اسلایدرهای تبلیغاتی به چند دسته تقسیم می شوند؟

اسلایدرهای تبلیغاتی روش مناسبی هستند برای آن دسته از مشتریانی که زمان و حوصله کافی برای خواندن مطالب ندارند اینگونه افراد که تعداد زیادی هستند معمولا بعلت مشغله کاری سعی می کنند مطالب را زودتر ببنید و به نتیجه برسند تا وقت صرف کنند و مطلبی را بخوانند.

اسلایدر یک تصویر گرافیکی است که معمولا به صورت مستطیلی یا مربع طراحی میشود و به موضوع مورد نظرتان وصل میگردد اسلایدرها از اولین اشکال تبلیغات اینترنتی بودند که امروز به مهمترین ابزار تبلیغات مبدل گشته اند.

اسلایدرها در فرمتهای زیادی طراحی مشوند گاه به صورت ثابت و گاه به صورت حرکتی در یک وب سایت و یا در یک صفحه ی اینترنتی، ساخته شده و در قسمت بالای صفحات اینترنتی قرار می گیرند. کاربر با کلیک کردن روی آن ها به صفحه ای منتقل می شود که توضیحات بیشتری درمورد آن تبلیغ به او می دهد و یا مستقیما به پایگاه اینترنتی شرکتی که تبلیغ را طراحی کرده منتقل می شود. این مدل از تبلیغات اینترنتی را می توان تا حدی به تبلیغات سنتی چاپ شده در روزنامه ها و مجلات تشبیه کرد.

انواع اسلایدرهای تبلیغاتی:

اسلایدرهای تبلیغاتی (بنرهای ثابت):

این اسلایدرها معمولا در فرمت JPG تهیه شده و دربردارنده تصاویر و متونی هستند که ثابت بوده و حرکت نمی کنند. که این اسلایدرها در وب سایتهای مختلف با استفاده از ماژول یا پلاگین حرکتی به حرکت در می آیند معمولا در یک وب سایت حدود سه یا چهار اسلایدر می گذارند.

اسلایدرهای تبلیغاتی

اسلایدرهای متحرک (انیمیشنی):

این نوع اسلایدرها از ترکیب چندین عکس ثابت و با استفاده از نرم افزارهایی مخصوصی طراحی می شوند و همانند کارتون های انیمیشنی دارای خاصیت تغییرپذیری هستند.

طراحی بنر فروشگاهی

اسلایدرهای چند بخشی (یا زمان دار):

در این گونه اسلایدرها گرافیست سایت اجزای یک طرح را به بخشهای مختلفی تقسیم می کند و هر بخش بسته به زمان ظاهر میشود مثلا اگر اسلایدر زیر را در نظر بگیرید اول زمینه می آید سپس بادکنکها و بعد از چند ثانیه لباسهای ورزشی و در اخر هم عنوان سرخابی.

اسلایدر ورزشی

اسلایدرهای تبلیغاتی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید