجوگر و نرخ ایندکس شدن و دیده شدن بالا توسط گوگل می باشد. چراکه وب سایت خبری ای که بازدید کننده ای نداشته باشد، یک طراحی سوخت شده می باشد. به طور خلاصه وب سایت خبری ای موفق خواهد شد که بصورت استاندارد طراحی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا بتواند در نتایج گوگل در موضوعات مختلف وب سایت رتبه ی بالایی را کسب کند و در صورت ثبت خبر جدید به سرعت توسط گوگل خوانده شود.

طراحی سایت خبری مطابق با استاندارد های سئو و بهینه شده برای گوگلیکی از تخصص های  شرکت طراحی سایت هفت ستاره می باشد. ما با تحلیل کامل وب سایت های موفق و طراحی سایت های قدرتمند در خدمت شما هستیم.

 

طراحی سایت خبری

ویژگی های طراحی سایت های خبری:

انتشار اخبار روز و خبرهای روزانه و یا هفتگی، از مهمترین ویژگی یک وب سایت خبری می باشد. در طراحی سایت های خبری باید اخبار و اطلاعات را به صورتی در اختیار کاربران قرار دهیم که مشتاق به خواندن ادامه آن باشد؛ می توانیم با ایجاد بخشی از خلاصه خبر در قسمت پایین تیتر خبری، توضیح مختصری از آن خبر را به کاربران ارائه دهیم؛ این کار باعث جذب بیشتر مخاطب نسبت به اخبار ما خواهد شد. همچنین باید اخبار منتشر شده ما دارای تاریخ و زمان انتشار باشد. درج این ویژگی برای اخبار می تواند زمان به روز رسانی وب سایت خبری ما را به مخاطبان نمایش دهد.

به علت اینکه سایت های خبرگزاری، از جمله وب سایت هایی می باشند که در آنها مطالعه محتوا به صورت مستمر و طولانی می باشد، رعایت موارد HEO و نوع نگارش و رنگ بندی متن ها، باید در طراحی سایت خبری حتما رعایت شوند. رعایت این موارد از نکات مهم در وب سایت های خبری است که قصد دارند آمار بازدید زیادی را برای سایت خود بدست بیاورند.

شما با توجه به ویژگی مهم درج اخبار و مفید بودن ارائه اخبار و صادقانه بودن اخبار و همچنین پرهیز از انتشار اخبار کذب، و رعایت موارد گرافیکی برای یک وب سایت خبری می توانید، در طراحی سایت خبری خود موفق بوده و کاربران زیادی را به سایت خبری خود جذب نمایید.

اما ویژگی هایی که در جذب مخاطبان در سایت های خبری تاثیر گذارند عبارتند از :

 

طراحی سایت خبری و سرعت لود:

سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری می باشد. تاخیر زیاد در لود صفحه موجب می شود کارکنان تمایلی به خواندن سایت خبری نشان ندهند و سایت خبری را رها نمایند. پس  با توجه به بازدید نسبتا  بالایی که سایت های خبری دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت بسیار مهم است.  طراحی سایت خبری به موجب امکان انتشار اخبار در فرمت ویدیو و یا صدا و یا حتی گرافیک این احتمال می رود که با تاخیر در لود شدن سایت خبری همراه باشد. فلذا در نظر گرفتن این فاکتور در طراحی سایت خبری بسیار حائز اهمیت میباشد.

طراحی سایت خبری و سئووبهینه سازی سایت برای موتور های جستجو :

به موجب فاکتور قرار گرفتن اطلاعات و در سایت های خبری و خصیصه به روز بودن اخبار، طراحی سایت خبری می بایست با در نظر گرفتن اصول سئو سایت همراه باشد تا اخبار به سرعت منتشر و در اختیار کاربران قرار گیرند در غیر اینصوت اخبار موجود در سایت خبری ارزش خود را از دست خواهند داد.

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و… اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. در سایت های خبری که توسط ما طراحی می شوند بهینه سازی سایت های خبری با توجه به اطلاعات موجود در آنها و بالا بردن ترافیک این سایت ها  به طور کامل انجام می شود. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اصلی است که هرگز نباید فراموش شود و تخصص ما علاوه بر طراحی سایت در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است.

 

 

 

طراحی سایت خبری و مولتی مدیا:

همواره می بایست در نظر داشته باشیم که انتشار اخبار در فرمت های مختلف و مولتی مدیا ارائه شود. نمایش اخبار در فرمت گرافیکی، صدا، ویدیو موجب تاثیرگذاری بیشتر خبر خواهد شد. در نظر گرفتن محیط لازم برای به انتشار گذاشتن فضاهای مولتی مدیا در طراحی سایت خبری الزامی می باشد.

 

نحوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان سایت:

در طراحی سایت های خبری نحوه نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع  را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد نظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

 

رعایت نکات امنیتی :

نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری سایت اهمیت بسیار بالایی دارد و رعایت این نکات در سایت های خبری ضروری است.

 

تعریف سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگار:

قطعا تعیین سطوح دسترسی مشخص بر اساس گروه های خبری و چیدمان های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران سایت در سایت های خبری اهمیت بسیار بالایی دارد که ما در سایت های خود این موضوع را در نظر میگیریم.

بهینه سازی شده برای موبایل: روز به روز کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای دستیابی به اطلاعات استفاده میکنند در حال افزایش است. لود شدن مناسب صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند اهمیت بسیار بالایی دارد. وب سایت های خبری موفق در حال حاضر به دنبال لود شدن صفحات خود در تلفن های هوشمند نیز هستند و به این موضوع نیز اهمیت خاصی می دهند.

 

سادگی:

بخش مدیریت سایت به گونه ای طراحی می شود که افراد مختلف بر اساس سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات مورد نظر را ویرایش کنند.

 

ارائه خبر و اطلاع رسانی با فرمت های گوناگون:

علاوه بر اخبار متنی، امکان قرار دادن اطلاعات به صورت چندرسانه ای (صوت، تصویر، فیلم) نیز می تواند در سایت های خبری استفاده شود که جذابیت خبر را دوچندان خواهد کرد.

 

هدف از داشتن سایت خبری چیست ؟
معمولا خبرگزاری ها و روزنامه ها و مجلات هر کشور، با هدف داشتن مخاطبان اینترنتی برای خود و همچنین با توجه به اینکه با گسترش استفاده از اینترنت برای هر فعالیتی، در بین مردم جهان افزایش پیدا کرده است، اقدام به طراحی سایت خبری برای خود نموده اند.

این وب سایت ها خبری با هدف درآمد زایی بیشتر برای خود و همچنین تبلیغات موثر برای خود سعی در جذب کاربران برای مطالعه اخبار روز، به وب سایت خود را دارند.

البته مهمترین هدف هر خبرنگار و وب سایت خبری مسلما انتشار اخبار برای مردم جهان، و در جریان گذاشتن آنها درباره امور جاری کشور و دنیا می باشد.

بسیاری از مردم نیز با توجه به این مزیت اخبار و و پر بازدید بودن اخبار دنیا و روز جهان، با هدف داشتن بازدید کننده فراوان برای وب سایت خود، اقدام به طراحی سایت می نمایند.

البته نکته مهم این می باشد که با توجه به تعداد زیاد وب سایت های خبری در هر کشور، برای رسیدن به صدر لیست جست و جو کلمات کلیدی مانند خبرگزاری، باید وارد رقابتی طولانی شویم؛ البته اگر راه را به طور صحیح شروع نماییم و اصول و قواعد اولیه را از ابتدا درست برداریم، مسلما در گام نخست می توانیم بسیاری از رقبا را از میان برداشته و جلو برویم.

 

امکانات معمول سایت های خبری ، طراحی اختصاصی وب سایت خبری:

ویژگی اصلی طراحی سایت خبری گروه طراحی سایت هفت ستاره ، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد.

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. داشتن قالب و گرافیکی متفاوت و امکانات متنوع و متمایز از سایر سایت های خبری می تواند تاثیر زیادی در افزایش مخاطبان شما نسبت به سایر خبرگزاری ها داشته باشد.

امکانات معمول در سایت های خبری عبارتند از :

  • امکان تعریف دسته های خبری توسط مدیر سایت نظیر: سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و …
  • تعریف چندین کاربر با سطوح دسترسی زیر مجموعه ای بمنظور بروز رسانی آسانتر در طراحی سایت خبری
  • تعریف سطوح دسترسی مختلف بر اساس گروه های خبری
  • نمایش آخرین اخبار (جدیدترین اخبار) در طراحی سایت خبری
  • نمایش پربیننده ترین اخبار در صفحه اصلی
  • نمایش پربحث ترین اخبار
  • امکان بحث و گفتگوی خوانندگان در مورد هر خبر
  • سیستم امتیازدهی به هر خبر توسط خوانندگان
  • نمایش اتوماتیک عکس کوچک شده در خلاصه خبرها
  • امکان افزودن گالری عکس به هر یک از خبرها در طراحی سایت خبری
  • اسلایدر پیشرفته در صفحه اول سایت خبری
  • جستجوی پیشرفته در اخبار
  • جستجو در عنوان
  • خلاصه خبر
  • متن خبر
  • جستجو بر اساس کلمات کلیدی
  • سیستم خروجی آر اس اس (RSS) برای هر یک از گروه های خبری
  • سیستم گزارش و آمار از مطالب و محتوای سایت
  • امکان عضویت در خبرنامه
  • مدیریت تعداد اخبار نمایشی در هر یک از گروه های خبری در طراحی سایت خبری
  • تعیین برچسب یا کلمات کلید

 

نکات مهم در طراحی سایت خبری:

طراحی این نوع سایت ها جزو تخصصی ترین طراحی ها می باشد.همه ی قسمت های پروسه ای که برای این نوع سایت های انجام می گیرید، از نوع طراحی گرفته تا سئو، سرعت، گرافیک تخصصی و مخصوص سایت های خبری می باشد.
طراحی سایت های خبری باید رعایت شود قرار گیری مناسب اخبار و دسته ها، سرعت بارگزاری بالا،سئو حرفه ای که کاربران را به هدفشان هدایت کند است.

از موارد دیگر می توان به نظر دهی آسان،عضویت کاربران برای مشارکت در ارسال خبر، دسته بندی تخصصی و قوی اخبار از نظر موضوع و منطقه ی مربوطه،امنیت بالا، گرافیک جذاب مخصوص سایت های خبری، امکانات ویژه همچون پربازدید ترین اخبار در هفته و ماه های اخیر، شخصی سازی برخی موراد سایت همانند لیستی یا ستونی، نمایش دادن اخبار با تنظیمات انجام شده توسط کاربر ، و ویژگی های عمومی سایت های همچون داشتن فید و RSS مطالب به صورت موضوعی و کلی از امکاناتی است است که یک سایت کامل خبری باید داشته باشد.

سایت های خبری از لحاظ جمع آوری اطلاعات به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. سایت هایی که مجهز به یک تیم خبری هستند و مستقلا خبرهایی را طراحی کرده و رد سایت انتشار می دهند.
  2. نوع دوم سایت های خبری هستند که محتوای خبر سایت خود را از سایت های مرجع جمع آوری می کنند که به صورت نرم افزاری بوده و ربات ها اقدام به جمع آوری خبر می کنند.

از آنجایی که بیشتر مخاطبان سایت های خبری از طریق موتورهای جست و جو به این گونه سایت ها دست می یابند، سئوی سایت از اهمیت فراوانی برخوردار است.در غیر این صورت موفقیتی نخواهد داشت.
پس باید دقت داشته باشیم که در طراحی این نوع سایت ها اصول صحیح سئو را نیز پیاده سازی کنیم.

 

 

 

 

امکانات نمایش خبر در سایت:

امکانات نمایش خبر در سایت که کاربردی کامل در وب سایت های خبری دارد عبارتند از:

 تعیین خروجی خبر

خروجی عمومی، News Ticker ، Breaking News ، خروجی های ویژه ، خروجی پیامکی SMS و یا تلکس

نمایش گروه خبری

امکان نمایش سرویس یا گروه خبری مربوط به خبر تا مخاطب بتواند با کلیک روی آن به دیگر اخبار آن گروه دسترسی پیدا کند.

 نمایش منبع خبر

آیکون منبع ، نام منبع ، آدرس سایت منبع ، عنوان و لینک مطلب مورد ارجاع در سایت منبع

 نمایش اسلایدشوی عکس

امکان نمایش عکس های مرتبط با هر خبر به صورت کوچک در کنار هم و کلیک برای اسلایدشوی عکس ها.

 نمایش لینک های ضمیمه

نمایش لینک های فایلهای ضمیمه و قابل دانلود نظیر فایل های صوتی ، فیلم ،PDF و … ذیل خبر

 دریافت کد خبر

امکان دریافت کد HTML و یا JavaScript خبر برای نمایش در دیگر سایت ها حاوی لینکی موثر به خبر.

 

 

 کوتیشن خبری

پشتیبانی از نمایش پاراگراف یا پاراگراف هایی از متن بصورت برجسته و متمایز تحت عنوان کوتیشن در وسط متن خبر.

نمایش آدرس کوتاه

بدست دهی آدرس کوتاه و QRCode از URL خبر.

 نمایش تگ ها

نمایش تگ های مرتبط شده به یک مطلب بصورت لینک بصفحه تگ مذکور ذیل خبر.

خروجی فید

امکان خروجی دادن فید و آر اس اس در انواع فرمت های استاندارد RSS1 ، RSS2 ، ATOM برای دریافت ، به اشتراک گذاری و یا استفاده خبری در سایر سایت ها. ارائه فیدها به تفکیک فید جدیدترین اخبار ، فید پربازدیدترین اخبار ، فید پراشتراک ترین اخبار ، فید بحث برانگیزترین اخبار ، فید اخبار امروز ، فید اخبار هفته گذشته ، فید اخبار ماه گذشته ، فید اخبار یک دسته یا گروه خبری خاص ، فید اخبار یک تگ یا کلیدواژه خاص ، فید اخبار نوشته شده توسط یک نویسنده یا مترجم خاص ، فید اخبار نقل شده از یک منبع خاص . امکان مدیریت تنظیمات فید شامل تعداد خبر فید ، انتشار فقط عنوان و خلاصه خبر و یا کل خبر در فید سایت و ….

 نمایش اخبار مرتبط

امکان نمایش اخبار مرتبط شده با یک خبر ذیل خبر ، تعیین محل نمایش اخبار مرتبط ، تنظیم تعداد خبرهای مرتبط با یک خبر ، تنظیم نمایش یا عدم نمایش اطلاعاتی نظیر نویسنده خبر ، تاریخ انتشار خبر ، دسته خبر ، تعداد امتیازهای داده شده به خبر و … در مورد اخبار مرتبط

 نسخه بهینه چاپ

نسخه بهینه شده برای چاپ و تحمیل حداقل رنگ یا جوهر به چاپگر کاربران. با هدر و فوتر و آرم و شانیت خبرگزاری. درج لینک کوته شده مطلب و QRCode آدرس مطلب ذیل آن برای تسهیل استناد به خبر. درج کد ویژه خبر ، دسته یا گروه خبری آن خبر ، معرفی نویسنده و یا مترجم. تاریخ و ساعت انتشار آن در سایت. امکان مخفی کردن لینک نسخه چاپ از سرئیس های خواننده خبر برای جلوگیری از کپی برداری محتوا.

 کوچک سازی/بزرگ سازی فونت

امکان کوچک کردن یا درشت کردن فونت متن خبر به تناوب بین ۵ سایز کوچک تا بزرگ منطقی.

 معرفی خبر به دوستان

ایمیل خبر توسط کاربری که از مطلب خوشش آمده است برای دوست یا دوستانی بصورت ایمیل. ثبت شدن ایمیل های وارده از دوستان در سیستم که مدیرسایت می تواند برای ایشان دعوتنامه فرستاده ، به عضویت خبرنامه در آورده و یا ایمیل تبلیغاتی بفرستد. تنظیم شدن عنوان و متن ایمیل بصورت خودکار برای آسودگی و عدم وقت گیری تنظیم نامه از کاربر. نشستن ایمیل مزبور و لینک خبر ارسالی در قالب تم هدر و فوتر سایت

اشتراک گذاری

امکان اشتراک گذاری کاربران عضو مطلبی را در شبکه های اجتماعی بین المللی نظیر فیسبوک ، توییتر ، لینکداین و یا شبکه های اجتماعی داخلی. پشتیبانی از لایک فیس بوک و پلاس وان گوگل. ثبت تعداد نفرات اشتراک گذارنده مطلب در دیتابیس و استفاده از این آمار در بدست دهی فهرستی از مطالب بیشتر به اشتراک گذاشته شده در گزارشات مدیریتی و یا در باکسی در ظاهر سایت.

 نمایش باکس خبری

امکان اختصاص باکس و نمایشش اخبار یک سرویس خبری تحت عنوان مصاحبه ها ، گزارش ها ، میزگرد ها ، رویداد ها ، حوادث ، تله تایپ و …

 نمایش اخبار ویژه

امکان متمایز شدن اخبار خاصی از نظر مدیر سایت تحت عنوان اخبار ویژه ، اخبار برتر تا در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار آن قابل تعیین توسط مدیر می باشد ، نمایش یابد.

 نمایش اخبار تصادفی

امکان نمایش اخبار بصورت تصادفی و رندوم در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار قابل نمایش آن توسط مدیر قابل کنترل می باشد.

 پربیننده ترین اخبار

نمایش پربیننده ترین اخبار در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار قابل نمایش توسط مدیر قابل کنترل می باشد. پربیننده ترین اخبار در بین کل خبرهای سایت ، در بین اخبار جدید سه روز گذشته و یا در بین اخبار هر گروه یا دسته خبری.

 

 

 آخرین اخبار

نمایش آخرین و جدیدترین اخبار در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار قابل نمایش توسط مدیر قابل کنترل می باشد. جدیدترین اخبار در بین کل خبرهای سایت ، در بین اخبار جدید سه روز گذشته و یا در بین اخبار هر گروه یا دسته خبری.

 کامنت گذاری

امکان کامنت گذاری کاربران روی اخبار ، امکان کامنت گذاری کاربر عضو با تامبنیل و نام از قبل مشخص شده و همچنین امکان کامنت گذاری کاربر غیر عضو و لاگین نکرده با قابلیت انتخاب نام ، لینک و عکس تامبنیل، پشتیبانی از کامنت گذاری تودرتو که کاربران بتوانند کامنت یا پایخی به کامنت کاربر دیگری بدهند. پشتیبانی از امتیاز دهی کاربران به کامنت ها و نمایش ترتیب کامنت ها بر اساس امتیازهای کسب شده و یا تاریخ و زمان درج کامنت قابل تعیین سورتینگ توسط کاربر نهایی. امکان انتشار کامنت کاربر بعد از تایید مدیر و یا بلافاصله و بدون تایید بسته به تنظیم مدیر سایت. پشتیبانی از شناسایی کلمات نامناسب ، مستهجن ، فحاشی و … در متن کامنت های وارده با بانک اطلاعاتی قابل مدیریت . درج کامنت ها بصورت جذاب همراه با افکت بصور آژاکس و نمایش کامنت ها بصورت سئو مناسب برای موتورهای جستجو .

اخبار فوری

نمایش تیتر اخبار فوری در بالای یا کنار سایت (قابل مدیریت توسط مدیر سایت) ، بصورت متحرک افکت های روول آور ، تایپی و … با قابلیت ایستادن مطالب در هنگامی که موس بر روی آن قرار میگیرد. امکان کلیک کاربر روی خبر برای دیدن تتمه خبر. امکان اختصاص عکسی کوچک در حد آیکون برای خبر ذکر شده. امکان استفاده از این باکس چندین بار در ک صفحه مثلا برای هر سرویس خبری مجزا.

 نمایش اعضا

نمایش عکس بندانگشتی و نام کاربری ۲۰ یا ۳۰ یا ۴۰ کاربر (تعداد به انتخاب مدیر) در قالب باکسی در سایت (محل نمایش باکس قابل مدیریت توسط مدیر سایت) برای ترغیب کاربران تازه وارد به عضویت در سایت. امکان دوست گرفتن از بین اعضا توسط یک عضو ، ارسال پیام بین اعضا و یا اشتراک گذاری فایل مانند شبکه های اجتماعی البته بنا به مجوزها و صلاحدیدهای مدیر سایت.

 امتیازدهی به خبر

امکان ستاره دهی کاربران از بین پنج ستاره به خبر. نمایش معدل امتیازات بصورت یک ستاره ، دوستاره ، سه ستاره، چهارستاره و یا پنج ستاره در کنار عنوان خبر. ثبت تعداد نفرات امتیازدهنده به مطلب در دیتابیس و استفاده از این آمار در بدست دهی فهرستی از مطالبی با بیشترین امتیاز در گزارشات مدیریتی و یا در باکسی در ظاهر سایت.

 ابر کلیدواژه

نمایش کلیدواژه ها و یا تگ های منتسب به یک خبر ، تگ های کل سایت و یا تگ های مرتبط با اخبار اخیر در قالب توده انبوهی از کلمات معلق و متحرک پیاده سازی با جاوااسکریپت و یا فلش. امکان کلیک کاربر روی کلیدواؤه یا تگ مربوطه و هدایت به صفحه آن تگ که حاوی تمامی مطالب مرتبط با آن تگ است. امکان طراحی متحرک و یا ثابت ابر کلیدواژه. نمایش مکانیزه میزان درشتی و کوچکی کلمات بر اساس تعداد مطالب مرتبط و یا بر اساس میزان علاقه مندی مخاطبان.

 پخش فایل صوتی

امکان ضمیمه کردن فایل صوتی شامل سخنرانی ها ، مصاحبه ها ، گفتگوها ، آوازها ، موسیقی ها ، اهنگ ها و سرودها ، پخش فایل صوتی در قالب پلیر فلش و یا پلیر HTML5. امکان اختصاص یک عکس به پلیر صوتی که در طول پخش فایل صوتی آن را نشان دهد. 

پخش فایل ویدیویی

امکان ضمیمه کردن فایل ویدیویی شامل فیلم ها ، کلیپ ها و انیمیشن ها ، پخش فایل فیلم در قالب پلیر فلش و یا پلیر HTML5. امکان فول اسکرین کردن فیلم. نمایش آرم سایت گوشه فیلم های در حال پخش. لود فیلم با سرعت مناسب قابل لود و مشاهده توسط همه کاربران با سرعت متوسط اینترنت و حتی تحت موبایل. امکان اختصاص یک عکس به پلیر فیلم به عنوان اسلاید اول.

 

 

در واقع طراحی سایت خبری بعنوان بک محیط بصری آسان، زیبا و شاید مهمتر از همه قابل درک برای اکثر کاربران می باشد.

پس به طور کلی در طراحی سایت خبری مواردی باید رعایت گردد که به چند تا از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. طراحی سایت خبری با سرعت بالا ، که به دلیل ورودی زیاد و حجم ترافیک بالا سایت های خبری باید سرعتی داشته باشند که جوابگوی ورودی سایت باشد که شرکت هفت ستاره سرعت بالای سایت را در تمامی زمینه ها تضمین خواهد نمود
  2. طراحی سایت خبری ساده ، باید به گونه ای باشد که کاربران در کمترین زمان به اخبار مورد نیاز خود دست پیدا کنند پس چیدمان و سادگی در طراحی سایت خبری بسیار حائز اهمیت است
  3. طراحی سایت خبری با امنیت بالا ، رعایت نکات امنیتی و جلوگیری از هک شدن در هر  سایت اهمیت بسیار بالایی دارد و رعایت این نکات در سایت های خبری نیز بسیار ضروری است

طراحی سایت خبری

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید