پی اس دی وب سایت باشگاه ورزشی

طراحی  وب سایت باشگاه ورزشی

ورزش با تاثیری که بر سلامت روح و روان خواهد داشت ، بیش از هر چیز ضرورتش بر همگان اثبات می شود،لذا طراحی سایت برای تشویق مردم به ورزش تاثیر به سزایی بر سلامت افراد و در نهایت بر سلامت جامعه و نسل های بعد خواهد گذاشت .
باشگاه های ورزشی در واقع محل هایی هستند که ورزشکاران وعلاقمندان به ورزش می توانند در آن جا حضور پیدا کنند و با ورزشهای انفرادی یا گروهی ساعات مفرحی را برای خود به ارمغان بیاورند ،اگر برای باشگاهای ورزشی سایتی طراحی شود که کلیه پیش نیازهای آن را مرتفع سازد می تواند کمک به سزایی درتحقق این امر مهم نماید .

دریافت حس پویایی و سرزندگی از گرافیک و محتوای طراحی سایت باشگاه ورزشی یکی از مهمترین و اولین موردی است که مورد توجه ورزشکاران مراجعه کننده است و از طرفی القای این حس به دیگر کاربران که ممکن است به هر دلیلی به سایت شما سری زده باشند می تواند آنها را تبدیل به مشتریان باشگاه شما بکند. بنابراین طراحی سایت باشگاه ورزشی یکی از روشهای کارآمد برای تبلیغات موثر به شمار می آید.
در طراحی سایت باشگاه ورزشی امکاناتی برای معرفی باشگاه، رشته ها، امکانات و دستگاههای موجود در باشگاه در نظر گرفته می شود. در بخشی با عنوان درباره ما می توان تصاویر گواهینامه ها، مجوزها و نیز مدالها، لوحها و جوایز اخذشده توسط مربیان و اعضای باشگاه را به نمایش گذاشت.

امکان ثبت نام آنلاین و پرداخت آنلاین شهریه و استفاده از تخفیف های پرداخت آنلاین مورد دیگری است که مورد توجه ورزشکاران است و بهتر است در طراحی سایت باشگاه ورزشی مدنظر قرار بگیرد.
معرفی مربیان و میزان تخصص و ارائه سوابق ورزشی، آموزشی و مربیگری آنها از جمله مواردی است که چشم انداز روشنی برای رسیدن به موفقیت به کاربران می دهد و توصیه می شود این صفحه در طراحی سایت باشگاه ورزشی وجود داشته باشد.

از موارد دیگری که در طراحی سایت باشگاه ورزشی ضروری است صفحه ای برای ارائه ساعات کاری باشگاه ورزشی، سانس های در نظر گرفته شده برای خانما و آقایان، زمان بندی سانس ها و سالن ها است.

بخش همکاری با ما را در طراحی سایت باشگاه ورزشی برای بهره مندی از حضور اساتید و مربیان مشتاق قرار دهید.
در طراحی سایت باشگاه ورزشی در بخش مقالات به معرفی رشته های ورزشی مختلف بپردازید و هرچند وقت یکبار مقاله جدیدی در سایت قرار بدهید تا سئوی بهتر و در نهایت بازدید بالاتری از سایت محقق شود. در بخشی دیگر از مقالات هم می تواند به مقالاتی مربوط به اطلاع رسانی علمی و تحقیق شده درباره سلامت، بهداشت فردی و عمومی تغذیه اختصاص یابد. استفاده از حضور مشاوران و مربیان برای پاسخگویی به سوالات هم می تواند طراحی سایت باشگاه ورزشی را پربارتر کند.

 

 

برخی صفحاتی که می توانند در طراحی سایت باشگاه ورزشی وجود داشته باشند:

 

۱- معرفی باشگاه
۲- درباره ما
۳- ثبت نام و پرداخت آنلاین
۴- معرفی مربیان
۵- ساعات و سانس های کاری باشگاه ورزشی
۶- همکاری با ما
۷- مقالات

 

طراحی سایت باشگاه ورزشی باید کلیه پیش نیازهای جذب و پرورش وزشکاران را در خود بگنجاند . در ابتدا باید بخشی در خصوص معرفی باشگاه و ورزشهایی که در باشگاه انجام می گیرد و گواهینامه های باشگاه، ایجاد شود .

در بخش دیگر باید مربیان با تصاویر و سوابق خود معرفی گردند .بخش ثبت نام آنلاین ،پرداخت شهریه  و تعیین وقت دلخواه  حضور در باشگاه از بخشهایی هست که سبب تشویق به حضور در باشگاه مورد نظر می گردد .
ایجاد بخش فروش تجهیزات ورزشی مورد نیاز هر ورزش ،مثل توپ، لباس مخصوص و … هم برای صاحبان باشگاه در آمد زایی خواهد داشت و هم برای ورزشکاران که فرصت کافی برای خرید وسایل مورد نیاز خود ندارند نیز در جذب ورزشکاران بسیار موثر خواهد بود .

پی اس دی  وب سایت باشگاه ورزشی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید