ترفند حذف بدافزارها در طراحی سایت

ترفند حذف بدافزارها در طراحی سایت

اگر بتوان یک چیز منفورتر از سایت های کم سرعت را اسم برد ، بدافزارهای سمج است.

معلومات مصرف کنندگان ، موتورهای جست و جو و هاست شما به هشدار افتاده است و خیلی زود صاحب کمپانی از این مسئله با خبر میشود.

در قسمت پایین به four نکته موثر اشاره شده است که به کمک آنها میتوانید وبسایت خود را از لوس وجود چنین بدافزارهایی پاک کنید.

در بیشتر مواقع از معلومات خود فایل پشتیبان تهیه کنید
وقتی که وبسایت شما به وسیله یک نرم افزار کشنده مورد حمله قرار گرفت باید همه تلاش خود را انجام دهید تا وبسایت خود را به ورژن قدیمی تر آن وقتی که هنوز مورد حمله قرار نگرفته بود برگردانید.

در کل این یک روش دستی است که باید خودتان انجامش دهید. سعی کنید این عادت را در خود بوجود بیاورید که هر three روز از داده های خود فایل پشتیبان تهیه کنید.این کار به شما کمک میکند تا در باب صحت و سقم معلومات موجود در سایتتان مطمئن باشید.

برای حل این مشکل

۱-پسوردی را انتخاب کنید که هک کردن آن دشوار باشد
امکان دارد هکرها در خرابکاری استعداد خوبی داشته باشند با اینحال باید بدانید که علامه دهر نیستند. میزان تلاش آنها برای هک کردن سایت شما و از بین بردن پسورد پیچیده آن حد و مرزی دارد ، بدین جهت سعی کنید از پسوردی استفاده کنید که به سادگی هک نشود.

وقتی که وبسایت شما به وسیله یک نرم افزار کشنده مورد حمله قرار گرفت باید همه تلاش خود را انجام دهید تا وبسایت خود را به ورژن قدیمی تر آن وقتی که هنوز مورد حمله قرار نگرفته بود برگردانید. با انجام این کار همه معلومات موجود در ورژن تازه وبسایت شما از بین خواهد رفت ، مگر اینکه از داده های خود فایل پشتیبان تهیه کرده باشید و آن را روی سرور دیگر یا ابزار دیگر ذخیره کرده باشید.از آنجایی که این شیوه یکی از موثرترین راه برای خلاص شدن از شر بدافزار است  ، امکان دارد این بدافزار جدید کار خود را شروع کرده باشد. ولی باید گفت انجام چنین کاری نیازمند نظم و قانون ویژه ای است. در کل این یک روش دستی است که باید خودتان انجامش دهید. سعی کنید این عادت را در خود بوجود بیاورید که هر three روز از داده های خود فایل پشتیبان تهیه کنید.این کار به شما کمک میکند تا در باب صحت و سقم معلومات موجود در سایتتان مطمئن باشید.
ا شما میتوانید آن فردی که چنین کار زننده ای با شما کرده است  را نفرین کنید و مکررا به آن توهین کنید ، با اینحال باید بدانید که این کار هیچ تغییری در اوضاع حال حاضر شما ایجاد نخواهد کرد.
۲-به  Host های ایمن نقل مکان کنید
بسیار عالی اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگوییم  “ S “ یعنی  “ Safe “ . این دقیقا ورژن ایمنی از Area وبسایت شماست .

اگر میخواهید سایت خود را به  HTTPS انتقال دهید باید یک تصدیق  SSL تهیه کنید.

۳-بدافزار را بطور حرفه ای حذف نمایید
اگر شیوه های پیشگیرانه را نمیپسندید باید سر وقت یک برنامه حذف بدافزار بروید.

بررسی ها ضروری را انجام دهید و یک کمپانی مشهور در حذف بدافزارها را پیدا کنید.

ترفند حذف بدافزارها در طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید