تاثیر اسلایدر بر سایت

اسلایدر تاثیر زیادی در دید اولیه کاربران به وب سایت دارد هر چه اسلاید سایت زیباتر و متناسب با موضوع باشد می تواند کاربران بیشتری را به سوی وب سایت جذب کند.

اسلایدر

استفاده از اسلایدر برای تبلیغات و تاثیرات آن بر روی مشتریان:

برای یک سایت می توان اسلایدهای متعددی طراحی کرد متناسب با موضوع سایت و نوع رنگ بندی آن و با توجه به تعداد کلیک های انجام شده روی بنرها به سلیقه هر چه بیشتر مشتریان پی برد زیرا نرم افزارهایی هستند که به راحتی به شما نشان میدهند روی هر کلمه یا یک تصویر چند بار کلیک شده است و هر چه تعداد کلیکها بیشتر باشد به راحتی گرافیست سایت متوجه میشود که اسلایدرها را در چه سبکی طراحی و اجرا کند.

استفاده از افکت حرکتی:

افکت حرکتی که روی اسلایدر میگذارید تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد زیرا نوع حرکت در صفحه باعث جلب توجه هر مخاطبی خواهد شد برای مثال در بزرگ راه صدر برای مدتی بنری روی پل هوایی نصب بود که توسط یک تسمه حرکت میکرد یعنی عابران به جای دیدن یک بنر بدون حرکت تکراری روی پل هوایی بنری را میدیدند که یک قوری در کنار فنجان در حال حرکت است و آمار نشان داد حدود ۸۰ درصد عابران از این بزرگراه این بنر را دیده بودند.

بررسی درآمد و میزان فروش فروش توسط اسلایدر:

برای مثال اگر سایت دیجیکالا را مشاهده کنید تعدادی از محصولات کم فروش خود را در اسلایدر قرار میدهد و پس از مدتی تمامی محصولات به فروش میرسند اگر خودتان فقط یک هفته هر روز این سایت را چک کنید متوجه تاثیر اسلایدر بر فروش کالا میشود.

تبدیل اسلایدهای سایت به بنر حرکتی:

یکی از تکنیک های فروش از طریق اسلاید تبدیل اسلایدر به بنر حرکتی و قرار دادن آن در دیگر وب سایتها برای تبلیغات و فروش بیشتر است برای مثال سری به سایت ورزش سه بزنید تا بتوانید به راحتی بنرهای تبلیغاتی رنگارنگ را مشاهده کنید که هر روزه کاربران زیادی را به سوی سایت مادر هدایت می کنند.

اسلایدر

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید