طرح لایه باز مذهبی

 طرح لایه باز مذهبی

طراحی سایت مذهبی بستر مناسبی برای اطلاع رسانی در خصوص مراسم و جشن های مذهبی است. نمایش عکس ها و تصاویر از مراسمات مذهبی برگزار شده و نیز اطلاع رسانی در خصوص اهداف انجام مراسم مذهبی می تواند در بستر طراحی سایت مذهبی صورت پذیرد. سایت های مذهبی باتوجه به اهداف ساخت و نیاز های جامعه می توانند طیف وسیعی از بخش ها را در برگیرند که این بخش ها باتوجه به هدف کارفرما از طراحی سایت مذهبی می تواند متفاوت باشد. حال این سوال مطرح می شود که طراحی سایت مذهبی چه ویژگی هایی دارد؟ از ویژگی مهم سایت مذهبی می توان به سرعت لود بالا در طراحی سایت مذهبی، امنیت در طراحی سایت مذهبی، ظاهر سایت مذهبی، پخش قرآن در سایت مذهبی، تالار گفتگوی دینی در طراحی سایت مذهبی، چت آنلاین با پشتیبان های سایت، گالری فیلم و عکس، راه اندازی کتابخانه دیجیتال در طراحی سایت مذهبی و … را نام برد که بنا به انتخاب کارفرما می توانند فعال و یا غیر فعال باشند.

 

در طراحی سایت مذهبی چه اهدافی دنبال می شود؟

در طراحی سایت مذهبی اهداف مختلفی را می توان در سر داشت. در این بخش مهم ترین دلایلی که می تواند منجر به تعریف پروژه طراحی سایت مذهبی شود را بررسی می کنیم. تبلیغات ادیان که در گذشته به صورت چهره به چهره و یا از طریق روزنامه ها و تلویزیون انجام می گرفت اکنون با گسترش اینترنت می تواند از طریق دنیای مجازی و با طراحی سایت مذهبر این زمینه با مشاورین متخصص افراد زیادی هستند که در صورت وجود مشکل و یا سوال مذهبی برای گرفتن جواب خود در اینترنت به جستجو می پردازند و به همین خاطر وجود سایتی که پاسخگوی این خیل عظیم کاربران باشد لازم و ضروری به نظر می رسد. در کشور ما که اکثریت قاطع آن را مسلمانان تشکیل می دهند طراحی سایت مذهبی اهمیت بسیار زیاد و مشتاقان فراوانی دارد. هدف دیگری که هم در طراحی سایت مذهبی و هم در انواع دیگر طراحی سایت از جمله اهداف اصلی محسوب می شود، کسب درآمد از طریق طراحی سایت می باشد. درآمد این گونه سایت ها اصولاً از طریق فروش محصولات مذهبی و دینی و کتاب ها و نیز تبلیغات در سایت می باشد.

 

جذابیت های بصری و گرافیکی پروژه سایت مذهبی در شرکت طراحی سایت و سئو نورو وب:

از جمله جذابیت های بصری و گرافیکی مربوط به طراحی سایت مذهبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– طراحی گرافیکی اختصاصی تم سایت با استفاده از طرح های مذهبی، اسلیمی، محرابی و آیات شریفه قرآن در لوگو، هدر و دیزاین سایت، بطوری که کاربر به محض ورود به سایت احساس ورود به یک فضای الهی با جذبه معنوی را دریافت کند.
– اسلایدر بزرگ و متحرک نمایش عکس های خبری در صفحه اول همراه با عنوان و شرح و لینک
– امکان درج عکس های با کیفیت و رزولوشن بالا جهت معرفی رخدادهای تازه درباره صاحب امتیاز سایت، اتفاقات مهم اخیر، برنامه ها، موفقیت ها و … در صفحه اول سایت
– در صورت تمایل درج شماره های تماس و کروکی محل دفتر یا دفاتر کارفرما در بستر نقشه گوگل (Google Map)
– امکان ارائه نسخه مخصوص موبایل (طراحی نسخه موبایل – طراحی واکنش گرا) و تبلت و برنامه قابل نصب روی اندروید و آی او اس

 

امکانات در نظر گرفته شده برای طراحی سایت مذهبی در شرکت طراحی سایت نورو وب:

– امکان دسته بندی مطالب و قراردادن هر مطلب در مجموعه ای مجزا؛
– امکان ایجاد مجموعه و زیرمجموعه (بینهایت زیرمجموعه)؛
– امکان نمایش ویدئو‌های دلخواه در فضای سایت؛
– امکان نمایش تصاویر و فایلهای متحرک (swf , gif)؛
– امکان ثبت نظر توسط بازدیدکنندگان برای مطالب؛
– ایجاد ایمیل اختصاصی با نام وبسایت کارفرما؛
– امکان جستجو در مطالب و محتوای سایت؛
– امکان ایجاد سیستم مدیریت دانلود فایل شامل امکان مدیریت فایلهای صوتی فشرده، ویدئویی و… بهمراه امکان لینک مستقیم فایل بصورت پویا از درون مطالب یا تفکیک گالری دانلود از وبسایت.

طرح لایه باز مذهبی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید