طراحی سایت و اپلیکیشن بیمه

طراحی سایت و اپلیکیشن بیمه

در سال‌های گذشته با پیشرفت زیاد ارائه خدمات آنلاین در ایران روبرو بوده‌ایم. به‌طوری که کشور ما ایران از این نظر در رده‌بالاتری نسبت به کشورهای منطقه و حتی بخش زیادی از کشورهای دنیا قرارگرفته است.

دروازه ورود شما به دنیای کسب‌وکار آنلاین، طراحی سایت است. وب‌سایت شما محل ارائه‌ی خدمات شما و ویترین کاملی برای کاربران هدف شماست. معروف‌ترین وپرفروش‌ترین برندهای دنیا امروزه بخش زیادی از سفارش‌های خود را از طریق فضای مجازی و وب سایت‌های خود دریافت می‌نمایند.

همان‌طور که گفته شد طراحی وب‌سایت اولین قدم ورود کسب‌وکار شما به فضای مجازی بوده و درنتیجه کیفیت و دقت در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی وب سایت خدمات آنلاین بیمه
صنعت بیمه در سال‌های اخیر، یکی برترین بسترها برای سرمایه‌گذاری در حوزه آنلاین است. اگر شما نیز یکی از فعالین این حوزه باشید، حتماً با وب سایت‌هایی که می‌توان انواع بیمه را به‌صورت آنلاین از آنها خریداری کرد آشنا هستید.

این سایت‌ها با اجرای کامل سناریو مراحل خرید انواع بیمه‌نامه ازجمله ثبت اطلاعات شخصی، معرفی مناسب‌ترین بیمه‌نامه با توجه به موارد درخواستی شما، دریافت مدارک و پرداخت آنلاین هزینه بیمه‌نامه توانسته‌اند کاربران را از مراجعه به دفاتر خدمات بیمه‌نامه بی‌نیاز نموده و تمامی امور را به‌صورت آنلاین برای شما انجام دهند.

نحوه کار و طراحی این‌گونه وب سایت‌ها از مواردی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است.

در ادامه با نحوه طراحی سایت بیمه آنلاین آشنا خواهیم شد.

چطور میتوانیم صاحب یک وب سایت فروش آنلاین بیمه باشیم؟
طراحی وب‌سایت معمولاً توسط شرکت‌های طراح صورت می‌پذیرد. در این میان سؤال اصلی این است که شرکت طراح مناسب برای طراحی سیستم‌های فروش آنلاین بیمه‌نامه باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

روزانه هزاران وب‌سایت در سراسر دنیا بارگذاری می‌شوند. اما به‌راستی چند درصد از این وب سایت‌ها کارایی لازم برای انجام فعالیت‌های موردنظر را دارا هستند؟ چه تعداد از این وب سایت‌ها با استانداردهای روز دنیا طراحی می‌گردد؟

امکانات عمومی طراحی سایت بیمه

طراحی و نصب سی‌ام اس اختصاصی داینامیک با امکانات پایه شامل تعریف صفحه به تعداد نامحدود، امکان دسته‌بندی صفحات، ویرایشگر حرفه‌ای متن، تگ گذاری، طراحی صفحه تماس به اما با امکان لینک به گوگل مپ، صفحه درباره ما، همکاری با ما، صفحه انتقادات و پیشنهادات، معرفی قوانین و مقررات بیمه‌ای، معرفی و دسته‌بندی خدمات، معرفی شرکت‌های بیمه، صفحه تعریف انواع بیمه‌ها، نمایش جدیدترین‌ها و پربازدیدترین ها، گالری تصاویر و دسته‌بندی تصاویر، صفحه اخبار و دسته‌بندی اخبار، اخبار، امکان مدیریت منوها و زیر منوها، امکان مدیریت اسلایدشو، سؤالات متداول، سیستم مدیریت خبرنامه، نمایش آمار بازدید سایت و طراحی سایت سازگار با موتورهای جستجو.

امکانات اختصاصی وب سایت بیمه
امکانات اختصاصی شامل کلیه بخش‌هایی از سیستم می‌باشد که به‌طور خاص برای سیستم فروش آنلاین بیمه طراحی و پیاده‌سازی گردیده است. شرح کامل این امکانات در پایین همین صفحه و در بخش امکانات سیستم قابل‌مشاهده می‌باشد.

 

طراحی سایت و اپلیکیشن بیمه

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید