طراحی سات صنایع دستی

طراحی سات صنایع دستی
طراحی وبسایت فروشگاهی صنایع دستی در دسترس ترین راه برای ایجاد کانال دسترسی آسان و بدون دردسر برای همه افراد به صنایع دستی شهرهای این کشور است .

خوشبختانه این مسئله همین جا ختم نمی شود و تازه شروع ماجرا اینجاست که این ضرب شصت مردمان این مرز و بوم ، نه فقط داخل مرز ها بلکه در خارج از مرز ها نیز سر و صدایی بر پا کرده به طوری که می توان ادعا کرد هنر ایرانیان جلب توجه برون مرزی نیز داشته و پیاده سازی وبسایت فروشگاهی صنایع دستی ، طرفدار خارجی نیز خواهد داشت .

 

 

قابلیت هایی که یک وبسایت صنایع دستی نیاز دارد :

هرچند اولین هدف یک وبسایت صنایع دستی اشتراک هنر و ظرافت روح ایرانیان است ، اما ایرانیان مایلند هنر خود به جای جای جهان و اقصی نقاط کشور خود ارسال کنند . دستیابی به این مقصود نیاز به یک وبسایت همه فن حریف . شرایط و امکاناتی به شرح زیر دارد :

معرفی فروشگاه یا کارگاه حقیقی در سایت صنایع دستی

هرچند راه اندازی یک وبسایت صنایع دستی ، ایجاد هویت مجازی محسوب می شود اما نقش عمیقی در معرفی فروشگاه های حقیقی صنایع دستی در شهر های مختلف دارند . به زبان ساده ، می توان از طراحی سایت صنایع دستی برای معرفی واحد های فروشگاهی معتبر در زمینه فروش سوغات و صنایع دستی استفاده نمود تا دغدغه مراجعات حضوری برخی مسافران به شهر های مختلف و پیدا کردن یک فروشگاه معتبر نیز به واسطه چنین وبسایتی حل شود

 

 

استفاده از نقشه گوگل در طراحی سایت صنایع دستی

نمی توان منکر تنبلی و راحت طلبی مخاطبان این عصر ماشینی شد ؛ یکی از معیار های مخاطبان امروزه دستیابی سریع و بدون دردسر به نتیجه مورد نظر است . در این مسیر ، تجهیز آدرس هاس وبسایت به گوگل مپ به صورت چشمگیری باعث جلب نظر مثبت آنها شده و وبسایت شما در ذهنشان یک “همراه قابل اعتماد” متصور می گردد . هرگز در طراحی سایت خود این قابلیت ویژه را دست کم نگیرید.

درج تصاویر از محیط کارگاه یا فروشگاه

مخاطبان در دنیای مجازی ، عموما ارتباط موثر و گیراتری با تصاویر برقرار می کنند تا با متن ها و نوشته ها . به همین جهت درج تصاویر فروشگاه های نام برده در پاراگراف قبل احساس مثبتی در بیننده ایجاد می کند .
البته از جنبه اقتصادی آن نیز نمی توان چشم پوشی کرد .

طراحی سات صنایع دستی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید