ایجاد گرافیک های گرافیک ایده ال در سایت فروشگاهی

ایجاد گرافیک های گرافیک ایده ال در سایت فروشگاهی

در طراحی یک سایت فروشگاهی ترکیب گرافیک بالا و طراحی سایت فروشگاهی عالی و مطابق با معیارهای کاربر، برای تبدیل کردن کاربران و بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و خریداران، ضروری و انکار ناپذیر است. در طراحی سایت فروشگاهی تلاش برای افزایش ترافیک سایت ضروری است. اما باید توجه داشت که اگر تلاش ما نتیجه مطلوبی نداشته باشد، باعث هدر رفتن زمان، انرژی و منابع مالی خواهد شد. دریافت نتیجه مطلوب در طراحی یک سایت فروشگاهی مستلزم رعایت نکات گرافیکی و ساختاری در طراحی است در غیر این صورت، تلاش برای افزایش ترافیک سایت فروشگاهی که نه گرافیک جذابی دارد و نه ساختار مناسبی، مطمئناً نمی تواند نتایج مطلوبی را برای متقاضی طراحی سایت فروشگاهی به بار آورد. در طراحی سایت فروشگاهی تلاش برای این که صرفاً کاربران را به سایت خود برسانید، کافی نسیت. اگر گرافیک سایت شما زیبا و دلنشین نباشد کاربران و بازدیدکنندگان بلافاصله سایت را ترک خواهند کرد. زیرا به دلیل جذاب نبودن گرافیک سایت شما و یا شلختگی و عدم استفاده از عوامل جذاب در گرافیک کاربران و بازدیدکنندکان از حضور در سایت شما خسته می شوند و ترجیح می دهند سایت شما را ترک کنند. در این حالت این نکات منفی، باعث افزایش Bounce Rate سایت شما می شود.

منظور از Bounce Rate در طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

در طراحی سایت فروشگاهی بازدید کاربر از صفحات مختلف سایت اهمیت زیادی دارد.

منظور از Bounce Rate در طراحی یک سایت فروشگاهی به درصد بازدیدهای تک صفحه ای گفته می شود. در واقع، هنگامی که شخصی به هر طریق وارد سایت شما می شود و بلافاصله از همان صفحه ای که وارد شده، بدون هیچ کلیک و تعاملی با سایت، خارج می شود،  Bounce Rate سایت شما افزایش می یابد.

نکات گرافیکی در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی جهت رسیدن به گرافیک مطلوب خلاقیت ممترین فاکتور موثر در ایجاد گرافیک مطلوب می باشد.

یک طراح حرفه ای باید در استفاده از ابزارهای گرافیکی از خود خلاقیت به خرج دهد تا بتواند گرافیک مناسب و ایده آلی را جهت طراحی سایت فروشگاهی ایجاد کند. یکی دیگر از نکاتی که هنگام ایجاد گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد ایجاد سادگی در طراحی گرافیک برند تجاری شماست. هنگامی که میخواهید تأثیر اولیه طراحی سایت فروشگاهی شما بر روی بازدیدکنندگان مثبت باشد و نام تجاری شما در ذهنشان بماند، برند خود را قوی و استوار نگاه دارید و سعی کنید از یک گرافیک ساده اما جذاب جهت معرفی برند تجاری خود استفاده کنید. به عنوان مثال شرکت اپل در گرافیک سایت خود از یک طراحی ساده با فضای سفید استفاده کرده است که این نوع گرافیک توانسته تاثیر زیادی در ایجاد اعتماد در ذهنیت کاربر به وجود آورد.این گرافیک ساده و در عین حال جذاب برای بازدید کنندگان سایت این شرکت سادگی و صداقت را در ذهن آنها تداعی می کند. مهم ترین مسئله ای که باید هنگام طراحی یک سایت فروشگاهی به یاد داشته باشید، تناسب و هم ترازی میان نوع گرافیک و متن سایت است.

یعنی هنگام طراحی سایت فروشگاهی طوری گرافیک را متناسب با محتوای سایت ایجاد کنید که بتواند به راحتی و به سادگی، پیغام را به مخاطبانتان برساند. در طراحی سایت فروشگاهی گرافیک سایت باید سریع با یک هدف، ایده و یا کاربرد هماهنگ شود.

یک گرافیست حرفه ای جهت طراحی سایت فروشگاهی همواره باید این را درنظر داشته باشد که تعداد طراحان با استعداد سایتی که گرافیک های با کیفیت ایجاد می کنند، هر روز بیشتر می شود. اما بیشتر آنها از ترفندها و سبک های طراحان معروف کمک می گیرند. بنابراین برای اینکه با سایر طراحان متفاوت باشید می بایست از منظر بیرونی به قضیه نگاه کنید و با مطالعه در زمینه های مختلف مثل روانشناسی، طبیعت و یا هر عامل دیگر که در طراحی سایت مهم و موثر است بوانید الهام های خاصی را دریافت کنید و طراحی های خاص و منحصر به فردی را ایجاد کنید.

ایجاد گرافیک های گرافیک ایده ال در سایت فروشگاهی

 

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید