بخش های گرافیکی سایت

بخش های گرافیکی سایت

یکی از علاقه‌مندی‌های انسانها زیبایی میباشد تحقیقات نشان داده که وقتی ما به طراحی‌های زیبا نگاه می‌کنیم مغز ما به ماه پاداش می دهد.

ابتدا بهتر است شما را با یکی از مهمترین فاکتورهای که می‌تواند رنکینگ سایت شما را بهتر کند و تاثیر بسیاری داشته باشد روی بازدید های سایت شما آشنا کنم. در این تکنیک اگر شما بتوانید بازدیدکنندگان به مدت طولانی در سایت خود نگهدارید و بتوانید با مطالب خود آنها را سرگرم کنید و آن ها زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند همین امر باعث می شود که رتبه شما در جستجوگرها افزایش پیدا کند و بازدیدکنندگان شما بسیار بیشتر شوند.

یکی از راه های نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت شما میتواند طرح گرافیکی زیبا باشد زیرا اگر شما مطالب بسیار مفیدی در سایت خود داشته باشید ولی طرح گرافیکی زیبایی در سایت خود نداشته باشید نمی‌توانید مخاطبان خود را در سایت نگهداری کنید.

شما می توانید با این طرح های گرافیکی مخاطب را داخل سایت خود سرگرم کنید و از خستگی آنها در مطالعه مطالب جلوگیری کنید.

با این توصیف اگر شما مطالب بسیار مناسبی داشته باشید و آنها دارای سئو مناسب باشند ولی به گرافیک سایت خود اهمیت نداده باشید بدون شک نمی توانید نتیجه مثبتی بگیرید کاربر شما در ابتدای ورود به سایت شما به طرح گرافیکی دقت می کند و تصمیم به ماندن یا رفتن از سایت شما می کند.

 

منظور از طرح های گرافیکی سایت چیست؟

منظور ما از طرح های گرافیکی در سایت ترکیبی از رنگ ها تصاویر و محتوا می باشد شما بایستی در انتخاب عکس ها و رنگ ها بسیار سخت گیر بوده و نظرات مخاطبین رو در این موضوع جمع آوری کنید زیرا با استفاده از نظرات مردم می‌توانید تمامی سلیقه ها را در سایت خود داشته باشید تا بتوانید تعداد بیشتری از افراد را جذب سایت خود نمایید.

طرح های گرافیکی حرفه ای مناسبی را در سایت خود داشته باشید می توانید به بازدیدکنندگان سایت خود این پیام را انتقال دهید که شما برای کار خود ارزش قائل هستید و آنها با در نظر گرفتن این حس اعتماد ناخودآگاهانه نسبت به شما خواهند داشت.

بخش های مختلف طراحی گرافیکی سایت

۱٫گرافیک متنی

در این بخش اصلی‌ترین موضوع جلب توجه مخاطبین هدف است معمولاً افراد در لحظات اولیه مشاهده تبلیغات تصمیم می گیرند که به آن بیشتر نزدیک شوند یا از آن دور شود بنابراین بسیار مهم است که از طرحهای استفاده نمایید که زیبا و چشم نواز باشند.

۲٫طراحی گرافیکی کارا

اولویت خود را در این بخش به طراحی قسمت هایی انجام دهید که کارایی سایت را بالا برده مثلاً شما می توانید مطالب مرتبط با یکدیگر را در کنار یکدیگر آورده و مخاطب را بتوانید به موضوعات مختلف سایت خود بکشاند.

در طراحی گرافیکی کارا مخاطبان خود را به هدفی که در سر خود دارید انتقال دهید.

۳٫داشتن استراتژی

داشتن استراتژی خوب گزینه یکی از پر اهمیت ترین بخش ها در طراحی سایت شما می باشد در ابتدای طراحی گرافیک سایت شما بایستی به طور کامل و مشخص در مورد استراتژی خود تصمیم بگیرید تا بتوانید آن را در گرافیک سایت خود بگنجانید و مخاطبان خود را تبدیل به مشتری کنید.

۴٫به روز بودن طرح های گرافیکی سایت

زمان یکی از نقش های بسیار مهم در گرافیک می باشد .

طرح های خاص گرافیکی در زمانی بسیار محبوب بودند ولی با گذشت زمان آن طرح‌ها دیگر چشم نواز نبوده و مردم از آنها استقبال نمی‌کنند.

اهمیت طراحی گرافیکی در سئوی سایت

طراحی گرافیکی روی سئوی سایت میتواند بسیار تاثیر گذار باشد . کارشناسان سئو حجم‌کم سایت را بسیار مناسب می داند ولی در انجام طرح های گرافیکی سایت حجم سایت بسیار بالا می رود که یکی از اثرات منفی طرح های گرافیکی بالا بردن حجم سایت می باشد

بهتر است برای روشن شدن موضوع لیستی از نقش ها و مولفه های تاثیر گذار طرح های گرافیکی در سئوی سایت را ذکر کنیم:

نقش طراحی گرافیکی در حجم سایت

طرح های گرافیکی حجم سایت را بسیار بالا میبرد از این رو وقتی که سایتی دارای حجم بالای است  سرعت لود سایت بسیار کاهش پیدا می‌کند که این موضوع می‌تواند بر روی سئو سایت شما تاثیر گذار باشد

استفاده هوشمندانه از گرافیک

ارائه اطلاعات به صورت گرافیکی می تواند برای مخاطبان بسیار جذاب و دلنشین باشد به طور مثال می‌توان اینفوگرافیک ها را اشاره کرد این محتوا پیام های پیچیده ای را در قالب طرح های گرافیکی ارائه می کند که بسیار روی سئو سایت شما تاثیر گذار بوده و باعث بهبود سئوی سایت شما می شود

طراحی واکنش گرا

زمانی که سایت شما واکنش گرا باشد سایت شما می توانید از دید کاربران موبایل و تبلت بسیار مناسب باشد امروزه درصد افرادی که با استفاده از موبایل و تبلت خود در اینترنت هستند به شدت گسترش پیدا کرده است که می تواند باعث بهبود رتبه سایت شما شود .

بخش های گرافیکی سایت

× هر سوالی دارید ازمون بپرسید