طراحی اختصاصی قالب سایت

در این روش طراحی ، طراح گرافیست تیم پس از دریافت طراحی های ست اداری و سایر طرح های استفاده شده در مجموعه شرکت یا سازمان مورد نظر شروع به طراحی نموده و طرح هایی را ارئه می دهد که مد نظر مشتری و مطابق سلایق او باشد . در این بین درخواست کننده قالب می تواند نمونه طرح خود را از مجموعه های معرفی شده توسط ما را انتخاب نموده و به گرافیست  تیم ارائه دهد .

بعد از حصول نتیجه  و تایید طرح توسط درخواست دهنده قالب ، فایل psd  قالب به برنامه نویس ارائه شده  و طرح مربوطه به قالب جوملا تبدیل شده و ماژول های مورد نیاز نیز برای آن تهیه می شود . در این زمان درخواست دهنده در صورت نیاز به کامپوننت های بومی و یا اختصاصی می تواند جهت اختصاصی سازی آن سفارش جداگانه ای ارائه دهد . بعد از تکمیل فرایند تولید قالب جوملا دموی قالب به درخواست دهنده نمایش داده شده و کار پایان می یابد.

مراحل طراحی قالب در این روش به شرح زیر می باشد .

 

۱

مشاوره رایگان

همکاران ما قبل از هر گونه اقدام شما در جریان هر فرآیند قرار داده و پس از ارائه راه حل های مناسب جهت طراحی قالب به شما ، شما در روند طراحی وارد کرده و به شما در آخرین مرحله توصیه به طراحی قالب می کنند .

۲

ثبت سفارش طراحی قالب

پس از ثبت درخواست سفارش دهنده و ارائه فایل ها و نمونه طراحی ست های اداری و نیز سایر طرح های مد نظر سفارش دهنده ، مجموعه ای از قالب های خارجی و ایرانی به وی ارائه می شود و بعد ازانتخاب کلیه موارد به گرافیست تیم ارائه می شود . ذکر است در این مرحله هزینه اولیه اخذ می شود که تا قبل از ارجاع به مرحله سوم قابل استرداد است

۳

طرح زنی اولیه و قیمت گشایی

در این فرآیند پس از ثبت سفارش طراحان سفارش را بررسی و شروع به طرح زنی از روی طرح های ارسالی سفارش دهنده می کنند طرح های زده شده در هر مرحله به سفارش دهنده ارجاع داده می شود و سفارش دهنده فقط مجاز است پس از ۴ مرتبه نظر خواهی طرح خود را قطعی نماید از سوی دیگر مسئول فروش اقدام به قیمت گشایی طرح می کند و پس از یافتن قیمت اصلی طرح و اطلاع رسانی به سفارش دهنده قیمت قطعی شده و سفارش دهنده می بایست هزینه نهایی را جهت شروع به تبدیل فایل psd به قالب جوملا واریز نماید.

۴

تبدیل فایل Psd به قالب جوملا

در این مرحله تصویر قالب تعیین شده به قالب جوملا تبدیل شده و ماژول های مورد نیاز نیز به سیستم افزوده و با رنگ بندی قالب هماهنگ می شوند . سپس پیشنمایش کار به سفارش دهنده نمایش داده می شود .

۵

تایید و دریافت قالب جوملا به همراه افزونه ها

در این مرحله قالب جوملا سفارش دهنده به صورت فایل زیپ قالب نصب بر روی جوملا آماده سازی شده و به وی تحویل می شود .

طراحی اختصاصی قالب سایت