ایده آل های سایت گالری هنری

ایده آل های سایت گالری هنری

در طراحی سایت گالری هنری معرفی گروه, آغاز به کار, اهداف و چشم اندازها در بخش درباره ما ارائه می شود. نمایش رشته ها و شاخه های هنری در دسته بندی های مناسب و با تصاویر زیبا یکی از اساسی ترین بخش ها در جذابیت طراحی سایت گالری هنری است.

بخشی با عنوان هنرمندان در طراحی سایت گالری هنری اجرا می شود و به معرفی هنرمندان, سوابق و اراءه نمونه کارهای آن ها می پردازد. با استفاده از ماژول فروشگاه ساز اینترنتی می توان آثاری که ردر نمایشگاه خود می خواهید به فروش برسانید را به راحتی در معرض نمایش قرارداده و بفروش برسانید.

بخش آثار برجسته در طراحی سایت گالری هنری به نمایش بهترین آثار و توضیحاتی درباره سبک کار و تفسیر مفهوم و منظور هنرمند اختصاص دارد. بخش ارتباط با ما بخشی است که در طراحی وب سایت گالری هنری منظور می شود و صفحات عضویت, فروش آنلاین, نظرسنجی و همچنین امکان اطلاع رسانی رویدادها به اعضا و دنبال کنندگان مطالب سایت می تواند در این بخش از طراحی سایت گالری هنری ایجاد گردد. در بخش گالری تصاویر از طراحی سایت گالری هنری, عکس ها و ویدئوهایی از آثار هنری موجود در مجموعه ارائه می شود.

.

اهداف و ویژگی های سایت گالری

از اصلی ترین هدف های طراحی سایت گالری معرفی آثار بسیاری از هنرمندان، نقاشان و عکاسان می باشد که بتوانند به صورت مستقیم هنرشان را به فروش برسانند و برای خود درآمد زائی کنند.ویژگی اصلی طراحی سایت هنری می تواند طرح و قالب طراحی شده آن باشد چرا که طرح گرافیکی زیبا و متناسب با موضوع گالری تاثیر بسیاری در ذهنیت بیننده دارد و باعث ترغیب یا ترد بازدیدکننده در سایت خواهد بود و در این بین استفاده از طرح ها و سیستم های اختصاصی می تواند کارایی سایت شما را چندین برابر کند و باعث موفقیت سایت شما شود.

دلایل موفقیت سایت گالری

بدون شک زمانی سایت گالری شما موفق خواهد شد و کارایی زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد که بتواند بازدید کننده های زیادی داشته باشد و این امر زمانی امکان پذیر است که سایت شما بهینه شده باشد بهینه سازی سایت هم با توجه به نوع فعالیت و هنر شما بر اساس کلمات پر جست و جو کلیدی صورت می گیرد و چنان که بتوانید سایت خود را در رتبه های اول گوگل قرار دهید با افزایش چشم گیر بازدید کننده رو به رو خواهید شد و مسلما آثار هنریتان نیز به افراد زیادی معرفی خواهد شد و می توانید فروش خوبی داشته باشید و علاوه بر آن با شناخته تر شدن نام تان در میان مردم نیز بعد ها به هنگام برپایی گالری در دنیای واقعی با بازدید کننده های زیادی مواجه خواهید شد.

طراحی سایت برای عکاسان عزیز در قالب های زیر نیز می تواند صورت گیرد:

۱-وب سایت اختصاصی برای عکاسان و آتلیه ها
۲-وب سایت برای عکسان و عکاسی صنعتی
۳-وب سایت برای دکوراسیون و چیدمان
۴-وب سایت برای کارهای مدلینگ عرصه های مختلف

امکانات و ماژول هایی که می توان برای طراحی سایت گالری مدنظر قرار داد:
۱-به نمایش در آوردن حرفه ای و زیبای تصاویر در قالب ها و افکت های زیبا
۲-قابلیت به اشتراک گذاری اثر هنری شما در صفحات مختلف مجازی توسط کاربران سایت
۳-امکان نظرسنجی از بازدید کنندگان سایت درباره ی نقد و بررسی آثار
۴-درج راه های ارتباطی و آدرس دقیق محل کار شما در سایت برای برقرای ارتباط با مخاطبانتان
۵-طراحی سیستم برای پسندیدن آثار شما
۶- بخش ویژه برای آثار هنری به فروش رفته و تخفیف دار
۷-امکان خرید و پرداخت آنلاین برای خرید اثر هنری شما
۸-ارسال خبرنامه به کاربران عضو جهت اطلاع از گالری هایی که می خواهید در طی یک دوره زمانی خاص برگزار کنید.
و سایر امکاناتی که می توان بر اساس تخصص هنری شما به طراحی سایت گالری افزود.

هزینه طراحی سایت گالری

هزینه طراحی سایت گالری با توجه به امکانات درخواستی و نوع وب سایت انتخابی شما بستگی دارد و در این راستا ارزش کاری و زمان کاری نیز احتساب می گردد و قیمت ها بر اساس آن ها برآورد می شود.

ایده آل های سایت گالری هنری

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید