نکات طراحی سایت رستوران

اولین عامل برای تحریک کردند مشتری برای غذا خوردن ، دیدن تصاویر غذاهایی که رستوران آنها را آماده و سرو می شود و بعد از آن ، به مرحله چشایی و … می رسد.

نکات طراحی سایت رستوران

با وجود چنین صحبتی که ما از این عامل گفتیم باز هم بسیاری از افرادی که در زمینه غذا و رستوران داری فعالیت میکنند این موضوع مهم را در طراحی سایت رستوران نادیده میگیرند و بسیاری از تمرکز و وقت خود را بر روی متن و منوها و سفارش گیری آنلاین میگذارند. باید در ابتدای طراحی سایت به یکسری از موارد توجه نمایید

در این مقاله به تعدادی از عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت اشاره می شود، لطفا ادامه مقاله را با ما همراهی نمایید:

انتخاب تصاویر اشتها برانگیز

شما با انتخاب تصاویر خیره کننده و با وضوح بالا میتوانید اشتهای مشتری را تحریک و او را به خرید کردن از رستوران خود ترغیب نمایید. ممکن است شما بهترین و شگفت انگیز ترین غذاها را در رستوران خود داشته باشید ولی باید این مورد را در نظر داشته باشید که فقط با انتخاب تصاویر درست و مناسب در وب سایت خود  است که میتوانید توجه کاربر را به آن ها جلب نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

استفاده از تصویر در منو

شما هیچ وقت نمیتوانید با استفاده از متن و تعریف و تمجید کردن از غذایی از رستوران خود خوشمزه بودن و با کیفیت بودن  آن را به مشتریان القا کنید. برای این که این حس را در مشتری بوجود بیاورید

 

نوع رنگ و فونت نوشتار

برای طراحی وب سایت رستورانی بهتر است در انتخاب رنگ دقت داشته باشید و برای تحریک حس گرسنگی مشتریان از رنگ هایی مثل قرمز و نارنجی استفاده کنید و حداکثر ٣ رنگ در آن به کار ببرید وهمچنین به نوع فونت ها نیز باید توجه داشته باشید مثلا با استفاده از فونتی درشت تر از بقیه متن ها پیشنهادات خود را به بازدیدکنندگان و مشتریان خود  انتقال دهید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

در طراحی سایت رستوران باید بخشی از وب سایت به صورت اختصاصی به شبکه های اجتماعی قرار گیرد تا با این کار علاوه بر معرفی رستوران خود و  انتخاب درست تصاویر و منو ها به بازدید زیاد و تعداد مشتری های رستوران خود کمک بسزایی می نماییم  .این امکان را در وب سایت خود ایجاد نمایید تا مشتری بتواند غذاهای مورد علاقه خود و خدمات رستوران شما  را به وسیله این امکان اشتراک گذاری به دوستان خود معرفی نماید و این کار باعث جذب بیشتر مشری می شود.

طراحی سایت بدون موسیقی پس زمینه

این حرف کاملا صحیح است که مشتریان در فضای رستوران با شنیدن موزیک لذت بیشتری از خوردن غذا می برند ولی این کار دلیل نمیشود که شما در وب سایت تان نیز از موزیک استفاده کنید و این نکته را در خاطر خود داشته باشید که هیچ چیز نمیتواند آزاردهنده تر از این باشد زمانی که سایتی را باز میکنید،از ابتدا به صورت دائم در حال پخش یک موزیک باشد و با کلیک کردن و باز کردن صفحه ای جدید،دوباره این موزیک از ابتدا مجدد پخش شود.تکرار یک آهنگ به طور دائم در وب سایت ، باعث ناراحتی بازدیدکننده میشود و یا  کاربر در شرایطی نباشد که با ورود به سایت شما موزیک پخش شود در این  صورت او ناچار به ترک سایت شما می شود.

نکات طراحی سایت رستوران

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید