تصاویر لایه باز سایت دکوراسیون

تصاویر لایه باز سایت دکوراسیون

طراحی سایت دکوراسیون از سایت هایی است که امروزه خیلی پر بازدید و ضروری است  بسیاری از افر اد به دلیل نداشتن وقت و زمان کافی  در اینترنت به دنبال فروشگاه های آنلاین  و نمایشگاه ها در این زمینه هستند تا بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند.

اگر یک سایت دکوراسیون و لوازم منزل و مخصوص محیط کاری داشته باشید احتیاج به صرف هزینه های زیاد و اضافی برای تبلیغات و چاپ بروشور و کاتالوگ ندارید. زیرا می توانید به راحتی امکان دانلود بروشور محصولات و سرویس های خود را در وب سایت خود قرار دهید، بعلاوه اینکه نگهداری این نوع بروشورها برای کاربران و بازدید کنندگان و مشتری ها راحت تر است و به راحتی این بروشورها و کاتالوگ ها را برای معرفی شما به دیگران و دوستانشان ارسال خواهند کرد که باعث افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما و بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتور جستجو گوگل می گردد.

مهمترین قسمت قرار دادن بخشی در وب سایت با عنوان گالری تصاویر است که با افکت های زیبا و جذاب ولی در عین حال به شکل ساده ،نمای زیبایی ایجاد میکند.

میتوانید صفحه ای با عنوان  آخرین پروژه های انجام شده یا در حال انجام قرار دهید تا وسعت شرکت و حوزه فعالیت شما مشخص شود و با انجام این کار  باعث اطمینان بیشتر مشتریان و کاربران ، به شما و کارتان می شود.

یا فرمهای تماسی جهت ارتباط مشتریان با شما قرار دهید.

و یا می توانید صفحه ای با عنوان رویدادها و  مقالات در نظر بگیرید تا در زمینه کاریتان در سایت قرار دهید و وب سایت شما به عنوان مرجعی در زمینه دکوراسیون و لوازم منزل و محیط کار شناخته شود.

مدیریت کردن چنین وب سایت هایی برای مدیران وب سایت, مشتریان و به روز رسانی گالری و اطلاعات از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.این کار بعد از طراحی سایت دکوراسیون و پیاده سازی و تحویل سایت با آموزش رایگان برای کار کردن با پنل مدیریتی برای شما فراهم خواهد شد.

 

تصاویر لایه باز سایت دکوراسیون

 

 

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید