ابزار های طراحی سایت

ابزار های طراحی سایت

ابزارهای انتخاب رنگ وب‌سایت:

۱- colormind:

 

یکی از ابزارهای مناسب برای انتخاب رنگ سایت است. می‌توانید با آپلود عکس یا رنگی که برای سایت خود در نظر گرفته‌اید، رنگ‌های پیشنهادی این ابزار را مشاهده نمایید. توجه نمایید برای مشاهده‌ی رنگ‌های پیشنهادی، پس از آپلود عکس یا رنگ دلخواهتان گزینه‌ی Generate را کلیک نمایید. این ابزار به صورت آنلاین است برای ورود به سایت colormind و استفاده از امکانات ان از آدرس: colormind.io  استفاده نمایید.

۲- Color Lovers:

 

در این ابزار الگوهای مختلفی برای انتخاب رنگ وجود دارد و با عضویت در این ابزار که در واقع نوعی انجمن محسوب می‌شود می‌توانید الگوهای دلخواه و زیبای خود را ایجاد نمایید.

۳- Color Palette Generator:

 

ابزاری است که در آن با وارد کردن آدرس اینترنتی یک عکس می‌توانید رنگ‌های اصلی آن را مشاهده نمایید.

۴- Paletton:

 

یکی دیگر از ابزارهای جالب است، که با استفاده از آن می‌توانید ترکیبی از رنگ‌ها را مشاهده و استفاده نمایید.

۵-Gradients.io:

 

این ابزار زمانی پیشنهاد می‌شود که شما هیچ آشنایی با نرم افزار فتوشاپ نداشته باشید یا اینکه این نرم افزار را به صورت نصبی نداشته باشید چون تعداد رنگ‌های موجود در فتوشاپ بیشتر از این ابزار آنلاین است. حدودا ۲۴ رنگ به همراه کد آنها در این سایت پیشنهاد داده شده است. برای استفاده از این سایت از این آدرس  /http://gradients.io را در مرورگر خود وارد نمایید.

۶- Colr.org:

 

این ابزار در سایتی با همین نام قابل استفاده است. می‌توانید تصویری از روی دستگاه خود بارگذاری نموده و در صورت تمایل آن را اصلاح نمایید. علاوه بر این می‌توانید با وارد کردن آدرس یک وب سایت رنگ‌های استفاده شده در آن را مشاهده نمایید.

۷- Color Wheels 4096 4096:

 

برای استفاده از این ابزار از آدرس http://www.ficml.org/jemimap/style/color/wheel.html  وارد سایت آن شوید. می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر زیر مشخص است این ابزار قابلیت تولید ۳ رنگ websafe، websmart و unsafe را دارا می‌باشد.

۸- sphere:

 

ویژگی این ابزار امکان دریافت خروجی از ترکیب رنگ‌ها است. که این خروجی می‌تواند در نرم افزارهای مختلفی مانند فتوشاپ مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این با انتخاب یک رنگ می‌توانید رنگ‌های هم هارمونی با آن رنگ را نیز مشاهده نمایید.

 

ابزار های طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید