بهترین رنگ برای سایت

بهترین رنگ سایت چیست؟ ممکن است خیلی از ما برای طراحی قالب سایت و انتخاب رنگبندی سایت دوچار مشکل شویم و شک داشته باشیم که چه رنگی برای وب سایتمان یا وب سایت مشتری مناسب تر است برای حل این مشکل چند نکته را برایتان بیان می کنیم تا بهترین رنگ برای سایت را به راحتی انتخاب کنید ( بهترین رنگ برای سایت ).

در مرحله اول باید با مشتری گفتگو کنید و ببنید که ایا مشتریان لوگو یا کاتالوگ و رنگ سازمانی دارد یا هنوز رنگهای خودشان را انتخاب نکرده اند، اگر رنگبندی داشته باشند کارتا راحت می شود می توانید برای طراحی قالب سایت از همان رنگ بندی استفاده کنید و نهایتا چند رنگ مکمل به کار ببرید اما اگر رنگ نداشته باشند و از گرافیست بخواهند که به پیشنهاد خودش قالب سایت را طراحی کند کار کمی سخت می شود و دراین مرحله است که به هارمونی رنگها و تکنیک شناسایی رنگ مناسب برای سایت احتیاج پیدا می کنید.

بهتراز مثلث رنگ را برای مدتی کنار بگذاریم و از روشهای مدرنتری استفاده کنیم امروزه سایتهای بسیاری وجود دارند که به راحتی می توانید رنگبندی مورد نظرتان را در انها پیدا کنید و یا از رنگهای از پیش تعریف شده استفاده کنید یکی از پر کاربرد ترین این سایتها Adobe Kuler است.

که در این وب سایت به راحتی می توانید از هارمونی رنگهای سه تایی یا هر تعدادی که بخواهید استفاده کنید ولی معمولا باید دو رنگ را رنگ اصلی طراحی وب سایت خود قرار دهید و یک رنگ را رنگ مکمل ، استفاده بیش از حد از رنگها در یک وب سایت گرافیک سایت را شلوغ و به هم ریخته جلوه میده و از ثبات کار می کاهد .

هرگز از اعمال رنگهای جدید و یا رنگهای ملایم در گرافیک سایت نترسید گاهی استفاده از رنگهای جدید و خاص قالب سایت را کاملا حرفه ای و مدرن جلوه می دهد اما استفاده از رنگهای تکراری باعث می شود که مشتریهایتان فکر کنند این قالب را هزاران بار دیده اند و قالب جالبی و جدیدی برایشان طراحی نشده است پس بهترین رنگ برای سایت رنگی است که مناسب با موضوع کاری و کاملا خاص و جدید باشد یا حداقل با یک رنگ جدید ترکیب شود .

نمونه ای از گرافیک سایت مشکی :

بهترین رنگ برای سایت

نمونه کارها

بهترین رنگ برای سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید