نکاتی در مورد تعریف PSD وتبدیل آن به HTML

PSD وتبدیل آن به HTML

طراحان وب می خواهند وب سایت های متفاوتی طراحی کنند و بهمین خاطر است که از Adobe Photoshop استتفاده می کنند. این برنامه قالب های طراحی در انواع مختلف دارد که این فایل ها با فرمت PSD ذخیره می شوند.آنهایی که صاحب سایت هستند قالب های وب که توسط طراحان طراحی شده است را خریداری می کنند و برای  اینکه قالب را در وب سایت خود قرار دهند باید آن را به HTML تبدیل کنند.

فتوشاپ امکان طراحی قالب را به راحت در اختیار مخاطبان گذاشته تا به صورت فایل های PSD ذخیره کنند این تکنیک در چندین سال اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته استفایل های PSD اساسا برای طراحی وب استفاده می شوند و که فقط بعد از تبدیل آنها به HTML مورد استفاده قرار می گیرند.

در نتیجه،صفحات وب به راحتی قابل مشاهده می باشند.

پروسه ی تبدیل بسیار پیچیده است و اگر شما صاحب یک سایت هستید و نمی خواهید درگیر این پیچیدگیها شوید،پیشنهاد ما انتخاب یک متخصص وب هست که در تبدیل این فایل ها تجربه ی حرفه ای زیاد داشته باشد.توصیه ی ما به شما این است که کدها بسیار منظم در کنار هم قرار بگیرند چون در غیر این صورت برای بارگزاری صفحه به مشکل بر خواهید خورد.

مزایای تبدیل PSD به HTML

  • پشتیبانی توسط همه مرورگرها
  • کاهش هزینه ها برای طراحی وب
  • پشتیبانی کامل
  • سازگاری با موتورهای جستجو
  • سودمند بودن
  • رضایت مشتری
  • انعطاف پذیر و کاربردی تر
  • تحویل به موقع طبق توافق اولیه

پس از طراحی حرفه ای قالب سایت توسط گرافیست با خروجی PSD طرح به تایید مشتری می رسد. اما کار اینجا به پایان نمی رسد، برای اینکه طرح PSD طراحی شده گرافیست قابل استفاده در دنیای وب شود نیاز به تبدیل PSD به HTML است.

تبدیل PSD به HTML یکی دیگر از خدماتی است که گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سایت به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند. در تبدیل PSD به HTML کلیه موارد تبدیل صحیح به کدهای HTML رعایت شده و از آخرین تکنولوژی ها جهت برپاسازی سایت شما استفاده می شود.

 

در تبدیل طرح گرافیکی به HTML  تمامی دقت و توانایی خود را به کار خواهم گرفت تا نتیجه ی کار همان چیزی شود که شما انتظار آن را دارید. شما این اطمینان را داشته باشید تا با بالاترین کیفیت طرح خود را دریافت خواهید کرد.

تعریف PSD وتبدیل آن به HTML

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید