سئو کلاه سفید و تکنیک های برتر آن

سئو کلاه سفید یکی از مهمترین بخش های بهینه سازی و سئو سایت می باشد. اگر بتوانید از تکنیک های سئو کلاه سفید به خوبی در روند فعالیت های خود استفاده کنید، مطمئنا می توانید کسب و کار خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

 

 

سئو کلاه سفید و تکنیک های برتر آنوب و طرح گرافیکی سایت

 

سئو کلاه سفید یا white hat SEO چیست؟

سئو کلاه سفید به آن دسته از فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از روش های قانونمند سعی می کند که صفحات سایت را در SERP ها بالا بیاورد. سئو کلاه سفید مناسب ترین گزینه برای کسب رنک های برتر مطابق با الگوریتم رتبه بندی گوگل می باشد. White hat SEO در حقیقت بدون اینکه قوانین رتبه بندی گوگل را زیر پا بگذارد، سایت شما را به بهترین شکل ممکن به صفحه اول صفحات نتایج جستجو می رساند.

البته این روشی نیست که همیشه در روند بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار گفته است. گوگل اعلام کرده است که در سال های قبل، صاحبان وب سایت های می توانستند که با استفاده از تکنیک هایی که مطابق با قواعد گوگل نبودند، رتبه خوبی را به دست بیاورند.

اهمیت سئو کلاه سفید

پیاده سازی تکنیک های سئو کلاه سیاه خطر و ریسک بسیار بالایی دارد؛ حتی اگر شما به خوبی بدانید که از چه استراتژی هایی باید در روند کاری خود استفاده کنید. در سال های گذشته صاحبان وب سایت ها استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید را مناسب  برای رتبه بندی صفحات خود نمی دانستند؛ چراکه زمان بسیار زیادی لازم بود تا به نتیجه دلخواهشان دست پیدا کنند.

اما در حال حاضر شما می توانید روش هایی را مورد استفاده قرار دهید که سرعت کارتان را به شدت افزایش داده و نیاز شما به پیاده سازی اصول سئو کلاه سیاه را به طور کلی از بین می برند.

مزیت دیگری که سئو کلاه سفید نسبت به کلاه سیاه دارد، این است که بهبود رتبه سایت شما را به طور قطعی تضمین می کند؛ در حالی که سئو کلاه سیاه این قطعیت در افزایش رنک سایت را به هیچ وجه ندارد. موتورهای جستجو به طور کلی به شکل راحت تری می توانند ترفندهای دور زدنی که در سئو کلاه سیاه وجود دارد را شناسایی کنند.

بخش اعظمی از آنالیزهایی که گوگل برای ارزیابی صفحات نتایج جستجوی خود از آن استفاده می کند، به صورت خودکار انجام می شود. اگر گوگل متوجه شود که شما در روند فعالیت های خود از اصولی استفاده می کنید که قصد دور زدن الگوریتم رتبه بندی این موتور جستجو را دارند، قطعا وب سایت شما را جریمه خواهد کرد. گوگل این کار را با استفاده از ابزارهای داخلی خود انجام می دهد. به عنوان مثال گوگل به راحتی می تواند با استفاده از ابزارهای خود محتواهایی که بر اساس Black hat SEO تولید شده اند را تشخیص دهد. آن دسته از سئوکارانی که اعتقاد به استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه دارند، باید مراقب شناسایی شدن استراتژی هایشان توسط گوگل باشند.

نکته ای که وجود دارد این است که وقتی می توان از استراتژی ها و تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده کرد که مورد پسند گوگل نیز بوده و نتیجه گیری با سرعت بالایی هم دارد، چرا از بهینه سازی کلاه سیاه برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنیم؟

 

تکنیک های برتر سئو کلاه سفید

نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید بدانیدد که تکنیک های سئو کلاه سفید دقیقا چه کاری انجام داده و اینکه چگونه می توان آن ها را در کنار هم به کار برد تا سرعت بهبود رنک سایت افزایش خوبی داشته باشد.

 

اولویت بندی کیفیت محتوا

همانطور که می دانید، محتوا یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های سئو سایت به شمار می رود. برای موتورهای جستجو از جمله گوگل، اهمیت زیادی دارد که صفحات سایت شما دارای محتواهای باکیفیتی باشند و بتوانند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. اهمیت محتوا در سیستم رتبه بندی گوگل به مرور زمان در حال افزایش است.

تولید محتوایی که ارزش بالایی داشته باشد، نیازمند به کارگیری اصول آموزش تولید محتوا است. طبیعتا این مورد امری ساده نبوده و نیاز به تلاش فراوان و آموزش های زیادی دارد.

سئو کلاه سفید و تکنیک های برتر آن

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید