قالب لایه باز سایت

قالب لایه باز سایت

پیش بینی هزینه طراحی سایت توسط طراحان سایت

افرادی که توسعه دهنده سایت یا طراح سایت هستند بهتر می توانند در زمینه پیش بینی هزینه به مشتری کمک کنند .در واقع قبل از اینکه پروژه را راه اندازی کنید باید در مورد هزینه های احتمالی پیش بینی هایی انجام شود . همچنین قبل از مشاوره شما باید با تیم خود در یک راستا و یک هدف حرکت کنید و تعریف بهتری از محصول نهایی خود داشته باشید .و در باره اهداف نهایی آن تصمیم بگیرید سپس اشخاصی را که در این باره می توانند شمار را یاری کنند را شناسایی کنید . در واقع با شناسایی این افراد و تعیین هزینه طراحی سایت و همچنین تصویب نهایی اجرای پروژه توسط کل تیم و اینکه یک تعریف درست از توسعه سایت ارائه شده هزینه های طراحی سایت را برای شما خیلی کاهش خواهد داد.

۲)برنامه ریزی برای پیش برد اهداف

فردی را برای ارتباط با توسعه دهنده سایت در نظر بگیرید و در طول فرایند طراحی پروژه هر چند یک بار که نیاز به بر قراری ارتباط با توسعه دهنده باشد از آن استفاده کنید.در حالت کلی هر چه تعداد جلسات با توسعه دهنده بیشتر شود هزینه نیز بیشتر به تیم اعمال می شود.پس برای جلسات با توسعه دهنده باید برنامه ریزی های درستی انجام شود.همچنین در مورد پروژه های ساده و پروژه های با بودجه محدود باید تعداد جلسات را در حد امکان کاهش داد.

۳)بررسی سایت مورد علاقه و مشخص کردن اهداف و ایده های خود از طراحی سایت

در مورد سایتی که می خواهید توسعه دهید یا یا یک سایت را از اول طراحی کنید باید هدف و ایده های خود را مشخص کنید تا در مرحله طراحی سایت هزینه های شما به طور محسوس کاهش یابد.در صورت نداشتن برنامه و ایده برای طراحی سایت و عدم آگاهی از اهداف طراحی سایت برای شما هزینه های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
۴)تکمیل محتوای سایت با استفاده از مطالب مرتبط

مطالبی را که می خواهید در سایت به نمایش قرار دهید را آماده کنید و از طراحی سایت با محتوای کم یا ناقص پرهیز کنید در واقع شما به جای طراحی یک سایت بزرگ با محتوای ناقص و تعریف نشده بهتر است از یک وب سایت بروشور (یک صفحه) و تعریف شده شروع کنید.در واقع بدون محتوای موثر طراحی سایت بی معنی است.و این برایتان هزینه بر خواهد بود.
۵)سازماندهی محتویات سایت

بهتر است مطالب موجد در سایت را با استفاده از توابع موجد در وب سایت و بر اساس سئوی سایت و همچنین کلمات کلیدی آن ساماندهی کنید. در ضمن همه چیز را در باره سایت و کاری که در سایت انجام خواهید داد را در قسمت های خاص خود اضافه کنید از جمله قسمت در باره ما را در سایت کاملا دقیق وارد کنید در تماس با ما دقت شود آدرسه ا و شماره های تماس به صورت دقیق وارد شده باشند. اگر محتویات سایت در ابتدا به درستی ساماندهی نشوند در آینده ای نه چندان دور برای شما هزینه هایی را در بر خواهد داشت با ساماندهی مطالب سایت از این هزینه ها ی اضافی جلو گیری کنید.
۶)تعیین نوع ارتباط با کاربر

با تعیین محدوده ی ارتباط خود تان با کاربران هم شما و هم توسعه دهنده وب سایت شما درک روشنی از پروژه پیدا می کنید در واقع طراحی سایت دینامیک چند صفحه ای با طراحی سایت استاتیک چند صفحه ای یا طراحی سایت فروشگاهی دارای هزینه های متفاوتی می باشند. در واقع هرچه طراحی سایت نیاز مند برنامه نویسی پیشرفته باشد برای شما نیز هزینه ها افزایش می یابد ولی با در صحیح از موضع ارتباط می توانید بهترین راه را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید.

پس در نهایت باید قبل از درخواست افزودن یک ویژگی خواص به وب سایت خود باید به چند نکته توجه کنیم :

وجود این ویژگی در حال حاضر لازم است یا نه؟
تاثیر این ویژگی بر سایت در چه حد می تواند مفید باشد؟
آیا افزودن این ویژگی در مرحله اول طراحی سایت الزامی است یا بهتر است در مراحل بعدی این کار صورت گیرد؟
افرودن ویژگی جدید چه هزینه ای برای سایت دارد.؟
اصلا این ویژگی در حالت کلی در محدوده سایت می گنجد یا نه؟

تعدادی از نمونه کارها :

قالب لایه باز سایت

سایت کلینیک زیبایی
سایت کلینیک زیبایی
طراحی سایت دکترصفری نژاد
طراحی سایت دکترصفری نژاد
طراحی سایت دکتر فرهود
طراحی سایت دکتر فرهود
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی

قالب لایه باز سایت

2 دیدگاه برای “قالب لایه باز سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید