تعریف توسعه وب سایت و چگونگی توسعه و طراحی وب سایت

تعریف توسعه وچگونگی آن در طراحی سایست

در طراحی سایت عملکرد هایی که گسترش و توسعه وب سایت در دنیای اینترنت یا سایر شبکه ها را در پی داشته باشند، توسعه وب سایت می گویند.

با توجه به پیشرفت روز افزون در دنیای اینترنت امروزه افرادی که قصد دارند در زمینه طراحی وب سایت فعالیت داشته باشند باید بتوانند خود را با تکنولوژی روز دنیا وفق دهند و از امکانات مختلف طراحی وب سایت بهره گیرند. امروزه فریم ورک های مختلفی ساخته شده اند که می تواند به شما برای طراحی و توسعه وب سایت کمک نماید.

در ابتداباید یک طرح مناسب برای سایت خود پیدا کنید. اگر شما یک برنامه نویس تازه وارد یا یک طراح هستید و می خواهید خودتان سایت خود را پیاده سازی نمایید می توانید یک سایت ساده را با استفاده از آموزش های طراحی سایت html و نیز با بهره گرفتن از css طراحی کنید. فقط کافیست اطمینان داشته باشید که می توانید نگاهی حرفه ای به سایت خود داشته باشید.

می توانید از یک قالب وب سایت پیش ساخته شده رایگان برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید یا یک قالب را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید.

 

در طراحی وب سایت حتما باید به نکاتی مانند ساده بودن محیط کاربری و طراحی یک رابط کاربری مناسب توجه ویژه ای داشته باشید.

یک سبک و طراحی سازگار را در پیش بگیرید، به طوری که هماهنگی موضوعی در آن رعایت شود و سعی کنید از دو یا سه رنگ اصلی و مناسب استفاده نمایید.

سعی کنید با جدا کردن هر یک از بخش ها بر اساس موضوع و اولیت آن ها و همچنین استفاده از فونت های مناسب و رعایت اصول نگارشی  خوانایی مطالب را به سطحی ایده آل برسانید.

در طراحی وب سایت از تگ های استاندارد استفاده نمایید و در استفاده از تصاویر تعادل مناسبی بین کیفیت تصویر و تاثیر آن در سرعت بارگذاری وب سایت ایجاد نمایید.

وب سایت خود را آزمایش نمایید و بررسی کنید که لینک ها به درستی کار می کنند و تصاویر نیز به خوبی نمایش داده می شوند یا خیر.

وب سایت را به صورت واکنش گرا طراحی نمایید و یا یک سایت جداگانه برای تلفن های همراه طراحی کنید و از ایجاد ویژگی هایی که در تلفن های همراه پشتیبانی نمی شوند دوری کنید. در بعضی موارد شما می توانید به جای استفاده از نسخه موبایل سایت یک برنامه برای آن ایجاد نمایید.

در آخر اینکه توجه داشته باشید که وب سایت باید ساده و دقیق طراحی شود و سعی کنید وب سایت خود را ساده نگه دارید.

 

تعریف توسعه و چگونگی آن در طراحی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید