بهترین ابزار های رنگی طراحی وب سایت

تنظیم یک تم رنگ اصلی برای پروژه طراحی وب ممکن است کار ساده ای به نظر برسد،

با این حال، تصمیم گیری در مورد ترکیب های مناسب و یا ارائه یک طرح رنگی ممکن است مشکل باشد، به خصوص هنگامی که نمی دانید کدام ابزارهای رنگی برای شما مناسب تر خواهد بود.

بنابراین برای کمک به تعیین بهترین طرح های رنگی برای طراحان  در اینجا از برخی بهترین ابزارهای رنگی لیستی ارائه کردیم. بیایید با هم نگاهی به آنها بیاندازیم:

ممکن است این ابزار را با نام قبلی خود Adobe Kuler بشناسید. یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe است که به شما امکان ترکیب رنگ ها را می دهد.

بهترین ابزار های رنگی طراحی وب سایت

 

ColourLovers یک جامعه آنلاین از دوستداران رنگ است. که شامل تصاویر و پالت های رنگی آنها است، بنابراین می توانید از آنها برای کارهای شخصی خود استفاده کنید.

ابزار Coolors تولید کننده سریع پالت رنگ است. این امکان را به کاربران می دهد تا در هر زمان، پالت های رنگی را ایجاد و به اشتراک بگذارند. رنگ اصلی تصاویر را انتخاب می کند و ترکیب های رنگی کاملی پیدا می کند.

 

Color Snapper 2  ابزاری است که برای سیستم عامل OS X Yosemite ایجاد شده است. این ابزار برای طراحان گرافیک ساخته شده است تا آنها بتوانند با رنگ ها بازی، اصلاح، تنظیم، سازماندهی، ذخیره و … را انجام دهند و رنگ های روی صفحه نمایش را اکسپورت کنند.

 

Colordot یک وب سایت عالی و برنامه iOS است که به شما امکان می دهد طرح های رنگی ایجاد و به اشتراک بگذارید. شما می توانید با انگشت یا دوربین رنگ را انتخاب کنید.

 

Adobe Capture CC  به شما امکان می دهد از هر چیزی که دوست دارید عکس بگیرید و آن را به یک پالت رنگ تبدیل کنید، یک قلم مو و الگوی ایجاد کنید. بر روی دسکتاپ و موبایل این ایزار در دسترس است.

 

LOL Colors یکی از ابزارهایی است که توسط Mackenzie Child ایجاد شده است در واقع وب سایتی است با پالت های رنگی. با کلیک بر روی هر قطره اشک رنگارنگ کد هگز آن  قابل کپی می شود.

 

وب سایت Gradients.io  حاوی صفحه ای پر از پالت های رنگی مربع مختلف با کدهای Hex  است که به سادگی میتوانید از آن استفاده کنید.

 

این ابزار به شما امکان ساخت یک پالت را با سایه های رنگ می دهد و کد های هگز هر رنگ را فراهم می کند، بنابراین می توانید به راحتی از یک رنگ مشخص استفاده کنید.

 

CheckMyColours به شما کمک می کند رنگ های پیش زمینه و پس زمینه همه عناصر DOM را ترکیب کنید. این ابزار  برای بررسی کنتراست مناسب رنگ برای افراد مبتلا به مشکلات تشخیص رنگ ایجاد شده است.

 

ابزارColor Hunter، ابزاری مفید برای طراحان است. فقط تصویری را که دوست دارید پیدا کنید و آن را (یا URL تصویر را وارد کنید) در وب سایت بارگذاری کنید. این سرویس از تصویر انتخابی شما یک پالت رنگ ایجاد می کند.

 

TinEye به شما اجازه می دهد تا بیش از ۲۰ میلیون رنگ را  از تصاویر خلاقانه Flickr استخراج کنید. برای تنظیم رنگ و افزودن برچسب ها به جستجوی خود، فقط یک رنگ را انتخاب کنید، تقسیم کننده ها را بکشید.

 

این ابزار توسط MailChimp طراحی شده است و می تواند به شما در ایجاد طرح رنگی از یک تصویر کمک کند. سپس شما می توانید فایل را به صورت ادوبی سواچ دانلود کنید.

 

برای کمک به طراحان گرافیک در ایجاد وب سایتهایی با ترکیب رنگی مناسب ساخته شده است. همچنین می توانید از پالت های رنگی از پیش ساخته در یک رنگ انتخاب شده استفاده کنید.

 

Colorspire یک پالت رنگی در ۳ مرحله می سازد. می توانید یک رنگ پایه را انتخاب کنید، سپس یک رنگ بندی ایجاد کنید و پیش نمایش رنگ ها را ببینید.

 

Hexu.al سرویسی است با هدف اضافه کردن رنگ به کلمات کاربران. همچنین می تواند رنگ ها را به تصاویر یا طرح ها اضافه کند.

 

Color Explorer یکی از ابزارهای رنگی موجود است که با کمک آن، می توانید طرح های رنگی خود را ایجاد، تجزیه و تحلیل، سفارشی سازی کنید و کاملاً رایگان است.

 

۰to255 به شما کمک می کند سایه های تیره تر و سبک تر یک رنگ را پیدا کنید. می توان از آن برای یافتن طیف وسیعی از سایه ها برای یک رنگ خاص استفاده کرد.

 

ColorRotate یک برنامه ویرایش رنگی مفید برای تبلت ها است. با دامنه رنگی سه بعدی، می توانید کنترل کاملی از رنگ های یک موضوع داشته باشید.

 

SpyColor.com یک برنامه رایگان است که اطلاعاتی درباره هر رنگ از جمله تبدیل به بسیاری از مدل های رنگی ، مانند RGB ، CMYK ، HSL ، HSV و موارد دیگر ارائه می دهد. شما می توانید طرح های مختلف رنگی ایجاد کنید.

 

بهترین ابزار های رنگی طراحی وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید