در طراحی بنر تبلیغاتی چه باید کرد؟

طراحی بنر تبلیغاتی

توجه به حجم بنر :

از مهمترین ویژگیهای یک بنر تبلیغاتی این است که حجم آن کم باشد . با توجه به سرعت اینترنت و میزان پهنای باند درکشورمان ، باید طوری بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید که اکثر کاربران بتوانند ان را ببیند .

جذابیت :

جذابیت در طراحی بنر تبلیغاتی  اولین چیزی است که باعث می شود تا یک کاربر ، یک بنر تبلیغاتی را مشاهده کند . امروزه کاربران در اینترنت به صورت غیر قابل پیش بینی با حجم وسیعی از بنرها و متون تبلیغاتی مواجه هستند . پس اگر می خواهیم کاربران را به سوی خود جلب کنیم می بایست بنرهای تبلیغاتی جذاب را برایشان به نمایش بگذاریم تا کاربران مجذوب این بنرها شوندو بازید سایت بالاتر رود یا اگر بنر خود را به صورت تبلیغاتی در وب سایت دیگری قرار داده اید باید انقدر جذاب باشد که کاربران روی ان کلیک کنند و وارد سایت شما گردند.

هارمونی رنگها :

رنگ بندی مناسب را در طراحی بنر تبلیغاتی فراموش نکنید و همیشه از رنگهایی استفاده کنید که با هم هارمونی داشته باشند از هر رنگ مناسب با موضوع کاری خود استفاده کنید مثلا اگر کار رستوان انجام میدهید استفاده از رنگهای قرمز و نارنجی ایده خوبی است اما اگر کار طلا و جواهر انجام میدهید باید از رنگهای متناسب با این نوع فعالیت استفاده کنید.

تصاویر زیبا :

طراحی بنر تبلیغاتی نیاز به تصاویر مناسب دارد تصاویر همیشه گویا تر از متنون هستند همیشه سعی کنید تصاویر زیبا و با کیفیت انتخاب کنید زیرا تصاویر جذاب به راحتی می توانند کاربران را جذب کنند اگر در طراحی بنر تبلیغاتی خود نیاز به مدل و یا تصویر انسانی دارید از تصاویر مدلهایی با چهره ها و اندام مناسب استفاده کنید هر عکسی را در بنر تبلغاتی خود قرار ندهید.

متون تاثیر گذار :

در طراحی بنرها همیشه به متونی که در طرح میگذارید توجه کنید زیرا گرافیک سایت با همین بنرها کامل میشود و گذاشتن یک متن تاصیر گذار به راحتی سایت شما را کامل میکند در نظر بگیرید مخواهید بنری در مورد کمبود اب طراحی کنید می توانید عکس یک جوانه گل را در بنر خود قرار دهید اما اگر یک جمله و یک کلمه در مورد اب هم بنویسید کاربر به راحتی مفهوم را درک می کند و برداشت غلطی از طرح پیدا نخواهد کرد.

سادگی همیشه زیباست :

سعی کنید در طراحی بنرها و گرافیک سایت از شلوغ کاری پرهیز کنید فکر نکنید که اگر در یک طرح هزاران چیز بگذارید حتما طرح بهتری خواهد شد نه ! توجه داشته باشید که می توانید گاهی در یک طرح به مفهوم ها توجه کنید مثلا اگر میخواهید در مورد امنیت طرحی بسازید می توانید از یک نماد کلید یا قفل استفاده کنید تا اینکه هزاران المان در طرح بگذارید یا یک صحنه دزدی را کامل به تصویر بکشید.

در طراحی بنر تبلیغاتی چه باید کرد؟

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید