طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی با در نظر گرفتن نیاز این کاربران و ارائه خدمات آنلاین آژانس ها از طریق وب سایت، بهترین راه حل برای بهبود بازار کسب و کار آژانس ها و جذب این کاربران می باشد. . اولین قدم برای ارائه این خدمات به صورت مفید طراحی سایت متناسب با فرآیندهای کاری این مراکز می‌باشد.

صنعت گردشگردی در ایران هر روزه مشاهده تغییرات بسیاری است و پر رنگ تر شدن نقش آژانس های مسافرتی در ارائه خدمات گردشگری به مسافران غیر قابل چشم پوشی است. این روزها آژانس های کوچک و بزرگ جهت معرفی و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین فعالیت خود را گسترش داده اند. و آژانس های مسافرتی و هواپیمایی جهت فعالیت گسترده تر در آینده نیاز به ارائه خدمات خود به صورت آنلاین دارند. موضوعی که تغییر موثری در روند جذب مسافران دارد و آژانس ها را ملزم به فعالیت بیشتر در دنیای مجازی می نماید.

این روزها بسیاری از مردم به صورت اینترنتی فرآیندهای جستجو یافتن تورها، هتلها و پروازها را انجام می دهند. و مقایسه قیمت های و کیفیت خدمات مورد نیاز خود را ترجیحا به صورت اینترنتی انجام می دهند.

با راه اندازی و یا بهینه کردن سایت آژانس ، مدیران آژانس های مسافرتی و هواپیمایی قادر به ورود به بازار آنلاین خواهند بود. جایی که تعداد کاربران و درخواست کنندگان خدمات بیش از حد انتظار آژانس ها می باشد.

در صورت پوشش این بازار به صورت مناسب، فروش آژانس ها به صورت مشخص صعودی خواهد بود.

فاکتورهای مهم برای طراحی سایت آژانس مسافرتی:

– داشتن قالب و طرح گرافیکی ساده ولی جذاب

– سرعت مناسب لود صفحات سایت (لودینگ مناسب کمتر از ۱۰ ثانیه)

– پنل کاربران جهت ارتباط موثر با اعضا و کاربران سایت

– پنل مدیریت ساده و قوی جهت کنترل و مدیریت کلیه اطلاعات سایت و درخواست ها

– سئو مناسب سایت آژانس و کسب رتبه بالا در نتایج موتورهای جستجو همچون گوگل و Bing

– امکانات و پشتیبانی فنی مناسب فنی از سایت در طول مدت حیات سایت آژانس

– و سایر امکاناتی که مدیریت و کارکنان آژانس در جهت ارائه خدمات آنلاین به آن نیازمندند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید