اسلایدر عاشورا اسلایدر کرونا نمونه کار گرافیکی سایت گرافیک سایت

نقش شبکه های اجتماعی درطراحی گرافیک ولوگو

نقش شبکه های اجتماعی در گرافیک سایت

نقش شبکه های اجتماعی درطراحی گرافیک ولوگو

طراحی عناصر گرافیکی برای سایت و اپ

یک وب سایت زمانی تکمیل می‌شود که هم دارای کد های بهینه باشد و هم در لایه گرافیکی از ترکیب رنگ و عناصر زیبا استفاده شود چرا که رسانه های اینترنتی راهی جز ارتباط بصری با کابران خود ندارند، با توجه به این امر نیاز روز افزون مدیران کسب‌ و کار‌‌‌ها به طراحی گرافیکی زیبا و مطابق جدید ترین متد های طراحی احساس میشود ، وبراپید جهت زیباتر کردن وبسایت شما، همیار شماست.

طراحی عناصر گرافیکی برای شبکه‌های اجتماعی

با توجه به اهمیت روز افزون شبکه‌های اجتماعی، سبک بازاریابی نسبت به گذشته دچار تغییر نوینی شده ،بنابراین دیگر برای کسب اعتماد مشتری نمیتوان تنها به روش‌های سنتی مانند طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت و تبلیغات محیطی بسنده کرد بلکه باید حضوری فعال در شبکه های اجتماعی داشت ، کسب نتایج خوب از شبکه های اجتماعی نیازمند گرافیک جذاب و کاربرپسند میباشد.اگر آمادگی کسب درآمد هرچه بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی را دارید وبراپید در خدمت شماست !

طراحی صفحه فرود (Landing Page) و ایمیل مارکتینگ

برای اطلاع مشتریان از جدید‌ترین تخفیف ها و یا خدمات جدید کسب و کار ها، بهترین روش، استفاده از ایمیل مارکتینگ و صفحات فرود میباشد،اما علاوه برا محتوای کوتاه و قدرتمند، بخش بزرگی از بازدهی این دو شیوه، بستگی طراحی گرافیکی دارد تا بازدید کنندگان تمایل مشاهده و پیگیری آن را داشته باشند . وبراپید آماده است شما را در جهت معرفی خدمات خود به مشتریان یاری کند .

نقش شبکه های اجتماعی در لو گو سایت

امروزه هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد و از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. در نتیجه محتوایی که ما در شبکه‌ها می‌گذاریم تحت تاثیر این استقبال قرار می‌گیرد. این تغییرات به طور مستقیم بر روی طراحی لوگو تاثیر می‌گذارد.

ما باید برای ابعاد بسیار کوچکی طراحی کنیم

شبکه‌های اجتماعی یکی از سریع‌ترین،  راه تماس با مخاطبان است. به همین دلیل، این جا، جایی‌ست که مردم با مشخصه برندتان یعنی لوگو، ارتباط برقرار می‌کنند.

لوگوی شما باید در ابعاد 8 میلی‌متر هم قابل شناسایی باشد(این اندازه به صفحه گوشی هم بستگی دارد).

طراحی لوگوی کوچک تا قبل از حضور شبکه‌های اجتماعی اتفاق تازه‌ای نبوده است. تا قبل از ظهور شبکه‌های اجتماعی لوگو در ایمیل، نامه، سربرگ، وب سایت و بسته‌بندی‌ها دیده میشد که این یعنی 50 میلی متر هم اندازه مناسبی برای دیده شدن لوگو بوده.

 

 

به دلیل روش تعامل ما با برندها، لوگوهای آنلاین هم می‌توانند در حال تغییر باشند. این ویژگی به لوگو کمک میکند تا با هر ایده‌ای تغییر کند و آگاهی برند را افزایش دهد.

نمونه جالب این لوگوها، لوگوی طراحی شده برای کاندیداتوری هیلاری کلینتون در انتخابات امریکا بود. لوگو در واقع دریچه‌ای برای افزایش آگاهی نسبت به اهداف کلینتون و خط مشی او بود.

کلینتون عکس پروفایل توییتر خود را هر بار بخشی از لوگو میگذاشت و مردم هم می‌توانستند به این حرکت بپیوندند و لوگو را با توجه به نظرات خود کامل کنند.

نقش شبکه های اجتماعی درطراحی گرافیک ولوگو