دانلود طرح لایه باز سایت آشپزی

دانلود طرح لایه باز سایت آشپزی

 

وب سایت های آشپزی به منظور ارائه ی خدمات به قشرهای مختلف اجتماع طراحی و پیاده سازی می شوند ولی طبیعتا اکثریت مخاطبان وب سایت های آشپزی ، بانوان هستند.

خدمات وب سایت های آشپزی

وب سایت های آشپزی خدمات بسیاری را ارائه می نمایند ، از خدمات وب سایت های آشپزی می توان به آموزش آشپزی ، قرار دادن چگونگی پخت و پز غذاهای مختلف ، مواد تشکیل دهنده ی دسرها و بسیاری ازخدمات دیگر نام برد وب سایت های آشپزی ابتدا با هدف ارائه ی خدمات گوناگون به بازدیدکنندگان طراحی می شوند ولی با افزایش بازدیدکنندگان وب سایت های آشپزی ، مدیریت این نوع وب سایت ها به فکر ایجاد روش های درآمد می افتند ولی چگونه می توان از یک وب سایت آشپزی ایجاد درآمد کرد

چگونگی ایجاد درآمد از یک وب سایت آشپزی

با داشتن یک وب سایت آشپزی ممکن ایده های فوق العاده زیادی  به ذهن شما برسد. این که غذا های مختلف را به همراه آموزش کامل نحوه درست کردن آنها آموزش دهید. ارزش تغذیه ای آن ها را بیان کنید. و یا حتی پا را کمی فراتر گذاشته و با استفاده از اینترنت ، اقدام به دریافت سفارش اینترنتی و ارائه غذا به مشتریان خود نمایید. در واقع یک رستوران اینترنتی داشته باشید.بنابراین با داشتن یک وب سایت مناسب آشپزی ، شما می توانید بی نهایت ایده های مرتبط مدنظر خود را به صورت اختصاصی در وب سایت تان پیاده سازی کنید .

ویژگی ها ی یک وب سایت آشپزی :

ظاهر گرافیکی زیبا و متناظر با غدا و آشپزی

امکان معرفی خود و مکان و کارکنان و آشپز های خود در صورت داشتن یک رستوران

امکان معرفی کامل غذاهایی که ارائه می دهید به همراه توضیحات کامل درباره خواص آن ها

امکان آموزش کامل و تصویری نحوه درست کردن غذاهای تان

امکان ارائه مقالات آموزشی حول مبحث غذا و اصول آشپزی

امکان نظرسنجی از کاربران پیرامون غذا های خاص

امکان نظر دهی کاربران درباره مقالات و یا غذا ها و نحوه پخت آنها

امکان سفارش آنلاین غذا ها در صورت نیاز و پرداخت اینترنتی و تحویل پستی

امکان فروش اینترنتی محصولات مرتبط مانند مواد غذایی و دستگاه ها و ظروف

و…

اما برای پیاده سازی ایده هایتان ، وب سایت شما علاوه بر دارا بودن آیتم های ذکر شده، باید دارای یکسری ویژگی های فنی به مراتب مهم تر نیز باشد.

ویژگی های فنی یک وب سایت آشپزی

بنابراین برای داشتن یک وب سایت آشپزی خوب و مفید ، شما باید علاوه بر آیتم های تخصصی مربوطه ، مسائل فنی و مهم دیگری را نیز در طراحی سایت خود لحاظ کنید. با توجه به پیچیدگی های مربوطه ، پیشنهاد می شود کار طراحی وب سایت تان را به یک طراح وب ماهر و باتجربه بسپارید تا علاوه بر تمرکز بر محتوای وب سایت تان، بتوانید وب سایتی داشته باشید تا علاوه مولفه های تخصصی و مورد علاقه تان ، مولفه های فنی و زیربنایی نیز در طراحی آن رعایت شده باشد.

طراحی سایت آشپزی بر اساس اصول سئو

 

طراح سایت با طراحی سایت های موفق و تجربه ی فراوان در طراحی سایت رستوران ، آشپزخانه ها و سفره خانه ها، در خدمت شما می باشد.

ویژگی طراحی سایت

ویژگی اصلی طراحی سایت  ، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد.

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت ، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. قطعا برای رسیدن به موفقیت نیاز به وب سایتی داریم که تمام مسائل حرفه ای طراحی سایت به طور اختصاصی برای ما پیاده سازی شده باشد.

 

طراحی برنامه اندروید آشپزی

برنامه آموزش آشپزی پاسخ همه ی پرسش ها و نیاز های شما برای یک برنامه آشپزی است. این برنامه با دارا بودن انواع دستور غذاهای متنوع و لذیذ در دسته بندی مختلف تمامی نیاز های شما را برای یک آشپزی راحت و بی دردسر اما بسیار دلپذیر برآورده می کند.به علاوه طراحی ساده اما چشم نواز محیط کاربری لذت استفاده از این برنامه را برایتان دو چندان می کند.

دانلود طرح لایه باز سایت آشپزی

 

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید