وب سایت موفق در دنیای اینترنت امروز چگونه وب سایتی ست؟

وب سایت موفق به سایتی گفته میشود که کاربران را به خرید و یا خواندن مطالب سایت ترغیب کند و باعث سود دهی و کسب درآمد برای مدیر وب سایت گردد، وب سایت موفق باید در هر زمینه ای کاربران را به خود جلب کند یعنی اطلاعات یا محصولاتی داشته باشد که تمامی قشر مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد نه یک گروه خاص.

چگونه یک وب سایت موفق داشته باشیم؟
وب سایت خود را به صورت مرتب به روز رسانی کنید:

در یک وب سایت موفق به روز رسانی وبلاگ یا وب سایت باید مرتب باشد و بازه زمانی به روز رسانی نباید خیلی طولانی باشد. برای مثال شما باید هر روز یا یک روز در میان وب سایت خود را به روز کنید. اما دلیل این اجبار چیست؟ وقتی که شما وب سایت خود را مرتب به روز می کنید علاوه بر این که مخاطبین شما از عملکرد شما راضی خواهند بوند و در صورت افزایش کیفیت مطالب باعث افزایش ترافیک سایت شما می­شود. نتیجه مثبت دیگر این است که موتورهای جستجوگر بیشتر به شما لینک می­دهند و رتبه وب سایت افزایش پیدا می­کند.

وب سایت موفق

ترافیک سایت را بالا ببرید:

ترافیک وب سایت یکی از مهمترین مسائل وب سایت است. از موارد مهم بالا بردن ترافیک وب سایت بالا بردن کیفیت مطالب وب سایت است زیرا کاربران بیشتری به وب سایت شما می آیند و ترافیک سایت بالا میرود. روش هایی جهت معرفی وب سایت وجود دارد که  این روش ها عبارت اند از : تبلیغات رایگان و پولی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی موتورجستجو، استفاده از RSS و جذب مشترک جهت اطلاع رسانی از به روز رسانی وب سایت از طریق ایمیل.

ترافیک سایت

همیشه وضعیت وب سایت خود را پیگیری کنید:

آمار بازدید کنندگان خود را به صورت دقیق و حرفه ای بررسی کنید. باید به کلمات کلیدی  را بررسی کنید و ببینید در چه بخشی قوی و چه بخشی ضعیف عمل کرده اید و اقدامات لازم جهت بالا بردن ترافیک انجام دهید. در تحلیل ترافیک وب سایت باید به کلمات کلید، ردیابی اطلاعات ارجاع، اطلاعات موتورهای جستجو، بک لینک ها و بازدیدکنندگان منحصر به فرد توجه کنید. برای بررسی کلمات کلیدی ورودی از گوگل بهترین ابزار Google webmasters است.

پیگیری سایت

به گرافیک وب سایت خود توجه زیادی داشته باشید:

همیشه به گرافیک سایت خود توجه کنید زیرا اگر یک وب سایت مخاطبان را از لحاظ بصری جلب نکند به راحتی نمی توانید انها را در وب سایت نگه دارید و کابران وارد سایت دیگری خواهند شد که از خواندن محتوای آن و رنگهای آن خسته نشوند و بتوانند به راحتی با سایت ارتباط برقرار کنند.

گرافیک سایت

با بازدیدکنندگان و کاربران خود تعامل و ارتباط داشته باشید:

وقتی که بازدید کننده در وب سایتی سوال می­پرسد قطعا نویسنده جواب او را می دهد. علاوه بر این نکته­ شما باید به نظر بازدید کننده احترام بگذارید. این مورد در خیلی از سایت ها مشاهده نمی­شود و وقتی که بازدید کننده از نویسنده تشکر می­کند نویسنده جواب این تشکر را نمی­دهد. در حالی که اگر جواب او را بدهید علاوه بر این که این کمک می­کند برای مشاهده پاسخ نظر خود دوباره به وبسایت مراجعه کند؛ باعث می­شود که فرد احساس کند نظر اون مورد توجه قرار گرفته است.

تعامل با کاربران

به هدف اصلی خود کسب درآمد اهمیت دهید:

اهداف بیشتر وب سایت­ها کسب دارمد است اما زمان شروع آن چه وقت است؟ آیا در همان ابتدای کار پنل های تبلیغاتی مشخص کنیم و قیمت برای آن تعیین کنیم؟ وب سایت وقتی آمار بازدید آن افزایش پیدا کرد و سرعت رشد شما در حد خوبی بود شما می توانید کسب درآمد خود را با تبلیغات متنی شروع کنید.

کسب درآمد
برای بهینه سازی وب سایت بهتر است از دوستان وبلاگ نویس خود کمک بگیرید و وب سایت خود را به صورت گروهی هدایت کنید. نویسنده بیشتر به معنی تبلیغات بیشتر است.

ما در این وب سایت به شما کمک میکنیم و میتوانید با صرف هزینه اند حدود ۵۰ تومان در ماه به راحتی در سایت یا وبلاگ خود مطلب بگذارید زیرا این کار را ما برای شما انجام میدهیم.

وب سایت موفق | وب سایت کاربردی | سایت کاربردی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید