طراحی وب سایت تبلیغاتی

طراحی وب سایت تبلیغاتی

 

تبلیغات جز و جدا ناپذیری ازکسب و کار محسوب می شود و فرقی نمی کند که گستره ی فعالیت کار در چه حد می باشد چرا که کسب و کارهای بزرگ هم برای ادامه ی کار و موفقیتشان نیازمند تبلیغات هستند و باید پیشرفت خود را ثابت و تضمین کنند.تبلیغات به گونه ای است که می تواند خون جدیدی را در رگ های کسب و کارایجاد کند و آن را جان تازه ای بخشد.

هدف از طراحی وب سایت تبلیغاتی

این گونه وب سایت ها به دلیل پر بازدید بودنشان و دارا بودن مخاطبان زیاد می توانند یکی از راه های کسب درآمد باشند اما در این راستا برای افزایش بازدید وب سایت باید اقدامات خاصی صورت گیرد که وب سایت شما را نام آشنا تر و موفق تر کند و ما بهینه سازی (سئو)سایت را به شما توصیه میکنیم. بهینه سازی سایت  براساس نوع سایت طراحی شده که در موضوع خاصی می باشد صورت می گیرد .

وب سایت شما نیازمند بهینه سازی صحیح دراین مورد می باشد که با داشتن محتوای مناسب و تخصصی در زمینه فعالیتتان صورت می گیرد و توضیحات ارائه شده در این بخش فقط برای سایت شما باید باشد چرا که پیدا کردن مشتری از طریق سایت از فاکتور های مهم یک وب سایت تبلیغاتی محسوب می شود.

طراحی وب سایت تبلیغاتی بر دو نوع صورت می گیرد:

۱:طراحی سایت تبلیغاتی آنلاین: برای شرکت هایی طراحی می گردد که محصولات و خدمات خود و یا اصناف  را به صورت آنلاین تبلیغ می کنند.

۲-طراحی سایت تبلیغاتی آفلاین : شرکت ها و موسساتی که به صورت چاپی و آفلاین ،خدمات،محصولات و یا اصنافی را تبلیغ می کنند. وب سایت های ژورنال ها و کانون  های آگهی ، سایت های ساختمانی ،مجلات اینترنتی و شرکت های گرافیکی از جمله ی این سایت ها هستند که دراین بخش به وب سایت های آفلاین می پردازیم. وب سایت های این چنینی با توجه به نوع کار و فعالیت آن ها طراحی  و اجرا می گردد.

گرافیک در وب سایت های تبلیغاتی از پر اهمیت ترین مسائل می باشد و داشتن دیزاین خوب و اختصاصی و درعین حال کم حجم بودن باید مورد توجه قرار دادبی شک گرفتن تبلیغات وآگهی ها ی زیاد برای سایت می تواند از دلایل موفقیت سایت  تبلیغاتی باشد.

ویژگی ها و امکانات وب سایت تبلیغاتی

۱-داشتن تبلیغات زیاد

۲-امکان داشتن بازدیدکننده بالا (باعث موفقیت بیشتر شما درمیان رقبایتان خواهد شد.)

۳-جذب خریداران ،فروشندگان تولیدکنندگان و کسب اعتماد در میان آن ها که باعث افزایش بازدید خود و افزایش اعتبار تان خواهد شد.

۴-داشتن بخش ثبت آگهی رایگان می تواند افراد زیادی را جذب نماید.(تبلیغات رایگان)

۵-بخش تبلیغات ویژه (برای کسب درآمد خواهد بود)

۶-تبلیغات هزینه دار

۷- تبلیغات وآگهی های بنرمانند

۸-دسته بندی کلی وموضوعی تبلیغات

و سایر اماکانت و ویژگی هایی که برحس نیاز و درخواست شما می تواند طراحی و اجرا گردد.

طراحی وب سایت تبلیغاتی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید