تازه-های-طراحی-قالب-سایت

همه ساله در کشورهای مختلف در سال جدید تغییر و تحولاتی در همه زمینه ها روی می دهد پس چه بهتر که در سال جدید ما نیز در طراحی قالب سایت تغییر و تحولی ایجاد نماییم . در حوزه تکنولوژی و فناوری برای موفقیت باید همیشه بروز بود و همراه با آن حرکت کرد در بحث سایت ها نیز باید همیشه باید نو عمل نمود . شما می توانید با بروزرسانی در طراحی قالب سایت مخاطبان و مشتریان بیشتری را جذب نمایید .

 

برای این منظور بهتر است اخبار مربوط به بروز رسانی ها را دنبال نمایید . با این کار اگر شما یک طراح باشید می توانید نظر مشتریان را به خود جلب نمایید . در این مقاله ما سعی داریم تازه های طراحی قالب سایت در سال جدید را برای شما عزیزان ذکر کنیم تا با کمک این مطالب بتوانید بهترین طراحی را در سال ۹۷ داشته باشید .

طراحی قالب سایت در سال ۱۳۹۸

برای آنکه طراحی قالب شما متفاوت و منحصر بفرد باشد باید از پیشرفت و بروزرسانی قوانین موجود بهترین استفاده را کنید . طراحی قالب شما باید به نوعی باشد که کاربر بدون مطالعه محتوا جذب قالب سایت شود و به دلیل متفاوت بودن در سایت حاضر باشد . بدین ترتیب شما تقریبا نیمی از مسیر پیشرفت را طی کرده اید . هر چه سایت شما مدرن تر و به روز تر باشد متقابلا مخاطبین شما بیشتر می شوند و همچنین رضایت آنها را در پی خواهد داشت و همانطور که می دانید رضایت کاربر با رضایت موتور جست و جو رابطه مستقیم دارد . به شما توصیه می کنیم به مطالعه ادامه مطالب بپردازید .

 

تازه-های-طراحی-قالب-سایت

محتوای سایت

یکی از مهمترین بخش های یک سایت محتوای آن می باشد . کاربران شما فقط برای مشاهده محتوا از سایت شما بازدید می کنند محتوای سایت شامل ؛ مقالات ، تصاویر و ویدئو ها می باشد . مهمترین موردی توجه کاربر را در ابتدا به خود جلب می نماید تصاویر می باشند . افراد در گذشته برای درج عکس در سایت به جست و جو در گوگل می پرداختند و از تصاویر تکراری در سایت استفاده می کردند . همانگونه که بارها مشاهده کرده اید اغلب سایت ها در حوزه های یکسان از تصاویر تکراری استفاده کرده اند . بهتر است شما در سال جدید از این کار اجتناب نماید . اگر سایت شما از آن دسته سایت های فروشگاهی می باشد باید از محصولات خود تصاویر با کیفیت تهیه کنید بدون آنکه در گوگل جست و جو کرده باشید . بدین ترتیب علاوه بر اینکه از سایت های دیگر متفاوت هستید اعتماد مشتری را نیز جلب می کنید . اگر سایت شما اطلاعات در اختیار کاربران قرار می دهد بهتر است از تصاویر اینفوگرافیک استفاده نمایید . اما اینفوگرافیک به چه معناست ؟

اینفوگرافیک چیست ؟ در زمان هایی که دوربین های عکاسی و قلم و کاغذ و از این قبیل امکانات وجود نداشت ، انسان های اولیه برای درست منتقل کردن منظور خود از نقاشی های معنا دار استفاده می کردند و تمامی جرئیات را می کشیدند . محققان با توجه به این حرکت انسان های اولیه سبکی جدید در گرافیک به وجود آوردند که ن را اینفوگرافیک نامیدند . همانطور که از نامش پیداست ؛ اینفوگرافیک یعنی منتقل کردن اطلاعات با استفاده از گرافیک .

شما می توانید در محتوای خود از تصاویری استفاده کنید که در آن اطلاعات به طور خلاصه وجود دارد و مخاطب با دیدن آن بدون خواندن متن از منظور آن با خبر می گردد . استفاده از اینفوگرافیک امری نو و متفاوت می باشد و کمتری سایتی وجود دارد که از این نوع تصاویر استفاده کرده باشد

توجه کنید که تصاویر شما باید نهایت کیفیت را داشته باشد . شما همچنین می توانید از تصاویر با کیفیت طبیعت نیز در میان تصاویر دیگر استفاده نمایید .

و اما ویدئو ها و کلیپ ها ؛ سعی کنید کلیپ هایی را در سایت قرار دهید اما با حجم کم که بر سرعت سایت شما تاثیر منفی نگذارد . ویدئو های شما باید منحصر بفرد بود و خودتان آن را تهیه کرده باشید . می توانید برای جذب مخاطب از ویدئو های آموزشی نیز استفاده کنید .

مقالات و مطالب شما باید با استراتژی همراه باشد . در کنار کامل و با کیفیت بودن باید برای کاربر مفید باشد تا آن را به اشتراک بگذارد . بحث نویی که در سال جدید به آن بسیار پرداخته می شود استراتژی محتوا می باشد . محتوای شما اگر در خصوص محصولات و خدمات می باشد باید آن ها را معرفی کنید طرز استفاده و سفارش را برای کاربر و مشتری شرح دهید .

به یاد داشته باشید که در درج محتوا از ترفند های بازاریابی و call to action استفاده شود . برای این کار می توانید به کارشناسان ما در ای زمینه در شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه فرماید . با استفاده از ترفند CAL که بسیاری از سایت ها از آن غافل می باشند .می توانید مشتری را با خواست خود مجبور به استفاده از محصولات و خدمات خود کنید . در سال جدید بهتر است یکی از ترفند های CAL  را استفاده نمایید .

البته بحث محتوای سایت اغلب بر عهده محتوا نویس می باشد اما برخی از موارد را طراحان سایت نیز می توانند انجام دهند .

تایپوگرافی :

در سال جدید سعی کنید برای سایت خود تایپوگرافی مختص به خود را داشته باشید به معنایی دیگر فونت و طرز نگارش محتوای شما فط باید مختص به سایت شما باشد تا هر کاربری سایت شما را از با فونت مخصوص بشناسد . دقت کنید که استفاده از فونت پیچیده منظور نیست . همان فونت های ساده زیبایی خاصی به سایت شما می بخشد .

رنگبندی قالب

در طراحی سایت از تم رنگی خاصی استفاده شود بهتر است تم رنگی شما با لوگوی سایت هم راستا و هم رنگ باشد . رنگ های روشن می تواند کاربر بیشتری را به خود جذب کند . استفاده از یک رنگ به تنهایی نیز زیبایی خاصی دارد . فقط سعی کنید از رنگ بندی در تمامی صفحات استفاده شود .

استفاده از انیمیشن

در سال جدید یکی از کارهایی که می توانید برای متفاوت بودن انجام دهید ؛ آپلود انیمیشن های مختلف در سایت است . برای مثال اگر مطلبی برای شما اهمیت دارد و می خواهید که کاربر آن را مطالعه کند ، می توانید در کنار آن انیمیشنی جذاب قرار دهید تا توجه کاربر به آن جلب شود . این انیمیشن اگر جذاب باشد کاربر برای دوستانش به اشتراک خواهد گذاشت .

طراحی مسطح

طراحی مسطح یا طراحی تخت به سایتی گفته می شود که از عناصر ساده ای و غیر بعدی در آن استفاده شود . دقت کنید اگر سایت شما ساده باشد مخاطب بیشتر جذب آن می شود . امروزه طراحان کمتر از عنصر ۳بعدی در سایت ها استفاده می کنند زیرا این المان ها اغلب کاربران را گمراه می کند .

تازه های طراحی قالب سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید