طراحی سایت آتلیه عکاسی

از دیرباز انسان همیشه علاقه‌مند بوده تا سکانس‌های جذاب و به خاطر ماندنی را برای علاقه‌مندان آن حوزه به یادگار بگذارد همین امر باعث لزوم طراحی سایت آتلیه و طراحی سایت عکاسی شده است. به همین دلیل همیشه در پی راهکاری جهت اجرای بهتر و عالی‌تر این کار بوده است تا جایی که در دنیای امروز با اختراع دوربین های پیشرفته و با فناوری بالا این امر میسر شده است.

اگر علاقه‌ و حرفه ی شما عکس برداری باشد و یک آتلیه ی عکاسی نیز داشته باشید, امکان دارد به فکر رشد کسب و کار خود افتاده باشید و تصمیم داشته باشید تمام مردم را با جذابیت کار عکس برداری آشنا کرده و یا در حداقل حالت, آتلیه ی عکاسی خود را به‌عنوان مکان ارائه‌دهنده این سرویس‌ها و خدمات به علاقه‌مندان خود معرفی کنید. جهت تحقق این کار احتمالاً اولین راهی که تصور می کنید انجام تبلیغات کسب‌ و کارتان باشد. اما نباید این نکته را از یاد ببرید که بیزینس شما تولید عکس های دیجیتالی است و باید همسو و هم‌جهت با دنیای تجارت الکترونیک گام بردارید. درنتیجه شما برای تحقق این امر احتیاج به یک سایت دارید آن‌هم طراحی سایت آتلیه ای به شکل حرفه‌ای و زیبا که موردپسند هم شما و هم کاربران باشد.

طراحی سایت آتلیه عکاسی

امکانات پیش فرض طراحی سایت:
۱٫امکان به اشتراک گذاری پستها و عکس ها روی رسانه های اجتماعی
۲٫برنامه نویسی مبتنی بر سئو سایت
۳٫مشاوره کلمات کلیدی و بهبود سئو
۴٫بخش گالری فیلم
۵٫قابلیت انتشار اخبار و اطلاعیه ها
۶٫قابلیت انتشار خبرنامه
۷٫قسمت نظرسنجی
۸٫قسمت پرسش و پاسخ
۹٫بخش اسلایدر در بالای صفحات با طراحی ویژه
۱۰٫بخش گالری تصاویر و گالری تصاویر پیشرفته
۱۱٫امکان ایجاد دسته بندی در هر یک از امکانات
۱۲٫نمایش محل و آدرس شما در نقشه گوگل

وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید
تاثیر و توان اینترنت دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، هنگامی که یک هنرمند در گوشه ای از جهان اثری را خلق می کند، آن اثر تا چند هفته یا چند ماه در کل دنیا میلیون ها بار دیده می شود و حتی در رابطه با آن نظر هم داده می شود، این در حالیست که بدون وجود اینترنت این اتفاق غیر ممکن است.
همانطور که می دانید، این روزها بیشتر افراد با استفاده از موبایل و از طریق موتورهای جستجو دنبال عکاسی‌ها و آتلیه‌ها می‌گردند و می‌خواهند از طریق وب سایت نمونه کارهای تان را ببینند و وقت ملاقات تعیین کنند. طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا موجب می شود وب سایت شما در گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری به صورت استاندارد نمایش داده شود و چیدمان المان های وب سایت بهم نریزد.
بانی سایت با داشتن سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت های موفق، می تواند گامی موثر در طراحی یک سایت حرفه ای برای صاحبان آتلیه و عکاسان باشد.

برای اطلاعات بیشتربا کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

بهینه سازی سایت (سئو سایت) :
طراحی وب سایت به تنهایی باعث موفقیت و رونق کسب کارتان نمی شود بلکه مرحله اول کار را  شامل می شود و شما باید درعرصه فعالیت تان جزو رتبه های اول گوگل باشید چرا که مشتری ها تنها با جست وجوی  ذهنی و کلیدی به دنبال هدف شان هستند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید