دانلود فایل لایه باز سایت هنری

دانلود فایل لایه باز سایت هنری

دنياي مجازي وب، دنياي بسيار وسيعي است. در واقع يك گالري هنري است كه هزينهء ورودي ندارد. طراحان وب سايت هم در نوع خود هنرمنداني متفاوت هستند.

شما بعنوان یك توسعه دهندهء وب سایت، باید اطمینان حاصل فرمایید كه “هنر” شما برای هر یك از مشتریان متفاوت می باشد. همچنین باید از اشتباهات رایج كه باعث منحرف شدن توجه افراد از محصولات و خدمات می شود، اجتناب نمایید.

۱- استفاده از رنگ هایی كه برای چشم آزار دهنده هستند
اگر مشتریان شما اصرار به استفاده از تمامی رنگهای رنگین كمان در طراحی سایت خود دارند، این وظیفهء شماست كه آنها را مجاب نمایید كه این كار در ساخت سایت درست نمی باشد. رنگ هایی كه بسیار روشن و یا بیش از حد تیره هستند، برای پیشبرد كار مشتریان اصلاً مناسب نمی باشند.

حتی اگر مشتری شما صاحب یك سیرك باشد، باید طراحی سایت آن به صورتی باشد كه بیش از ۳ رنگ در آن به كار نرود. استفادهء بیش از سه رنگ واقعاً تكنیك مناسبی در ساخت سایت نمی باشد.

۲- استفاده از موسیقی های پس زمینه در ساخت سایت
هیچ چیز بدتر از این نیست كه در سرتاسر كل یك وب سایت یك صدا، مداوم تكرار شود. بدتر از آن با هر كلیك در صفحات مختلف و باز شدن صفحهء جدید، آن موسیقی از ابتدا پخش شود. تكرار یك آهنگ كامل در وب سایت نیز باعث دلخوری مطلق بیننده خواهد شد.

۳- اشتباهات املایی
شما با استفاده از یك كامپیوتر و با به كار گیری یك دكمهء “بررسی املایی” می توانید از محتوای وب سایت خود مطمئن شوید. هیچ چیز بدتر از اشتباه بودن دستور زبان، نشانه گذاری های نادرست و یا تلفظ نادرست در ساخت سایت نیست. قبل از هر بارگزاری و به روز رسانی هر متنی، چندین بار تمامی متنها را چند نفره چك كنید. حتی اگر مشتری متنی برای وب سایت خودش فراهم كرده، به درست بودن آن اكتفا نكرده و آن را مجدداً بررسی نمایید.

۴- اندازهء فونت
اگر در طراحی سایت در تمامی محتوای وب از حروف بزرگ استفاده شده باشد، افراد احساس خیلی بدی به آن سایت پیدا می كنند. به نظر می رسد آن وب سایت در حال فریاد زدن است. اما به كار بردن حروف با سایز كوچك به صورتی كه تمامی متن وب سایت حروف كوچك باشد، افراد احساس می كنند كه شما در حال نجوا كردن هستید.

بهترین روش استفاده از سایز معمولی با نشانه گذاری به موقع در ساخت سایت می باشد. به این ترتیب با استفاده از سایز و فونت نرمال در متون وب سایت، بیننده احساس راحتی كرده و از برقراری ارتباط با سایت شما لذت خواهد برد.

۵- استفاده از لینك های چشمك زن و pop up های ویندوز
این آیتم ها در وب سایت مانند دریافت ایمیل های ناخواسته در صندوق پستی شماست. در واقع اطلاعات بیهوده را از طریقی كه به نظر شما اطلاعات مهمی بیاید، به بیننده می رساند. از استفاده از pop up های ویندوزی و لینك های چشمك زن برای جلب توجه مخاطب در طراحی وب سایت تان جداً خودداری نمایید. زیرا این روش فقط برای بازدیدكننده مزاحمت ایجاد می نماید.

هدف از راه اندازی این نوع وب سایت ها الهام بخشیدن ، روشن نمودن و یا سرگرم کردن شخص بازدیدکننده است.

در برخی موارد ممکن است محصولاتی نیز در وب سایت ارائه شوند. همچنین این گونه وب سایت ها راهی است برای ایجاد ارتباط بین طرفداران و شخص هنرمند.

یک وب سایت شخصی نیز مانند سایت هنری اغلب برای ایجاد ارتباط بین مالک وب سایت و سایر افراد علاقمند به فعالیت شخص است. وب سایت های شخصی حتی ممکن است برای یک خانواده نیز طراحی شود. البته این روزها با رایج شدن وبلاگ ها اکثر کاربران ترجیح میدهند در این قبیل وب سایت ها فعالیت داشته باشند. در وب سایت های شخصی معمولا با طرز فکر و یا عقاید شخص مالک وب سایت آشنا میشوید. این شخص ممکن است استاد دانشگاه ، محقق ، پزشک ، خواننده ، مهندس و یا حتی یک نقاش باشد. در این نوع سایت ها نیز دو ساختار کلی مانند دیگر سایت ها وجود دارد. یکی ساختار منطقی وب سایت و دیگری ساختار فیزیکی. ساختار منطقی صفحات و اطلاعات وب سایت را تعریف میکند و ساختار منطقی پیوند بین صفحات وب سایت را تعریف میکند.

در اکثر وب سایت ها ساختار منطقی وب سایت برای کاربران مهمتر از ساختار فیزیکی آن است. کاربران یک وب سایت زمانی که اطلاعات مورد نظر را در سایت پیدا میکنند ، چندان اهمیت نمیدهند که این اطلاعات به چه صورت طبقه بندی شده اند. در واقع وظیفه شما به عنوان یک طراح وب سایت این است که اطلاعات را به درستی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید تا به راحتی بتوانند اطلاعات را مشاهده کنند.

دانلود فایل لایه باز سایت هنری

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید