دلایل اولیت طراحی سایت به شبکه های مجازی

نمی توان فواید شبکه های اجتماعی برای بسیاری از کسب و کارها را انکار کرد اما حقیقت این است که هر شبکه ای برای شما مناسب نخواهد بود و بدون استراتژی ورود به شبکه های اجتماعی بیهوده است. در این بین برخی آنقدر به نقش شبکه های اجتماعی ایمان آورده اند که منکر فواید وب سایت می شوند و شبکه های اجتماعی را جایگزین وب سایت تلقی می کنند باوری که کاملا اشتباه است و می تواند حیات شرکت شما در فضای وب را به خطر بیندازد.

دلایل اولیت طراحی سایت به شبکه های مجازی

 

تفاوت های وب سایت و شبکه های اجتماعی

وب سایت می تواند یک رسانه محسوب شود و فواید رسانه را در اختیار کاربران قرار می دهد درحالیکه شبکه های اجتماعی کار  تعامل بین مردم را در اختیار دارند.

فواید وب سایت سبب می شود وب سایت مسئول پخش پیام های سازمان شماباشد. درحالیکه شبکه های اجتماعی مسئولیت ارتباط مابین شخص یا سازمان باسایرین را بر عهده دارند.

طراحی وب سایت در اختیار شما است و می توانید مطابق اهداف و فرهنگ سازمانی تان وب سایت را طراحی کنید. اما در مورد شبکه های اجتماعی شما مجبورید از پلتفرمی که از سوی دیگران طراحی شده و ممکن است با اهداف و ویژگی های سازمان شما هیچ انطباقی نداشته باشد جهت دستیابی به اهداف خود استفاده کنید.

ساعت انتشار محتوا و تعداد همراهان و دوستان شما در شبکه های اجتماعی مشخص می کند که پست ها و پیام هایتان چقدر دیده شود اما مخاطب وب سایت عمومی است و در صورت بکاربردن استراتژی های مناسب می توانید از فواید وب سایت نهایت بهره را برده و پیام های خود را در اختیار عموم مردم قرار دهید.

شبکه های اجتماعی یک رابطه دوسویه با کاربر دارند که یکی از حسن های آن ها محسوب می شود که سایت ها پیشتر فاقد آن بودند ولی درحال حاضر شما با کمک کامنت و چت آنلاین می توانید با کاربران وب سایت خود ارتباط دو سویه برقرار کنید و فواید وب سایت را بیشتر کنید به این ترتیب بر نقاط ضعف وبسایت های قدیمی غلبه خواهید کرد.

فواید وب سایت

دراینجا به برخی از فواید وب سایت که می توانید در طراحی سایت خود به آن توجه کنید اشاره می کنیم:

  • غلبه بر محدودیت های زمانی و مکانی

یک وب سایت مانند کاتالوگ معرفی شرکت شما با کلی مزایای دیگر است که در هر زمان و مکانی که بخواهید می توانید با مشتریان، در سراسر جهان به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب محدودیت های ارتباط و انتقال توانمندی ها که در روش های سنتی وجود داشت به شکل قابل توجهی کاسته شده و از بین خواهد رفت.

  • اطلاع رسانی

پیشتر کار روابط عمومی و بازاریابان یک سازمان بسیار دشوار بود وقتی می خواستید پیامی را به گوش مشتریان و مخاطبان خود برسانید می بایست هزینه زیادی صرف تبلیغات و انتشار محتوای خود کنید در حالی که امروزه یکی از فواید وب سایت این است که پیام های شما را بی واسطه و بدون صرف هزینه اضافی در اختیار عموم افراد قرار می دهد.

  • درآمد زایی

فواید وب سایت امکان درآمد زایی از دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم در اختیار شما قرار می دهد. شیوه مستقیم همان فروش آنلاین است که با راه اندازی شاپینگ سایت شما صورت می پذیرد. روش غیر مستقیم اطلاع رسانی و اعتبار بخشی به برند شماست که سبب جلب نظر مخاطب و امکان افزایش فروش شما است. بسیاری از شرکت ها به مدد طراحی وب سایت از مرز ورشکستگی نجات یافته اند.

  • بازاریابی

گوگل یک موتور جستجوی صرف نیست بلکه می تواند یار بازاریابی شرکت شما باشد و از طریق نمایش وب سایت مشتریان شما را به شکل چشمگیری افزایش دهد. این فرآیند به این سادگی ها هم نیست و نیازمند رعایت اصول سئو و طراحی سایت است.

یکی از مهمترین فواید وب سایت این است که همیشه و همه جا در دسترس خواهید بود و هر زمان سازمان یا شخصی بخواهد به شما دسترسی داشته باشد به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

دلایل اولیت طراحی سایت به شبکه های مجازی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید