مقایسه طراحی سایت اختصاصی و استفاده از قالب آماده وب سایت

طراحی سایت معمولا به دو روش انجام می گیرد که یکی از این روش ها طراحی قالب وب سایت به صورت اختصاصی و دیگری استفاده از قالب های آماده وب سایت می باشد که معمولا کاربرانی که محصول ویژه ای دارند یا میخواهند فروش بیشتری داشته باشند به طراحی سایت اختصاصی روی میاورند.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی معمولا طی چند مرحله انجام میشود:

۱٫مرحله آشنایی و مشاوره

در این روش سایت مطابق با نیازهای کارفرما و سلیقه ایشان و تجربه و علم گرافیست سایت پیاده سازی می شود. در این روش قبل از هر موردی کارفرما می بایست احساس نیازهای خود را در قالب RFP به شرکت طراحی سایت اعلام نماید تا برآورد هزینه و زمان انجام گردد یا به ضورت تلفنی با گرافیست سایت مشاوره ای داشته باشد تا هم با هارمونی رنگه آشنا شود و هم به کمک گرافیست سایت بتواند انتخاب بهتری داشته باشد و همچنین کارشناس گرافیک با موضوع کار و سلیقه ایشان آشنایی کامل را پیدا کند.

۲٫برگزاری جلسه و طراحی قالب

پس از آغاز کار جلسه ای بین طراح وب سایت و کارفرما برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نقطه نظرات خود را در مورد قالب گرافیکی وب سایت اعلام می نماید و طراح وب سایت قالب سایت را بر اساس نقطه نظرات کارفرما پیاده سازی می نماید. پس از پیاده سازی قالب کارفرما می تواند نظرات خود را روی قالب پیاده سازی شده اعلام نماید و طراح سایت موارد مورد نظر کارفرما را در وب سایت پیاده سازی می نماید.

۳٫انجام ویرایش ها و نقطه نظرات کارفرما

انجام ویرایش از طرف طراح وب سایت تا زمانی پیش می رود که قالب وب سایت به تایید کارفرما برسد و معمولا محدودیتی در تعداد ویرایش های کارفرما وجود ندارد. حتی ممکن است نیاز به طراحی قالب جدید وب سایت باشد که طراح وب سایت قالب جدید را ارائه می نماید. پس از تایید قالب کلی وب سایت عملیات پیاده سازی قالب بر روی سیستم مدیریت محتوا انجام می گردد که در این مرحله ممکن است از یکی از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و … و یا سیستم مدیریت محتوای اختصاصی نوشته شده ویژه پروژه استفاده گردد.

۴٫گذاشتن اطلاعات در وب سایت و بارگذاری سایت روی هاست با دامنه مورد نظر

بعد از طراحی گرافیکی و طراحی قالب اطلاعات روی وب سایت قرار میگیرد و وب سایت مورد نظر روی دامنه شما و هاست خریداری شده آپلود میگردد و کاربران از هر گوشه ای از جهان قادر به مشاهده و استفاده از وب سایت می باشند. که ما این کار را با هزینه ۹۹ تومان در ماه برای شما انجام میدهیم. (برای اطلاعات بیشتر به صفحه گذاشتن مطلب در سایت مراجعه کنید یا روی همین متن کلیک کنید)

طراحی سایت با استفاده از قالب آماده:

قالب های آماده به سایت های از قبل طراحی شده ای گفته می شود که یا به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می شوند و می توان سایت را با استفاده از این سایت های از پیش طراحی شده پیاده سازی نمود.

ترکیب طراحی سایت اختصاصی و قالب آماده:

طراحی سایت اختصاصی و قالب آماده را می توان در هر ادغام نمود به این صورت که انجام تغییرات سفارشی کارفرما بر روی قالب آماده وب سایت انجام گردد به گونه ای که از قالب مورد نظر وب سایتی با ظاهر و امکانات جدید پدید آید که در این موارد اغلب اوقات به دلیل بودن کدهای اختصاصی تغییرات گرافیکی چندانی نمی توان انجام داد زیرا کل کار گرافیکی را باید روی base از قبل تعرف شده طراحی کرد.

مقایسه طراحی سایت اختصاصی و قالب آماده وب سایت:

سرعت انجام کار و هزینه در قالب آماده بیشتر است اما معایبی هم دارد اغلب قالبهای آماده شامل کدهایی هستند که باعث میشوند سئو سایت مادر بالا برود و شما از این کدها به عنوان یک کاربر معمولی آگاهی ندارید و هر چه خودتان کار میکنید نفعش به سایت مادر میرسد چون لینکهای مخفی در بین کدهای شما قرار داده است و عیب دیگر این است که ممکن است چندین کاربر از این قالب آماده استفاده کنند و شکل و ظاهر سایت شما برای دیگر کاربران تکراری شود و همچنین هرگز قالبی نخواهید داشت که دقیق مطابق سلیقه و خواستیان باشد و باید به هر قالبی رضایت دهید.

اما در طراحی سایت اختصاصی شما به راحتی می توانید از تکنیکهای گرافیکی برای جلب مشتری استفاده کنید و سایت دلخواه و منحصر به فرد خود را داشته باشید.

طراحی سایت اختصاصی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید