انتخاب ترکیب رنگ وب سایت

ترکیب مناسب برای طراحی وب

انتخاب و ترکیب رنگ ها مسئله بسیار مهمی است که میتواند به تنهایی نقش بزرگی را در موفقیت و یا شکست کار شما بازی کند.
آماده در بازار موجود است.

انتخاب ترکیب رنگ وب سایت با استفاده از Adobe Kuler

۱٫ قبل از شروع، به منظور استفاده کامل از این سرویس با کلیک بر روی کلمه Sign in در گوشه سمت راست بالا، با وارد کردن Adobe ID تان وارد شوید. و اگر Adobe ID ندارید از همانجا با کلیک بر روی کلمه Don’t have an Adobe ID یکی بسازید.دقت داشته باشید که برای ورود به این حساب باید از VPN استفاده کنید .

 

 

۲٫ کار با این وب سایت بسیار ساده می باشد . کافیست ابتدا از دایره اصلی یک رنگ را انتخاب کنید تا رنگهای دیگری که با رنگ انتخاب شده همخوانی دارند ، نمایش داده شوند .  رنگهای این بخش دارای ۷ قسمت می باشد که می توانید با توجه به هارمونی رنگی که برای وب سایت در نظر گرفته اید از آنها استفاده کنید .
در این روش رنگی به عنوان رنگ پایه منظور خواهد شد و رنگ های دیگر با استفاده از ۷ روش متنوع انتخاب میشوند.
همچنین در هر روش میتوانید با تغییر موقیت دستگیره ها رنگ ها را به سمتی که خوتان مایلید جهت دهی کنید.

 

 

در قسمت پایین دایره خودتان می توانید با موس یک رنگ را انتخاب و درصد آن را تغییر بدهید .

 

 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این رنگها چه کمکی در طراحی می تواند به ما بکند . شما با انتخاب رنگ اول به عنوان پس زمینه می توانید از ۴ رنگ پیشنهاد داده شده برای لینکها ف عنوان ها و قسمت پایین سایت استفاده کنید .

 

 

یکی دیگر از امکانات این وب سایت انتخاب رنگ بر مبنای تصویر می باشد . کافیست بر روی عکس دوربین سمت راست کلیک کرده و عکس مورد نظرتان را وارد قسمت تنظیمات کنید . در این روش با آپلود کردن یک تصویر از هارد کامپیوتر و یا آدرس دهی از Flickr ، نرم افزار ۵ نقطه برداشت رنگ از روی تصویر در اختیار شما میگذارد که میتوانید یا به سلیقه خودتان جابه جایشان کنید و یا از Mode های موجود در پایین منوی سمت چپ یکی را انتخاب کنید.

 

 

 

 

ذخیره و به اشتراک گذاری ست ساخته شده:
بالای صفحه یک آیکون مداد وجود دارد . با کلیک بر روی آن می توانید نام این ست رنگ را تایپ کرده و آن را ذخیره کنید .

انتخاب ترکیب رنگ وب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید